Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun työpaikalla tietyt ihmiset menee vahvasti "ihon alle" negatiivisessa mielessä

Vierailija
19.09.2020 |

Mikä silloin ratkaisuksi? Ei kyse ole varsinaisesti siitä, että tämä/nämä ihmiset olisivat sinua kohtaan suoraan ilkeitä, mutta joku tietty todella ahdistava tunne tulee joistakin. Tietynlainen dominoivuus, uhkaavuuskin tietyssä mielessä. Sellainen, joka valvottaa öisin. Työpaikan vaihdos ei kauheasti houkuttele, kun tykkään muuten työstä. Nämä ihmiset ovat kuitenkin joka päivä läsnä ja aiheuttavat pahaa oloa.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sinällään mielenkiintoinen aihe, koska itsellä oli samaa eli aina löytyi työpaikalta vähintään yksi tällainen henkilö, mutta nyt on jotain tapahtunut ja koen oikeastaan melkein jokaisen henkilön jollain tavalla ahdistavalta. Eli onko kuitenkin kyse vain omasta pahasta olosta ja sen purkamisesta? Vähän kuin huonosti istuvat housut eli ne ärsyttää ja ahdistaa huonoina päivinä todella paljon enemmän, mutta muutoin hyvänä päivänä niihin ei välttämättä kiinnitä edes huomiota. 

Vierailija
62/64 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on välillä tällaisia hetkiä. Tiedostan, että ongelma on pelkästään minun. Kukaan ei kiusaa eikä ole tahallaan ilkeä, työpaikalla on vain erilaisia persoonia. Välillä ne ärsyttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö päättämään, että tekivät he mitä tahansa, se ei vaikuta työntekoosi? Millä tavalla he vaikuttavat sinun työhösi? Oletteko tiimi? Koitan sanoa, että jos saisit heidät ulkoistettua tekemisistäsi mielessäsi kokonaan, eli että heillä ei ole konkreettista valtaa sinun tekemisiisi? Vai onko jollain lailla?

Haen juurikin tuota, että miten saisi ulkoistettua nuo ihmiset, että he ja heidän olemassaolonsa muuttuisi minulle yhdentekeväksi. En vaan tiedä, miten onnistuisin tässä.

Juurikin ei ole suomenkielen sana, juuri on oikein.

Vierailija
64/64 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö päättämään, että tekivät he mitä tahansa, se ei vaikuta työntekoosi? Millä tavalla he vaikuttavat sinun työhösi? Oletteko tiimi? Koitan sanoa, että jos saisit heidät ulkoistettua tekemisistäsi mielessäsi kokonaan, eli että heillä ei ole konkreettista valtaa sinun tekemisiisi? Vai onko jollain lailla?

Haen juurikin tuota, että miten saisi ulkoistettua nuo ihmiset, että he ja heidän olemassaolonsa muuttuisi minulle yhdentekeväksi. En vaan tiedä, miten onnistuisin tässä.

Juurikin ei ole suomenkielen sana, juuri on oikein.

On se sana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi