Ärsyttää.. mies haluaa pitää sälekaihtimet auki, minä kiinni!
Meille näkee suoraan sisälle vilkasliikenteiseltä tieltä. Bussejakin tuosta kulkee, iltaisin paljon lenkkeilijöitä ja koiranulkoiluttajia.
Minua ahdistaa, jos sälekaihtimet auki, kun ulkona jo pimeää. Meillä täysi valaistus ja ihmiset kyylää tänne. Ihan oikeasti kyylää. Monet koiranulkoiluttajat oikein pysähtyvät tuohon tienreunaan pällistelemään.
Miestä ei haittaa ja hän pitää aina sälekaihtimet auki iltaisin. Ei minua huvita laittaa ruokaa+syödä, kun muut pällistelee. Ihan kuin akvaariossa olisi.
Argh!!!
Kommentit (10)
Hakeudu turvakotiin heti tänään. Sulla on kestämistä, mutta sutkeydestä on naiset tehty, joten kyllä se siitä vielä nousuun lähtee!
Oikeastiko joku jää seisomaan ja katsomaan teille sisälle? Meillä ei edes ole sälekaihtimia kun ne on minusta ahdistavat, tästä kulkee myös paljon ihmisiä ohi mutten ole koskaan nähnyt että joku olisi oikein pysähtynyt ja alkanut tuijottaa.
Kyllä ihan oikeasti PYSÄHTYY tuijottamaan. Kerran sitten nostin sälekaihtimet kokonaan ylös ja vilkutin. Tosi nopeasti lähti mummeli jatkamaan matkaa. Ja ei ole Porvoossa tämä talo.
-ap-
En ole ap mutta todellakin monet ihmiset kyttää toisten ikkunoista sisään oikein antaimuksella ;)
Me asumme toisessa kerroksesta mutta tien toiselta puolelta jalkakäytävältä näkee näin pimeällä kun on valot sisällä valokuvatkin hyllyllä eli ihan kaiken kun on isot akvaario-ikkunat!
Eli meillä on ne kamalat säleverhot puolikiinni....ja kaikki ovat tyytyväisiä paitsi ne kyylät!
Hei, ei oo totta, meillä ihan sama ongelma! Mä pitäisin pimeällä ja liian aurinkoisella säleikköjä kiinni. Mies sitten aina aukoo niitä.
Meillä ei tosin tuota teidän ongelmaa, että menisi liikennettä ohi. Pyörätie menee, siinä kulkee iltaisin joku ehkä kerran tunnissa... EIkä sieltä näe suoraan sisälle. Rivitalomme parkkikselta näkee.
Meidän vastapäiset naapurit pitävät ihan huolella aina sälekaihtimia auki. Ja sisälle näkee kyllä niin tarkasti, että hirvittää. Itse kyllä myönnän olevani melkoinen kyylä eli kävelyllä katselen ihan reippaasti asuntoihin, joissa ei ole verhoja tiellä. Kai ne sitten haluaa jotenkin esittäytyä kun eivät viitsi verhoja vetää eteen. Itse kyllä pidän aina pimeällä vähintään puoliksi kiinni sälekaihtimia.
Verhot pitäisi kieltää. Ei kunniallisella kansalaisella ole mitään salattavaa.
Voi jeesus sentään...laittakaa ne puoliksi kiinni niin silloin ei suoraa näe ulkoa sisälle mutta ei ole niin rumat ja ahdistavat kuin kokonaan kiinni olevat sälekaihtimet!