Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nukkuu päivällä/illalla usean tunnin päiväunet, enkä sen aikana saisi tehdä mitään

Vierailija
22.12.2022 |

Yleensä päiväunet nukkuu 17-21, jolloin olisi se kaikista otollisin aika tehdä kotitöitä. Mutta ei, herran vuoksi pitäisi mahdollisimman hämärässä istua mahdollisimman hiljaa. En saisi edes ruokaa tehdä tuon välisenä aikana! Menee itse sitten vasta kolmen aikoihin nukkumaan ja ruoka pitäisi olla puoliltaöin. Onko kohtuutonta, kun en noudata hänen vaatimuksiaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo.

Vierailija
2/13 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä te olette ja mikä elämäntilanne (eläkkeellä, töissä, työttömiä?)

Miten pitkään olette ollut yhdessä ja milloin tuo unirytmi miehelle tullut?

Eihän nuo klo 17-21 ole enää mitkään päiväunet. Ei taida miehellä "kaikki olla kohdallaan".

Ymmärrän, että sinä olet ihan ihmeissäsi.

Olihan tää tosijuttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cjhii fgjkirw gg🤣

Vierailija
4/13 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohh,hohh,hoijaa......

Vierailija
5/13 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuutonta on se että kirjoittelet tänne tommosta paskaa.

Vierailija
6/13 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske tilata siivooja, pistä pyykit pesulaan ja suosi noutoruokaa. Päättäkää meneekö puoliksi vai kustantaako mies. Pesula hakee pyykkikassin oven takaa.

Vierailija
7/13 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks porukka ei usko että tuollaisia miehiä oikeasti on?

Oma exä oli tuollainen. Kun hän nukkui, ei olisi saanut kuulua mitään ääntä. Asuimme yksiössä. 

Jos mulla oli aamuvuoroon meno, hän saattoi tyytyväisenä pelata vaikka kolmeen yöllä. Pitää valoja päällä ja rampata vessassa samalla.

Jos hän meni nukkumaan ennen minua, vinkuu jatkuvasti miten minunkin TÄYTYY tulla nyt heti nukkumaan ja minun äänet HÄIRITSEE! Jos tein koulutehtäviä hänen nukkuessa, naputin tietokonetta liian kovaäänisesti ja rähisi kokoajan asiasta. 

Jos ihmettelin miten minun täytyy voida nukkua jos hän pelaa, sain vain kuulla olevani lapsellinen ja argumenttieni olevan paskoja. 

Aamulla kun lähdin töihin, kaikki minun äänet häiritsivät häntä. Kun annostelun pilttiä rahkan sekaan, kilinä oli kuulemma valtavaa. Itse hän herätti minut vapaa-aamuinani tekemään HÄNELLE aamupalaa 😂 

Tajusin suhteessa olevan jotain tosi pahasti vialla kun raahasin kahvinkeittimen "olohuoneeseen" eli kauemmas makuusyvennyksestä ja käärin sen peittoon kahvinkeiton ajaksi ettei ropina vaan herätä miestä. 

Tein itse vuorotyötä ja opiskelin samalla, mies oli työtön.  Yhden kesän teki itsekin töitä viikko aamua, viikko iltaa, viikko yötä syklillä ja ulisi koko ajan. Minun olisi pitänyt nukkua samalla rytmillä hänen kanssaan 😂 

Ei ole ollut suuremmin ikävä eron jälkeen. 

Vierailija
8/13 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollenkaan kohtuutonta, kerta päätät olla moisen porsaan kanssa yhdessä. 

Vierailija
9/13 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikäs tällä kertaa on se luonnonvoima, joka pakottaa asumaan juuri tuon miehen kanssa samassa kämpässä? Lisäksi, eikö teillä ole makuuhuonetta nukkumista varten?

Vierailija
10/13 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies makkariin ja korvatulpat? Sulle kuulokkeet jos kuuntelet jotain. Imuroida ei tarvitse koko ajan? Koska saa käyttää pesukoneita..? Mies on töistä väsynyt tai muuten. Eri asunnot?

Vierailija
11/13 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ois otollisin aika sulla nähdä ystäviä, käydä ulkona syömässä, leffassa, jumpassa. Koti saa olla niinkuin on. 

Vierailija
12/13 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvanut tuollaisen faijan kanssa ja äitini hiippailee hiljaa edelleen kun isäni nukkuu..

päätin jo pienenä että omassa talossani ei hiippailla hiljaa ..nautin siitä edelleen 🥰

Vierailija
13/13 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti eri asunnot. Hermot kohta molemmilla niin tiukalla että soi.

Eikä ole normaalia elämää, jos jatkuu paria viikkoa pitempään.

On sinun tehtäväsi pitää itsestäsi huolta ja hakea erillinen asunto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi