Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla ei ole ystäviä yhtään, miten pärjäätte?

Vierailija
19.09.2020 |

Mitä teette päivisin, jos ei töissä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha jees. Ei haittaa yhtään.

Vierailija
2/21 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sitä mitä itse haluan silloin kun itse haluan. Ei tarvitse kysellä keneltäkään mitään eikä sovitella aikatauluja yhteen kenenkään kanssa. Helppoa ja kätevää.

Vierailija
4/21 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ankeaa, ainakin ajoittain.

Vierailija
5/21 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Kiitos kysymästä!

Vierailija
6/21 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotti kun lopetin yrittämästä. Nyt vaan teen mitä haluan yksin.

Vierailija
7/21 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa tässä elämässä keskittyä ensin omaan hyvinvointiin.

Jos haikailee jotakin mitä ei ole, niin kyllähän se oma hyvinvointi kärsii.

Saattaa olla, että ei edes huomaa että kivoja asioita ja ihmisiä olisi siinä lähellä, kun haikailee jotakin muuta.

Itse on se lähin ystävä ja sitä itseä tulisi kohdella hyvin, suojella.

Huomata ne pienet jutut ja osata olla kiitollinen niistä, niin se luo itselle olemassa olevan olin.

Mä alan pärjätä paremmin, kun sisäistän nämä.

Olen ihmisten keskellä ollut yksinäinen, kun olen sielussani ollut yksinäinen.

Nyt teen niitä asioita, joista nautin ja tulee itselle hyvä olo.

Käyn uimassa, käyn kävelyllä.

Koetan keskittyä siihen mitä on, nyt.

Vierailija
8/21 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljonkin ystäviä. Zinccis, äitihullu, Sanna-hullu, Porvoo-hullu, persujankkaaja ja lenkkeilyhullu.

Vierailija
9/21 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjään.

Päivisin olen arkisin töissä. Vapaa-ajalla teen mitä lystään ilman riippakiviä.

Tänne tulen sitten avautumaan jutuista.

Vierailija
10/21 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, töissä kun käy ja perheen kanssa touhuaa, niin hyvä vain ettei tarvitse enää ylimääräistä huolehdittavaa.

Vierailija
11/21 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla sitten melkein ainoa joka oikeasti kaipaa ystäviä. Kyllä tähän tietysti alkaa tottua, mutta kyllä silti ajattelen aina olevani ihan yksin ilman ketään ja se ei ole mukava ajatus kuitenkaan. En minäkään mitään suuria ihmismääriä kaipaa, mutta kyllä silti koen olevani yksinäinen.

Vierailija
12/21 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on ihan hyvä. Käyn kerran viikossa harrastuksessa, siellä on ihan mukava jutella niille ihmisille, vaikka ei vapaa-ajalla ystäviä olla. Ja sitten vaikka tätä palstaa paljon haukutaan, tämä on minulle erittäin tärkeä. Täällä voi keskustella ajankohtaisista asioista silloin kun itselle sopii ja täällä pyörii paljon mukavia ihmisiä, kun vaan osaa suodattaa ilkeilijät ja trollit. Sitten näen sukulaisia jonkin verran. Muutoin yksin on hyvä olla enkä oikeastaan kaipaa enää ystäviä.

Vierailija
13/21 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpotti kun lopetin yrittämästä. Nyt vaan teen mitä haluan yksin.

Tämän itsekin huomasin. Silloin kun jaksoin vielä yrittää löytää ystäviä tai miehen, olin todella huonovointinen ja sekaisin siinä pettymysten ja hyväuskoisuuden vuoristoradassa. Sitten kun luovutin kokonaan, aloin voida paremmin.

Keskityn todellakin siihen mitä minulla on. Vietän paljon aikaa esimerkiksi rakkaan äitini kanssa. Hän on iäkäs joten jonain päivänä häntäkään ei enää ole. Sitten minulle jää enää vain lemmikkien seura, mutta Luojalle kiitos niistäkin.

Vierailija
14/21 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljonkin ystäviä. Zinccis, äitihullu, Sanna-hullu, Porvoo-hullu, persujankkaaja ja lenkkeilyhullu.

Sori ohis, mutta kuka tuo lenkkeilyhullu on kun muut tunnistan?

Vierailija
15/21 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla sitten melkein ainoa joka oikeasti kaipaa ystäviä. Kyllä tähän tietysti alkaa tottua, mutta kyllä silti ajattelen aina olevani ihan yksin ilman ketään ja se ei ole mukava ajatus kuitenkaan. En minäkään mitään suuria ihmismääriä kaipaa, mutta kyllä silti koen olevani yksinäinen.

Minäkin kaipaan kyllä ystäviä ja koen olevani yksinäinen.

Vierailija
16/21 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, en kaipaa oikeastaan koskaan seuraa. Rakastan yksin olemista.

Vierailija
17/21 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus tulee mieleen, että olisi kiva, vaikka jotain uusia verhoja tai kukkakimppua tms näyttää jollekin. Pääpiirteittäin on helpompaa olla, ei tarvitse miettiä toisen asioita; se on raskasta.

Vierailija
18/21 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän päivät muistisairaan äitini kanssa (olen käytännössä palkaton omaishoitaja, vaikka en ole sitä virallisesti) ja olen niin uupunut, etten jaksa enempää ihmiskontakteja. Kun joku sukulainen tai perhetuttu soittaa ja ilmoittaa tulevansa käymään, ensimmäinen ajatukseni on "voi ei, älä tule". Jossain muussa elämäntilanteessa saattaisin kaivatakin ihmisseuraa, mutta nyt olen vain helpottunut, kun saan välillä olla yksin (lähinnä iltaisin tai varhain aamulla, kun äiti nukkuu).

Vierailija
19/21 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Paremmin... monet ihmiset eivät ole ystävyyden arvoisia vaan itsekkäitä hyötyjiä ja kateellisia manipuloijia. Yök...

Vierailija
20/21 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Ei jaksaisi kokoajan olla kylästelemässä, menossa jonnekkin tai olla puhelimessa jatkuvalla syötöllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme