Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toukokuiset 2021

19.09.2020 |

Moikka, täällä alkaa varmaan vähitellen olla muitakin toukokuisten odottajia :)?

Kommentit (10)

1/10 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi plussannut ja ensimmäistä odotan👋🏻

2/10 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös ilmoittaudun varovaisesti mukaan 👋🏼 +25v pari ja ensimmäistä kovasti meille toivotaan, kovaa ja piinallista kuumeilua takana jo vuosia ja varsinaista yritystä ovis-tikutteluineen nyt kesän alusta. 

Kierto alkoi 21.8. ja nyt 17.9. sain ekan haalean viivan viime torstaina dpo12. Nyt jo paljon vahvemmat viivat, pakkohan se oli varmuudeksi testata useampana päivänä😅. Oireita on ollut jo pari viikkoa, turvotusta ja makea ei maistu mikä on tällaiselle karkkihiirelle kyllä oudointa ikinä 😄 rintojen aristusta ja nippailuja alavatsassa ollut nyt pari päivää ihan huolella. Nyt siis 4+3

Itselläni on ollut omasta terveydestä ja kivuista paljon huolta viime vuosina, joihin ei ole julkiselta juuri apua herunut. Jotenka yksityisellä joutunut juoksemaan (onneksi löytyi juuri näihin sekä myös raskauteen liittyviin asioihin perehtynyt ihana erikoislääkäri), siellä tutkittu mm. endo-oireita ja erittäin matalaa ferritiiniä, johon nyt onneksi edes jotain apua saan rautalisästä. Vähän huolettaa aiheutuuko näistä ongelmia ja seurataanko julkisella edes raskauden ajan. Vielä en uskalla iloita, pakko varmaan mennä varhaisultraan heti 7. viikolla tarkistamaan ollaanko siellä kiinni oikeassa paikassa. 

Olis kiva kuulla millainen tilanne teillä muilla toukokuisten odottajilla ☺️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikki syyskuussa positiivisen tuloksen saaneet ja kiitos keskustelun käynnistämisestä.

Samaistun Marinkan kokemukseen. Minä en myöskään ole uskaltanut vielä liikaa iloita. Silloin kun koen ilon tunteita, siitä tulee syyllinen olo, että ei saisi kiintyä liikaa ajatukseen. Olen nyt viikolla neljä ja varasin ultran niin ikään 7. viikolle. Jännittää hirveästi, onko kiinnittynyt oikein. Tänään aloin murehtia, olenko aiheuttanut jotain vauriota, kun olen viikon mittaan napostellut kurpitsansiemeniä ja tänään sitten luin ettei öljysiemeniä pidä raskaanana käyttää raskasmetallipitoisuuksien vuoksi. No, olen krooninen murehtija ja siitä pitäisi pyrkiä eroon, vaikka raskaus etenisikin hyvin niin murhetimisen aiheet eivät lopu :)

4/10 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei!

Täälläkin ensimmäisen odottelija, viikot noin 7+6 ja ultrassa kaikki hyvin.

5/10 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että tänne on jo löytänyt porukkaa :)! Meillä la 8.5. ja nyt rv 8+4 menossa. Pari viikkoa oli tosi pahoja oireita ja nyt ne loppui kuin seinään. Oon hieman huolissani, että onko kaikki kunnossa, mutta kai se on luotettava, että kaikki ok... pari viikkoa sitten varhaisultrassa sydän jo löi ja toivon sen lyövän edelleen <3

6/10 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä odotan ja kahdeksas viikko pyörähti eilen käyntiin.

Pahoinvointi on järkyttävä, mutta onneksi en ole vielä oksentanut.

Odotan jo että päästään ultrassa näkemään pieni.

7/10 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35974 kirjoitti:

Ensimmäistä odotan ja kahdeksas viikko pyörähti eilen käyntiin.

Pahoinvointi on järkyttävä, mutta onneksi en ole vielä oksentanut.

Odotan jo että päästään ultrassa näkemään pieni.

Siis seitsemäs viikko vasta, lueskelen aina seuraavankin viikon tapahtumat, että tietää mitä odottaa ja menin jo nyt sekaisin 😅

8/10 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös ensimmäistä odotetaan. Yksi keskenmeno takana viime joulukuulta(8+5). Nyt kuukautisista laskettuna menossa 8+4, mutta varhaisultran perusteella 7+2. Olimme ultrassa 6+4, jossa alkio olikin 5+5, syke kuitenkin oli. Suosittelivat mun anamneesin (ikä,km...)perusteella uusinta ultraa 2vk päästä, niin ei tarvitse odottaa viralliseen yhdistelmäseulontaan asti jännittäen. Ylihuomenna neuvola, katsotaan miten siellä menee ja mietitään sitten mennäänkö uudelleen yksityiselle ultraan.

Vointi ollut vaihteleva ja kovin jännittää pysyykö pikkuinen nyt matkassa loppuun asti ja onko hänellä kaikki hyvin...

9/10 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Täällä elokuussa plussannut, nyt viikot 10+6, LA 5.5. Kovin jännittynyt olin alkuun, et oli pakko mennä varhaisultraan, ihan hirveen pitkä aika odottaa ekaa ultraa ilman sitä.. Vointi on ollut hyvä, mut kamala väsymys kokoajan, toivottavasti olis ohimenevää😊 ensimmäinen tulossa meille ja olemme niin onnellisia❤️

10/10 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa ensimmäistä lasta toukokuulle odottava 😊 vointi on ollut väsynyt ja pahoinvoiva. Ensimmäinen ultra takana ja toistaiseksi kaveri ainakin pysynyt mahassa mun matkassa 😊 varhaisultraan ei menty.