Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sattuuko abortti? Paljonko?

Vierailija
21.09.2013 |

Sattuuko se yhtä paljon kuin synnytys? Mielenkiinnosta kyselen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään satu kuten synnytys, ei siinä tule synnytyssupistuksia, ja toimenpide tehdään nukutuksessa, eikä paikat repee.

Vierailija
2/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutuksessa? EI tehdä kuin harvoin. Mutta ei satu kuin synnytys, mutta inhottavaa se monelle on, ja ihan ilman buranaa ei kaikki selviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei tehdä vai? No mulle on tehty kaks kertaa ja molemmilla kerroilla tehtiin nukutuksessa, kysyttiin haluanko lääkkeellisen vai kaavinnan. lisäksi mulle on tehty kaavinta keskenmenon jälkeen.

Vierailija
4/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut että kaavintaa tehtäisiin hereillä.

Vierailija
5/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 18:38"]

Nukutuksessa? EI tehdä kuin harvoin. Mutta ei satu kuin synnytys, mutta inhottavaa se monelle on, ja ihan ilman buranaa ei kaikki selviä.

[/quote]

Voisiko joku kertoa, jolle on tehty ilman nukutusta abortti. Heitä pitäisi olla paljon, jos edellinen kommentti pitää paikkansa??? ;)

Vierailija
6/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva ottaa kaavinnan , mutta joo, siinä nukutetaan, lääkkeelisessä ei, ellei ole pakko lopulta, ja fiksumpi ottaa lääkkeellisen keskeytyksen.

Vierailija
7/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei murto-osaakaan siitä kärsimyksestä, jonka lapsi voi aiheuttaa.

Vierailija
8/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeelinen keskytys ei ole kivuliasta, tai ainakin buranalla selviää, niin myös kaavinnankin jälkeen...

Synnytyskipu on ihan järmeetä! Siihen ei buranat auta ollenkaan :)

Vierailija
9/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti vai fyysisesti?

Vierailija
10/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa keskeytyksistä tehdään nykyään lääkkeellisinä, ja siinähän tosiaan sitten tulee jotain supistuksia myös.  Itselläni rv:lla 8 lääkkeesessä keskeytyksessä kivut olivat samaa luokkaa kuin keskimäärin kuukautisten aikaan. Toki varmaan jotain särkylääkkeitä olin saanut, asiasta on sen verran aikaa jo, etten muista.

Jälkivuoto oli pahinta, sitä riitti  jonkin asteisena varmaan 6 vkoa, vaikka jälkitarkastuksessa oli todettu sikiön abortoituneen, eikä mitään tulehdustakaan löytynyt, kun myöhemmin asiasta lääkärillä kävin.

Vierailija
11/11 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se satu yhtään ap!

Minulle on tehty aika monta aborttia nuorempana. Läkkeellinen abortti on ihan sama kuin menkat alkais, mutta runsaammat, ei mitään muuta.