Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri jätti pitkään hoitamatta vammaa. Nyt elinikäinen vamma ja jatkuva kipu.

Vierailija
14.11.2013 |

Käsi ollut monta vuotta kipeänä (särkyä jne) ja kukaan ei ole tutkinut kunnolla vaikka eri lekureilla olen juossut. Hoidoksi kylmää, buranaa/panadolia ja särkyvoiteita.... Ei apua.

Ny meni niin pahaksi ettei vaan enää jaksanut, joten lainasin rahaa jotta pääsin yksityiselle lääkärille. Vaiva selvisi ja vaikka koitetaan leikata, niin tod näk jää elinikäiset kivut ja vajaat liikeradat. Kiva, kiva...kiitos ta:n lääkärit.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 21:57"]

Käsi ollut monta vuotta kipeänä (särkyä jne) ja kukaan ei ole tutkinut kunnolla vaikka eri lekureilla olen juossut. Hoidoksi kylmää, buranaa/panadolia ja särkyvoiteita.... Ei apua.

Ny meni niin pahaksi ettei vaan enää jaksanut, joten lainasin rahaa jotta pääsin yksityiselle lääkärille. Vaiva selvisi ja vaikka koitetaan leikata, niin tod näk jää elinikäiset kivut ja vajaat liikeradat. Kiva, kiva...kiitos ta:n lääkärit.

[/quote]

Äskeisen lääkäri-keskustelun (tv1) innoittamana? Saako kysyä, mikä tuo vaiva oli/on?

Vierailija
2/15 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet korvauksia 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minkään tv-ohjelaman innoittama avaus. Laaja hermopinne useammassa kohdassa. Hermot tod näk ottaneet niin "nokkiinsa" etteivät enää tule toimimaan.

ap

Vierailija
4/15 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mikä vaiva oli ennen kun kritisoit täällä

Vierailija
5/15 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 22:09"]

Ei ole minkään tv-ohjelaman innoittama avaus. Laaja hermopinne useammassa kohdassa. Hermot tod näk ottaneet niin "nokkiinsa" etteivät enää tule toimimaan.

ap

[/quote]

Ok. Miten tuota sitten yleensä hoidetaan, siis ennen leikkausta?

Vierailija
6/15 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu välilevyn pullistumaa? Se vaikuttaa käsiin.

Vierailija
7/15 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Mita valitat, Suomessahan on maailman paras ja edistynein sairaanhoito.

Vierailija
8/15 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilasasiamieheen yhteyttä.

Vierailija
9/15 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Ei rahaa yksityiseen ja terveyskeskus ei hoida kunnolla.

Vierailija
10/15 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 22:20"]

[/quote]

Välilevyn pullistumat paranevat itsekseen eli operoidaan vain jos todella pakko. Jotta välilevyn pullistuma vaikuttaisi käsiin, olisi pullistuman oltava kaularangassa tai rintarangan yläosassa (rintarangan pullistumat ääriharvinaisia) ja tuolla alueella olevia pullistumia operoidaan vielä harvemmin.

Vierailija
11/15 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi ennen toimenpiteitä eikä edes toimenpiteiden jälkeen antaa ennustetta hermojen palautumisesta. CRPS esim paranee 2/3 ja paranemisaika voi olla kymmenenkin vuotta.

Toipumiseen vaikuttaa ihan hemmetin paljon se, kuinka aktiivinen on itse kuntoutuksessa; kukaan muu kun ei voi kuntoutusta tehdä kenenkään puolesta.

Vierailija
12/15 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 22:20"]

[/quote]

Välilevyn pullistumat paranevat itsekseen eli operoidaan vain jos todella pakko. Jotta välilevyn pullistuma vaikuttaisi käsiin, olisi pullistuman oltava kaularangassa tai rintarangan yläosassa (rintarangan pullistumat ääriharvinaisia) ja tuolla alueella olevia pullistumia operoidaan vielä harvemmin.

[/quote]

No mulla on just näin. Niskasta säteilee käsiin.

Leikkaus tulee.

Vierailija
13/15 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Vaiva selvisi ja vaikka koitetaan leikata, niin tod näk jää elinikäiset kivut ja vajaat liikeradat. Kiva, kiva...kiitos ta:n lääkärit.

[/quote]

Voisitko ap nyt kertoa selkeästi mikä se diagnoosi on, joka on yksityissektorilla tehty.  Joktut eivät osaa selkeästi kertoa asioita eivät edes oireitaan. Siksikin moni diagnoosi on tekemättä.

Vierailija
14/15 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 22:20"]

[/quote]

Apua! Onkohan mulla sama vaiva. Kova niskasärky, joka jatkuu pitkin selkärankaa ja sormia pistelee. Nytkin valvon koska en saa kivuiltani unta. Terveyskeskus ei hoida eikä lääkkeet auta.

[/quote]

No mulla on just näin. Niskasta säteilee käsiin.

Leikkaus tulee.

[/quote]

Vierailija
15/15 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö...kokemukseni mukaan ihan surkea...voisin kirioitta kirja kuinka paskasti mua hoidetti kaikki vaivat...ehkä jos on hyvää työduhde sopimus ja  pääset yksityiselle, koeta yrittä saada apua arvauskeksukselta kuinka paska se on...mulle on 99% negativiset kokemukset ja olen kyllä T.H SUURKULUTTJA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi