Millä sanoilla kehua naisen isoa ja treenaamatonta peppua?
En ole verbaalisesti kovin etevä. Mutta pidän paljon isosta ja löysästä pepusta (ei mikään lihaksikas kyykkyperä). Auttakaa miestä mäessä, sanataiturimammat!
Kommentit (38)
Ei, ei ja ei...älkää hyvät ihmiset keksikö mitään muka hauskaa vaan puhukaa ihan suoraan että tykkäätte toisen pepusta.
Missä vaiheessa suhdetta aiot kehua? Älä munaa mahdollisuuksiasi jos ette ole vielä panneet.
"Tykkään sun löysästä ihraperseestä". Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa suhdetta aiot kehua? Älä munaa mahdollisuuksiasi jos ette ole vielä panneet.
No viimeistään siinä vaiheessa, kun saan itse vastaavia kehuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei ja ei...älkää hyvät ihmiset keksikö mitään muka hauskaa vaan puhukaa ihan suoraan että tykkäätte toisen pepusta.
Ei tässä ollut mitään mukahauskaa tarkoitus yrittää keksiä, vaan tapoja kertoa naiselle, että peppu on miehen mieleen.
Ap
Miksi kenenkään ahteria pitäisi kehua?
Tykkään sun seitsemän leivän uunistasi.
Vierailija kirjoitti:
Maukas pylly pehmoinen! Niin mun mies aina sanoo.
Tämä on IHANA!
Vierailija kirjoitti:
"Jokainen meistä tietänee, että kehut, kiitollisuuden ja huomion osoittaminen herättävät lämpimän tunteen, joka saattaa nousta korvanpieliin asti ylettyväksi hymynvirneeksi. Epävarmuudet karisevat, olo on sanalla sanoen onnellinen. Tämä olotila saattaa kestää myös pitkään."
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jokainen meistä tietänee, että kehut, kiitollisuuden ja huomion osoittaminen herättävät lämpimän tunteen, joka saattaa nousta korvanpieliin asti ylettyväksi hymynvirneeksi. Epävarmuudet karisevat, olo on sanalla sanoen onnellinen. Tämä olotila saattaa kestää myös pitkään."
Ap
Vähän riippuu, mistä kehutaan 😄
Jos perse on hyvän muotoinen sitä on luultavasti treenattu vaikka olisi rasvaa päällä enemmän kuin malleilla.
Laita soimaan Heavy D:n " I like big butts"".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kehuja voi antaa niin monesta eri asiasta, ja jos mies kehuisi minua ainoastaan takapuolestani, niin olisi kyllä äkkiä entinen mies.Tuollainen käytös on limaista ja oksettavaa.
Maukas pylly pehmoinen! Niin mun mies aina sanoo.