Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Connection, osa 5.

Vierailija
16.11.2013 |

Mitäs mietteitä jaksosta? Yritän olla paljastamatta liikaa mikäli joku ei ole vielä katsonut. Mutta kyllä lavatansseissa vaikutti vähän siltä, että tässähän voi olla vielä aineksia pieneen naarasleijonien väliseen taistelukohtaukseen. ;D Savolaisjenkki Matti on kyllä symppis tyyppi. Ihan selvästi elementissään oli hän, oli sitten itikoiden syöttinä metsässä tai kallionkielekkeellä roikkumassa. Sitten taas se purjehduspoika, nimeä en muista. Ihmettelen todella hänen valintaansa kenet lähetti kotiin. :/ Oli tyttö itsekin aika mykistyneen oloinen kun silmiään katsoi. Se poika tuntuu olevan enimmäkseen vitsillä mukana. Karaokevetonsa oli kyllä erittäin vitsikäs. :D

Kommentit (209)

Vierailija
121/209 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riinan päätös ei ollut mikään yllätys. Olisin ollut yllättyneempi, jos hän olisi halunnut jäädä. Markuksen halu pitää Eeva mukana on aika yllättävää, kun tiputti Eveliinan, joka selvästi oli kaikista eniten innoissaan Markuksesta. Matti ei oikein tuntunut saavan vieläkään fiiliksiä kenestäkään naisestaan. 

Odotan kyllä innolla ensi jaksoa, kun miehet pääsevät tutustumaan naisten koteihin. Insertistä päätellen blondi-Niina kivahtaa jo Henrille jostakin :D

Vierailija
122/209 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti valitsi Ainon. Hyvä valinta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/209 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eveliina jahtasi aivan liikaa Markusta. Sellainen antaa gold diggerin vaikutelman. Sama koskee myös koiranuittajaa.

Vierailija
124/209 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henri vaikuttaa aikamoiselta playerilta!

Vierailija
125/209 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 07:11"]

Matti valitsi Ainon. Hyvä valinta!

[/quote]

Ainolla on todella kaunis kasvojen luusto. Hieman paljastavammat silmälasit, muutama raita tukkaan ja vau!

Vierailija
126/209 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 09:11"]

Henri vaikuttaa aikamoiselta playerilta!

[/quote]

Maku mennyt koko tyypistä. Matti on paras <3

Vierailija
127/209 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousi kyllä Markuksen pisteet! Ajattelin aluksi että tommonen amerikkalainen playeri mut on osottautunut kaikeksi muuksi, ja tuo Eevan pito ohjelmassa kyllä puoltaa tätä asiaa. Teki omat päätökset huolimatta muiden päätöksiä. Rehellinen itselleen siis. Jos ei tahtonut Eveä pitää mukana niin miksi olisi valinnut toisin vaikka Eeva niin sano..

Matti on kanssa ihan symppis ja toivon itse että päätyis sen pirtsakan punapään kanssa..

Henri ja sen saiset on tarjonnut eniten juonenkäänteitä ja alkaa tosiaan mustasukkaisuus nostaa päätään :D En malta oottaa ens jaksoa :D

Vierailija
128/209 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 20:08"]

Riina oli kyllä ihan järkyttävä, antoi todella huonon kuvan itsestään. Ja ne kamalat kulmakarvat.

[/quote]

Höpö höpö...

Fiksu nainen kun ei suostunut vaihtelemaan kuolaa koko köörin kanssa. Riina ansaitsee vain ja ainoastaan hänelle uskollisen miehen joka ei nuole muita.

Vierailija
129/209 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 21:18"]

Oonko mä sokea kun en näe Markusta mitenkään superkomeana joka saa kaikki naiset???

[/quote]

En mäkään pidä sitä erityisen komeana, eikä oo yhtään mun tyyppiä, mutta ymmärrän kyllä, että keskivertonaiseen vetoaa.

[/quote]

voi, voi, kun joku pitää itseään parempana kuin toiset. On tosi tylsää kuhua itseään paremmaksi. "Olen parempi, kuin keskivertonainen" hyi.

Vierailija
130/209 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muhunkaan henk. koht. vetoa tuo Markus, vaikka objektiivisesti katsottuna tiedän hänen olevan oikein hyvännäköinen. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa että "ajattelisin olevani parempi kuin muut". Ilmeisesti sun mielestä kaikki ihmiset tykkää aina samoista asioista?

Vierailija
131/209 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 21:18"]

Oonko mä sokea kun en näe Markusta mitenkään superkomeana joka saa kaikki naiset???

[/quote]

En mäkään pidä sitä erityisen komeana, eikä oo yhtään mun tyyppiä, mutta ymmärrän kyllä, että keskivertonaiseen vetoaa.

[/quote]

voi, voi, kun joku pitää itseään parempana kuin toiset. On tosi tylsää kuhua itseään paremmaksi. "Olen parempi, kuin keskivertonainen" hyi.

[/quote]

En sanonut olevani parempi enkä huonompi. Tarkoitin keskivertomieltymykset omaavaa. Suurin osa joka paikassa hehkutetuista miehistä ei vetoa minuun yhtään, joten siitä olen päätellyt mieltymysteni olevan jotain muuta kuin keskimääräisiä. Mitä se sinua kaivelee? Onko vähän huono itsetunto?

Vierailija
132/209 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä sen itse sanoit. Ja selitelläkin piti. Ymmärrän kyllä. Minun ei tarvitse selittää, seison sanojeni takana. On tiettyjä asioita, joista en pidä. Ja tässä se puski läpi.

Vierailija
133/209 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti<3

Vierailija
134/209 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 15:51"]

Niinpä sen itse sanoit. Ja selitelläkin piti. Ymmärrän kyllä. Minun ei tarvitse selittää, seison sanojeni takana. On tiettyjä asioita, joista en pidä. Ja tässä se puski läpi.

[/quote]

Joo, sun huono itsetunto ja siitä seuraava tarve loukkaantua ilman mitään syytä puski läpi. Omapahan on ongelmasi. Toiset osaa erottaa omat mieltymykset yleisestä mielipiteestä.

Vierailija
135/209 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty käsittämään, mitä blondi-Ninan päässä liikkuu, kun se valitsee asujaan. Se vihreä hattu... eieieieieiii, näin painajaisia vielä ensi vuonnakin. Samoin se liila ysärijakkupuku yhdistettynä hiuspantaan. Silmiä särkee.

Vierailija
136/209 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä, miten Henrin naisia ei häiritse se, että muut kaksi ovat myös suudelleet samaa tyyppiä hetki aiemmin? Ja se, että tyyppi tekee jotain "best kisser today"-vertailua, vieläpä max. kolmen sekunnin pusujen perusteella?!

Vierailija
137/209 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdisti jo ruudun välityksellä Henrin päällekäyminen, lääppiminen ja pussailu. Ottaa kyllä kaiken ilon irti noista naisista, mutta ilmeisesti se ei heitä haittaa kun ovat itsekin hänestä kiinnostuneita. Mutta itse en sietäisi noin hyökkäävää fyysistä kontaktia vielä tuossa vaiheessa tutustumista...

Markus loisti kyllä tässä jaksossa. Tuli semmoinen olo että Markus voisi olla todella hauskaa illanviettoseuraa. En sinänsä ihmettele että Eveliina sai lähtöpassit, jotenkin tuntuu että hän yritti liikaa ja oli ehkä vähän mielisteleväkin. Mutta mukavan oloinen tyttö muuten, ei siinä. 

Jotenkin on vähän sellainen fiilis, ettei Matilla taida romanssin palo syttyä. Tietysti Matti on siinä mielessä "suomalaisin" noista miehistä, ettei ehkä näytä tunteitaan niin avoimesti, Mattia ei ihan heti voisi kuvitella naisia kähmimässä Henrin tavoin. Ja olisi siis kyllä kutkuttavaa nähdä Matin ihastuvan johonkin tytöistä. Aika näyttää. 

Vierailija
138/209 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu huomannut kuinka Henri vilkaisee välillä kameraan naisia imutellessaan? Kuvitteleekohan tekevänsä jenkki-Julien mustasukkaiseksi ;)?

Vierailija
139/209 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 19:25"]

Mä en kyllä ymmärrä, miten Henrin naisia ei häiritse se, että muut kaksi ovat myös suudelleet samaa tyyppiä hetki aiemmin? Ja se, että tyyppi tekee jotain "best kisser today"-vertailua, vieläpä max. kolmen sekunnin pusujen perusteella?!

[/quote]

Mäkään en voi uskoa, että vielä muutamia viikkoja sitten seikkailin Henrin fb-sivuilla ja harkitsin "poketusta". Enää ei tulisi kuuloonkaan, ties vaikka päätyisi jonnekin joen törmälle nuoltavaksi, ei hyvä!

Vierailija
140/209 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 19:32"]

Onko kukaan muu huomannut kuinka Henri vilkaisee välillä kameraan naisia imutellessaan? Kuvitteleekohan tekevänsä jenkki-Julien mustasukkaiseksi ;)?

[/quote]

No niin tekee :)