Mistä olet ostanut vaatteet, jotka sinulla nyt on ylläsi?
Kommentit (252)
Farkut, neuletakki, rintsikat ja pikkuhousut C&A. Tohvelit & sukat Lidl. Paita kirppikseltä, huivi Lindex.
Aamutakki saatu lahjaksi, rintaliivit en muista, paita Esprit merkkinen, mutta mistä? Gollegehousut citymarket tai prisma ja sukat Kapphall.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 22:59"]
Pitkät kalsarit. Verkkopaita. Ukin vanha villapaita. Saapassukat. Varrelliset toppakengät. Mummon vanha toppatakki, joka on niin paskanen että hylkii vettä. Karvalakki ja kynsikkäät. Ihan vitun kylmä täällä sillan alla mutta pakko kirjottaa av-palstalle
[/quote]
:D
aamutakin osti mies joskus lahjaksi.
yöpaidan sain äidiltä samoin sukat. alushousut olen ostanut ihan itse kaupasta.
alusvaatteet (triumph ja sloggi) ja sukat (calvin klein) stockalta
olohousut henkkamaukasta
trikoopaita hilfigerin liikkeestä (ulkomailta)
huppari gantin liikkeestä
muuta ei ole päällä ja kohta ei noitakaan kun suihkun jälkeen menen nukkumaan :)
Kokopitkä yömekko on Ristomatti Ratian ja alushousut jotkut ikivanhat.
Markon bokserit on Prismasta.
Ihana ketju!
Mulla on päällä alushousut ja sukat, jotka on molemmat jostain liettualaisesta alusvaateputiikista. Karseinta on kuitenkin, että koska olin tosi viluissani töistä tullessani, kaivoin jostain kaappien kätköistä ikivanhan kauhtuneen vaaleanpunaisen nilkkapituisen flanelliyöpaidan, jonka olen saanut lahjaksi vuonna 1987 kuolleelta isoäidiltäni! En oikeesti edes muistanut omistavani tällaista vaatetta, saatikaan, että olisin ottanut tämän mukaani muuttaessani pois Suomesta vuosia sitten.
Pitikin tänään törmätä tällaiseen ketjuun, ja vielä näissä vaatteissa. Huippua :)
Alushousut Mikkelin Tokmannista
Housut Espoon Sellon Citymarketista
T-paita Carrefourista Qatarista
Verkkarit -lahja äidiltä (Sokokselta)
T-paita -H&M
Alushousut - Change
Sukat - Tiger
pyjamahousut KappAhl
t-paita saatu yhdestä muotinäytöksestä
rintaliivit Prima Donna, ostetu Stockalta
T-paita ja liivit H&M
Äitiysverkkarit PoP (en ole ollut raskaana aikoihin)
Pikkarit Victoria's Secret
Paita Zarasta, housut ja pikkarit H&M:stä, sukat varmaan Anttilasta joku 20 vuotta sitten.
Hollisterin huppari - sain tuliaisiksi Pariisista
Fjällrävenin ulkohousut - Partioaitta
Alustoppi - JC
Rintsikat - Victoria's Secretiltä tilattu
Alushousut - Gina Tricot
Sukat - Niken liikkeestä Jenkeistä
Jopas on sekalainen lajitelma :D
alusvaatteet H&M, samoin MAMA toppi (en ole edes raskaana) :D, pyjamahousut saatu joululahjaksi viime jouluna.
Näillä ajattelin painua nukkumaan, hyvää yötä! :)
villasekoitesukat -prisma
mintunvihreät liian isot kotihousut- h&m
kulahtaneet beessiraitamamma-alkkarit -h&m
freyan imetysliivit- netistä
violettikulahtanut puuvillatrikoopaita- joku "merkki"outlet se oli olevinaan
harmaa puuvillatrikootakkI -planet sport netissä
ruskea hupullinen pappavillatakki- h&m lastenosasto pojat 135
Kylpytakki Ellokselta, villasukat äireen kutomat.
Hartianlämmitin itse neulottu, langat Prismasta. Yöpaita (tunika oikeastaan) Prismasta, alkkarit Prismasta, verkkarit Tokmannista ja sukat itse neulottu, langat tod näk Prismasta.
Kotivaatteissa siis.. Päivisin en pukeudu markettien tarjontaan (paitsi alusvaatteiden osalta).
Musta pitsimekko. Ei mitään käsitystä miten tämä on kaappiini eksynyt, en varmasti ole ostanut itse! Hämmentävää...
Paita tilattu meandilta, tissiliivit tilasin hollannista asti (!), pikkarit ja leggarit kappahlista, sukat "lainattu" äidin sukkalaatikosta.