Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa enää yhtään sisustustarrakuvaa!

Vierailija
16.11.2013 |

Oon korviani myöten niin täynnä noita kavereitani jotka ovat löytäneet sisustustarrat ja teippaavat niitä joka ikiseen paikkaan. On paskapytyn yläpuolella joku ällömairea "elämä on ihanaa" teksti, rappukäytävän ovessa "welcome", keittiössä tuo AH, NIIIN UNIIKKI "Home sweet home" jne.

Sitten kun seinätila loppuu, ne kipittävät ostamaan originellisti vanhoja ikkunoita ja teippaavat niitä tarroja niihin. 

Ja sitten kuvataan; vähintään kolmesta eri kuvakulmasta samaa asiaa, ja luonnollisesti kaikki kolme kuvaa pitää laittaa faceen. Pahimmat lähettävät niitä kuvaviesteinä kännykkään, kun on taas oltu niin ideanikkareita että.

Mä olen niin kyllästynyt noihin kuviin ettette ihan oikeasti usko. Ja niistä tarroista ON kyllä käyty keskustelua ihan hyvässä hengessä, oon sanonut etten todellakaan niistä pidä mutta ilmeisesti tuo sisustustarrajuttu on joku uskontoon verrattavissa oleva asia; vääräuskoiset tulee siihen käännyttää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 07:54"]

Miksi he eivät saisi laittaa kotejaan oman makunsa mukaan? Miksi pitää vaihtaa tyyliäs sisustuslehtuen tahtiin? Eikö saa jäädä jumittamaan siihen mistä itse tykkää?

Hyvässä hengessä ihan: onpa väsynyttä haukkua muiden koteja jossakin AV:lla. Rasittava ja kulunut provo, keksi uutta. Ja joo, minulla ei ole yhtään sisustustarraa vielä. Saattaa tulla,kun niitä saa nyt halvalla.

[/quote]

On melkoisen väsynyttä olla lukematta kunnolla, eli ymmärtäen, aloittajan viestiä.

Vierailija
2/9 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live Laugh Love

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tarrat ovat niiiiiin laaaast season!!

Vierailija
4/9 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä olisi paljon hauskempi siustustarratyyli...

http://decorativestickers.co.uk/funny/397-ten-ants.html

Vierailija
5/9 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vessakäynnin jälkeen elämä on ihanaa.

Vierailija
6/9 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun noi muurahaiset.

Mua myös kyllästyttää! Home Sweet Home iiih

Vierailija
7/9 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi he eivät saisi laittaa kotejaan oman makunsa mukaan? Miksi pitää vaihtaa tyyliäs sisustuslehtuen tahtiin? Eikö saa jäädä jumittamaan siihen mistä itse tykkää?

Hyvässä hengessä ihan: onpa väsynyttä haukkua muiden koteja jossakin AV:lla. Rasittava ja kulunut provo, keksi uutta. Ja joo, minulla ei ole yhtään sisustustarraa vielä. Saattaa tulla,kun niitä saa nyt halvalla.

Vierailija
8/9 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitse sisustustarroja. :) Ehkä ne tekstit alkavat olla _hieman_ kuluneita, mutta sellaista kuvallista sisustustarraa voisin harkita. 

Vierailija
9/9 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sisustustarrat on kivoja. En ehkä omaan kotiin haluaisi mitään naiiveja lauseita mutta keittiössä mulla on Ikeasta (wt) ostettu bambu- ja kolibri tarrayhdistelmä joka on varmaan 1,5x1,5m kokoinen ja mun mielestä se on tosi kiva :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän