Kuulostaako Lavinia nimi
ihan hölmöltä tavallisen suomalaisen nimen rinnalla toisena nimenä, jos sukunimikin on ihan tavallinen suomalainen, tyyliin Liimatainen.
Kommentit (34)
Kuulostaa todella hölmöltä! Olen lopen kyllästynyt näihin suuruudenhulluihin vanhempiin tyyliin; Romeo Napoleon Virtanen tai Alexander James Putkonen.
Olen ollut Alanyassa hotellissa jonka nimi on Lavinia :(
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:16"]
Olen ollut Alanyassa hotellissa jonka nimi on Lavinia :(
[/quote]
Ja minä juossut Suomessa Venlojen viestissä:)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 12:31"]
Eikös toi oo romanialainen nimi. Eli ihmettelisin miksi kukaan antaisi suomalaiselle.
[/quote]
Mistäs tuon romanialaisen keksit? Eiköhän nimi ole alunperin lähtöisin antiikin mytologioista ja ennemmin "roomalainen" kuin romanialainen nimi. Ilmeisesti jonkin myyttisen jumalatteren nimi tmv.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 12:06"]
ihan hölmöltä tavallisen suomalaisen nimen rinnalla toisena nimenä, jos sukunimikin on ihan tavallinen suomalainen, tyyliin Liimatainen.
[/quote]
Oikeasti ihan nätti nimi ja suosittukin Italiassa ym. Mutta kun tuosta tulee lavantauti mieleen ja se assosiaatio ei nyt ole kovin kiva.
Kuulostaa lentokoneen VESSALTA, eli merkiltä joka toimittaa ne pytyt!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 19:56"]
Kuulostaa lentokoneen VESSALTA, eli merkiltä joka toimittaa ne pytyt!
[/quote]
Koneessa Lavinia, maissa se on Katrin:)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 20:00"]
Mites olis Livia?
[/quote]
Tulee ihan mieleen se akkojen kanava.
Mulle tulee tästä mieleen joku latvian ja liettuan (latvia-lithuania) yhdistelmä englanniksi ja toisaalta myös lavatory.
Hei muistanko nyt oikein: Pikku prinsessa -kirjassa (siis siinä, missä varakas nuori leski-isä vei tyttärensä sisäoppilaitokseen ja lähti itse Afrikan timanttikaivoksille) juuri Lavinia oli se kaikkein inhottavin Saran (päähenkilö) koulukiusaaja?
Lavinia ja Laverne, kuppilan tarjoilijoita, n.kuusikymppisia ja hiusverkko paassa.
Jos on yhdistelmässä joka muuten toimii, niin kuulostaa oikein kivalta!