Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi****! "Poikaystävälläni" on avovaimo!!

Vierailija
16.11.2013 |

Oon ihan romuna. Mies jota oon tapaillut monta kuukautta, onkin varattu! Unohti kertoa tällaisen pikkuseikan. Nyt ei auta muuta kuin pikkutilitys. Ollaan tosiaan tehty kaikkea kivaa yhdessä, kesällä oltiin pienimuotoiseilla reissullakin... Nyt tuli sitten puun takaa tieto, että mies seurustelee, ja hän kuittaa sen vain "Onhan sun pitänyt tietää". No, en ole tiennyt. Miehellä on kiireinen työ ja asuu toisella paikkakunnalla, joten koko ajan ei voitaisi nyhjätä kiinni toisissamme, mikä on mulle ok, mutta en todellakaan olisi arvannut tätä. Jonkin sortin psykopaatti täytyy miehen olla, ja nyt loppu tapaili. Se on varma. Eli jos luet tätä ketjua K, niin mun puolesta tämä oli tässä. Puhelinnumerokin on nyt poistettu. Ja niitä avaimia mun kämppään et tuu näkemään koskaan. Ja unohda viestitykset ja soittelut. Vaihdan puhelinnumeroa, jos niitä vielä tipahtelee.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 11:05"]

Joo. Miksette selvitä niitä miesten taustoja ennen kuin alatte tiiviimmin olemaan yhteydessä? Oma mieheni on tuollainen. Poimii netistä helposti höynäytettäviä akkoja. Usein n. 200 km säteeltä. Käy niiden luona (ei koskaan tietenkään meillä) kerran viikossa tai kahdessa, kun mä olen työmatkalla, voi olla yötäkin tai lähteä pikku matkalle.

Tätä voi jatkua kuukausikaupalla. EIkö oikeasti hälytyskello soi, kun mies ei kutsu luokseen, ei esittele kavereitaan, jne? Eikö? Kun tulee viestejä, mutta aina ei voi soittaa? Kun tulee yllättäviä peruutuksia "työasioihin" vedoten.

Tyhmät vosut on istuneet juhlapyhiä yksin kotonaan ja odotelleet, että kohta se mun tuleva aviomies ja lasten isä tulee luvatusti mun kanssa joulua viettämään, sillä on vaan töitä ensin tai käy isoäidillään. Sitten klo 17 mies laittaa vietsiä, sori en pääse ja joku syy. Ja silti, SILTI nämä naiset suostuu jatkamaan tapailua.

Mies on nyt toisen kerran jäänyt tästä kiinni. Tiedän yksityiskohdat tekstiviesteistä ja olen tavannut nämä naiset. Meille on tulossa avioero. Mies on sika. Mutta joku raja hei sillä herkkäuskoisuudellakin, naiset!

[/quote] Ja sinä et ole tyhmä vosu? :-D Samaan tyhmien vosujen sekaan menet kyllä sinäkin, itse asiassa menet siihen "tyhmin vosu" -sarjaan..

Vierailija
22/24 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 11:31"]

Usko mua, ap. Et ole ollut ainoa. Siellä se on tekstiviesteillä ja puhelimessa lirkutellut muillekin "tyttöystäville", luvannut avioliittoa, joo, ja haluaa ehdottomasti pari lasta ainakin sun kanssa. Mahdollisimman pian. Ja kyllä se on niin, että mies tuo kotiin sen turvan. Nainen luo kodin. Eikö? Tuttua huttua?

Onko kyseessä T. K. Turun läheltä? Ajaa pakettiautolla?

[/quote]

Ei ole sama hlö, vaan e-Suomesta.

ap

[/quote]Turkuhan on etelä-Suomea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-K Helsingissä.

Vierailija
24/24 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 11:31"]

Usko mua, ap. Et ole ollut ainoa. Siellä se on tekstiviesteillä ja puhelimessa lirkutellut muillekin "tyttöystäville", luvannut avioliittoa, joo, ja haluaa ehdottomasti pari lasta ainakin sun kanssa. Mahdollisimman pian. Ja kyllä se on niin, että mies tuo kotiin sen turvan. Nainen luo kodin. Eikö? Tuttua huttua?

Onko kyseessä T. K. Turun läheltä? Ajaa pakettiautolla?

[/quote]

Ei ole sama hlö, vaan e-Suomesta.

ap

[/quote]Turkuhan on etelä-Suomea!

[/quote]Trololololo.