Kanarian saarista - nyt tarvitsen apua!!
Mikä olisi paras kohde Kanarialla vaativalle aikuiselle? Sellainen missä ei ole örveltäjiä mutta kuitenkin kaupungin ja palveluiden läheisyydestä. Ehkä spa, mukava puutarha ja meren läheisyys? AI ei tarvita.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 14:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 11:11"]
Pakettimatkakohteet ovat kaikki Kanarialla sellaisia, että nuo ehdot eivät täyty. Yleensä hotelli on alueella, jossa on pelkkiä hotelleja, eikä tavallista elämää+palveluja ole tai sitten kaupungissa niin, että siinä on silti paljon muitakin hotelleja ja niitä örveltäjiä (esim. Puerto de la Cruz). Tai sitten hotelli on "in the middle of nowhere".
[/quote]
Kyse ei ole pakettimatkasta vaan varaan hotellin erikseen 10 pväksi.
[/quote]
Hyvä niin - mutta sitten voit joutua kyselemään aika pitkään, koska klassisesti kukaan ei matkusta Kanarialle omin päin eli kokemuksia erikseen varattavista luksushotelleista ei ole monella. Itsekin vähän ihmettelen, että jos teillä on varaa mennä tuollaiselle reissulle, miksette saman tien mene jonnekin paljon mielenkiintoisempaan paikkaan kuin Kanaria...
4/5
[/quote]
Minä en itse ole lähdössä - tosiaankin tietäisin satoja mielenkiintoisempia paikkoja vaan varaan matkaa iäkkäämmälle sukulaiselle joka välttämättä haluaa sinne.... ei varmaan edes tajua joulunajan hintatasoa...
Samoja hotelleja ne on paketeissa ja itse varattaessa, ei se matkan tapa vaikuta.
[/quote]
Ei kyllä pidä paikkaansa.
Nimenomaan Kanarialla on pakettimatkoissa jätetty ulkopuolelle iso joukko hotelleja. Mm. Teneriffan ainoassa oikeassa kaupungissa, Santa Cruzissa ei ole juurikaan pakettimatkahotelleja, vaikka niitä oikeasti sijaitsee siellä paljon.
Suomalaisturistit menevät Kanarialle etupäässä lojumaan auringossa, ja se näkyy hotellivalikoimassa: rantahotelleja ja kylpylöitä irrallaan aidosta espanjalaisesta/kanarialaisesta väestöstä.
4/5
[/quote]
Ok, no en ole pakettimatkasivuilta katsellutkaan (ennenkuin nyt tuon yhden ehdotuksen) vaan ihan googlaamalla. Mutta sekin olisi tosiaan helpompaa kun tietäisi mistäpäin... onhan ne pakettimatkalaisetkin (toivottavasti) liikkuneet hotelliensa ulkopuolella ja nähneet mielenkiintoisia paikkoja joissa olisi kiva olla??
Oletko siis ostamassa lahjaksi matkaa vai siksi, ettei henkilö itse osaa matkaa hankkia? Jos on jälkimmäisestä kyse niin pakettimatka olisi varmaan parempi ratkaisu.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 11:11"]
Pakettimatkakohteet ovat kaikki Kanarialla sellaisia, että nuo ehdot eivät täyty. Yleensä hotelli on alueella, jossa on pelkkiä hotelleja, eikä tavallista elämää+palveluja ole tai sitten kaupungissa niin, että siinä on silti paljon muitakin hotelleja ja niitä örveltäjiä (esim. Puerto de la Cruz). Tai sitten hotelli on "in the middle of nowhere".
[/quote]
Kyse ei ole pakettimatkasta vaan varaan hotellin erikseen 10 pväksi.
[/quote]
Hyvä niin - mutta sitten voit joutua kyselemään aika pitkään, koska klassisesti kukaan ei matkusta Kanarialle omin päin eli kokemuksia erikseen varattavista luksushotelleista ei ole monella. Itsekin vähän ihmettelen, että jos teillä on varaa mennä tuollaiselle reissulle, miksette saman tien mene jonnekin paljon mielenkiintoisempaan paikkaan kuin Kanaria...
4/5
[/quote]
Minä en itse ole lähdössä - tosiaankin tietäisin satoja mielenkiintoisempia paikkoja vaan varaan matkaa iäkkäämmälle sukulaiselle joka välttämättä haluaa sinne.... ei varmaan edes tajua joulunajan hintatasoa...
Samoja hotelleja ne on paketeissa ja itse varattaessa, ei se matkan tapa vaikuta.
[/quote]
Ei kyllä pidä paikkaansa.
Nimenomaan Kanarialla on pakettimatkoissa jätetty ulkopuolelle iso joukko hotelleja. Mm. Teneriffan ainoassa oikeassa kaupungissa, Santa Cruzissa ei ole juurikaan pakettimatkahotelleja, vaikka niitä oikeasti sijaitsee siellä paljon.
Suomalaisturistit menevät Kanarialle etupäässä lojumaan auringossa, ja se näkyy hotellivalikoimassa: rantahotelleja ja kylpylöitä irrallaan aidosta espanjalaisesta/kanarialaisesta väestöstä.
4/5