Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko matkavakuutuksen viikon etelänlomalle?

Vierailija
17.11.2013 |

Miehen mielestä pitäisi ottaa, itse en oikein tiedä onko kannattavaa...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai otan, meillä on tosin jatkuva vakuutus. Mitä väliä onko parin päivän vai kuukauden reissu. Siarastua voit vaikka huomenna, tai joku tapaturma sattua.

Vierailija
2/34 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti otan!

Vierailija
4/34 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kyllä. Vakuutus ei matkan hintaa juuri nosta, ja jos esim. loukkaannut siellä,maksaa se äkkiä tuhansia euroja.

Tarkista myös, onko teillä esim. kotivakuutuksessa tai vaikkapa liittosi puolesta olemassa oleva matkavakuutus.

Vierailija
5/34 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kait otan. Tai meillä on jatkuvat matkavakuutukset koko ajan. En lähde Suomen rajojen ulkopuolelle ilman vakuutusta. Pelkät mahdolliset lääkärikulut voivat nousta jo tuhanteen euroon helpostikin.

Vierailija
6/34 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin kannattaa ottaa! Oletko niitä idiootteja joilla ei ole kotivakuutustakaan?

Vierailija
7/34 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ottanut, ihan tarpeeksi ollut uutisissa noita surullisia tapauksia kun ei ole matkavakuutusta otettu ja sitten itketään vieraan maan sairaalassa kun ei päästä kotiin. Eivätpä nuo viikon matkavakuutukset ole edes kalliita,olikohan omani  viime reissulla 40-50 euroa. Koskaan ei tiedä mitä sattuu.

Vierailija
8/34 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ottanut, ihan tarpeeksi ollut uutisissa noita surullisia tapauksia kun ei ole matkavakuutusta otettu ja sitten itketään vieraan maan sairaalassa kun ei päästä kotiin. Eivätpä nuo viikon matkavakuutukset ole edes kalliita,olikohan omani  viime reissulla 40-50 euroa. Koskaan ei tiedä mitä sattuu.

Vierailija
9/34 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai otat! Voi tulla muuten kallis reissu, jopa satoja tuhansia euroja, jos joudutkin sairaalahoitoon tms. Haloo!

Vierailija
10/34 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jatkuvat matkavakuutukset. Oisko satasen vuodessa. Ei tarvi lähtee kuin naapurikaupunkiin niin se on voimassa.

Vierailija
11/34 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin. mulla on jatkuvasti voimassaoleva matkavakuutus. tai tietysti jos olette niin varoissanne, että esim. sairastapauksessa pystytte itse maksamaan  sairaankuljetuslentonne Suomeen tms., silloinhan vakuutuksia ei kannata maksella. mutta mulla ei ainakaan ole niin paljoa ylimääräistä, eli on tärkeää että vakuutuksesta saa sitten jossain vaiheessa takaisin. Onhan ihan mahdollista myös, että teiltä varastetaan jotain tai teidät ryöstetään, silloinkin on ihan kiva että vakuutuksesta saa edes jotain takaisin.

Vierailija
12/34 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jatkuvat vakuutukset kaikilla.

Vierailija
13/34 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö, tottakai. Lisäksi on hankittuna tietenkin eurooppalainen sairasvakuutuskortti.

Vierailija
14/34 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo kysymys. Reissussa sattuu ja tapahtuu, ja jos sattuu huonommin, kulut voivat olla kymmeniä tuhansia euroja. Enemmänkin, jos tarvitaan ambulanssilentoa Suomeen. Ja kyllä ne muutamien satasienkin kulut kirpaisevat.

Vierailija
15/34 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko oikeasti olla joku, joka miettii, että kannattaako ottaa matkavakuutusta??

Vierailija
16/34 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkn jatkuvat vakuutukset. Olisi muutenkin, mutta niitä tulee usein liittojen ja luottokorttien mukana.

Vierailija
17/34 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tyhmä nainen joka neljättä kuukautta makaa yksin ranskalaisessa sairaalassa mietti ettei kyllä sitä femmaa kannata panostaa.

nilnil, en pääse kotiin valtion rahoilla (saan kuitenkin ilmaista sairaalahoitoa ulkoailla). näinseitkiiltalehden lööpeissä.

matkavakuutus, paras säästökohde ikinä.

Vierailija
18/34 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jatkuva matkavakuutus. On asia mistä en luovu. Ei todellakaan ole lainkaan turha.

Vierailija
19/34 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin! En edes miettisi asiaa vaan kävisin netin sivuilla (ainakin Tapiolasta saa) ottamassa vakuutuksen ja maksaisin sen saman tien.

Viimeksi käytiin Norjassa kolmen päivän reissussa ja otin tietysti vakuutuksen. Ai niin, nyt ´harmittaa´ kun meni 18 euroa ihan hukkaan kun vakuuutusta ei tarvittu.....

Vierailija
20/34 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu uskottomalta lukea näitä, mutta aloittaja on ilmeisen tosissaan? Luultavasti, sillä on jonkun kyselytutkimuksen perusteella 20-25% ihmisistä matkustaa ilman matkavakuutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä