Supon laittaminen itselle
Miten saan laitettua supon itselleni? Ajatuskin ällöttää. Kaikki vinkit ovat tarpeen! Kiitos.
Kommentit (35)
Käytän kans suppoja migreeniin. Suun kauttaenvoi ottaa lääkkeitä kun pitää oksentaa.
Vierailija kirjoitti:
Suppoa voi joutua työntämään myös emättimeen, esimerkiksi päivittäin kolmasti kuukausien ajan hedelmöityshoitojen aikaan. Ne supot eivät ole lääkekorvauksen piirissä, joten homma tulee tosi kalliiksi. Se suppo on kyllä ihan helppo laittaa, työntää vaan rööriinsä niin syvälle kuin sormella saa. Ja parasta käyttää kunnon pikkuhousunsuojaa jatkuvasti, se on nimittäin helkutin tahmeaa ainetta ulos valuessaan. Eipä tee mieli suuseksiä niinä kuukausina...
Sen nimi on kyllä emätinpuikko, suppo on ihan vain peräpuikko.
Ja te migreenitapaukset, kysäiskääpä lääkäriltä ens kerralla nenäsuihkeena kohtauslääkettä. On paljon miellyttävämpi annostella vaikkapa liikkeellä ollessaan.
Löytyy nenäsuihke myös. Sekä supot. Sekä tabletit.
MITENKÄ KÖ SAAT SUPON LAITETTUA ITSELLESI MEE SÄNGYLLE MAKUULLE JA PYLLISTÄ JA TYÖNNÄT SAMALLA SUPON PYLLYYSI KYLLÄ SE SINNE MENÖÖ MÄ JOUDUIN LAPSENA PYLLISTÄMÄÄN SAIRAALASSA HOITO TÄRILLE KUN MULLE LAITETTIIN LEIKKAUKSEN JÄLKEEN SUPPO SATTUI HAN SE MUTTA KUN EI MIKÄÄ PYSYNY SISÄLLÄ NIIN PAKKO OLI LÄÄKE SUPPONA LAITTAA JA SAAHAN JOTKUT MIGREENI LÄÄKKEEN SUPPOINA
MULTA LÖYTYY MYÖS BARASETAMOLI SUPPOJA NASOLIN NENÄSUMUA REMO WAX KORVATIPPOJA KAIKKIA LÄÄKEKAAPISTA
TINTTA LIISA kirjoitti:
MULTA LÖYTYY MYÖS BARASETAMOLI SUPPOJA NASOLIN NENÄSUMUA REMO WAX KORVATIPPOJA KAIKKIA LÄÄKEKAAPISTA
Mutta mitä ilmeisimmin ne mieleen vaikuttavat lääkkeet on jääny hakematta, joten odottelevat siellä apteekin hyllyllä.
Vierailija kirjoitti:
Suppoa voi joutua työntämään myös emättimeen, esimerkiksi päivittäin kolmasti kuukausien ajan hedelmöityshoitojen aikaan. Ne supot eivät ole lääkekorvauksen piirissä, joten homma tulee tosi kalliiksi. Se suppo on kyllä ihan helppo laittaa, työntää vaan rööriinsä niin syvälle kuin sormella saa. Ja parasta käyttää kunnon pikkuhousunsuojaa jatkuvasti, se on nimittäin helkutin tahmeaa ainetta ulos valuessaan. Eipä tee mieli suuseksiä niinä kuukausina...
Miten ihmeessä sinä pystyt itsellesi suuseksiä yleensäkkään antamaan?
Itse olen saman ongelman tienoilla t:25v nainen
täälä on toinen joka on saman ongelman tienoilla kun tuo 25 v nainen
tai sängynpäälle maata vatsalle ja pyllistät ja työnnät supon pyllyysi kuten itsekki joudun tekemään kun kärsin migreenistä mulle laitettiin lapsena aina suppo kun oli vähkin kuumetta tai muuten oli migreeni kohtaus päällä
mä otan särkylääkkeen mieluummin suppoina kun tapletteina tuossa tuli suppo pyllyyn itselle laitettua kun oli kovakuume ja särki niveliä mn on vaikeaa niellä tapletteja suppo on paras lääke itselle monesti myös nivel kipuun laitan parastamoli supon kun särkee niveliä joskus todella paljo ja suppo helpottaa kipua
Jospa soittaisit SuPon neuvontanumeroon...
Käsitin aivan väärin otsikosta, että haluat laittaa supon varjostamaan itseäsi, että haluat huomiota.
HE HE ONPA HAUSKAA EI NAURATA JA TIEDOKSI VAIN EN YMMÄRRÄ HUUMORIA
MELKOISTA UUSI AVUTTOMUUTTA JOS EI SUPPOA SAA PYLYYNSÄ LAITETTUA MÄ LAITAN OMAAN TAKAPUOLEEN SUPON RENTOUTUEN JA PYLLY PITKÄLLÄ JOHAN SUPPO ON HANURIS ENNENKÖ HUOMAAKAA MÄ JOUDUN SUPPOJA KÄYTTÄMÄÄN MIGREENIN TAKIA ON NIIN KOVA PÄÄN SÄRKY ETTÄ.OKSETTAA SIKSI SUPPO