Mistä löytää oma syysprinssi?
Vaateketjun innoittamana aloitan oman.
Haaveissa on ihana romanttisten leffojen mies. Sellainen Harlekiinisatujen sankari, joka avaa varjon päälleni kun sataa.
Huolehdin itse ulkonäöstäni ja kodistani, ja rakastun näihin satumiehiin niin, että käytännössä teen myös heidän puolestaan mitä vaan. Tykkään pukeutua kauniisti ja toivon, että harlekiinillani olisi myös aina tilanteeseen sopivat vaatteet. Hänessä saisi olla ripaus itsekkyyttä, mutta kuitenkin vain sen verran ettei palvo minua liikaa.
Tärkein ominaisuus olisi tietenkin aito syvä rakkaus ja luottamus, sekä suunnaton intohimo.
Mistä voisin etsiä kavaljeerin joka on salskea, mutta luotettava ja kovin hurmaava ja huomaavainen? 🧡
Kommentit (30)
Todellisen ruskaprinssin löytää roskakatoksen läheltä tai kaupan tuulikaapista laukussaan Bukowskia, Baudelairea ja hän on selvä kuin kuu sumuisella yötaivaalla. Ja nyt ei puhuta.mistään rusonaama penasta.
Vierailija kirjoitti:
Todellisen ruskaprinssin löytää roskakatoksen läheltä tai kaupan tuulikaapista laukussaan Bukowskia, Baudelairea ja hän on selvä kuin kuu sumuisella yötaivaalla. Ja nyt ei puhuta.mistään rusonaama penasta.
Mistä tällaisen prinssin tunnistaa?
Onko kyseessä siis arkinen kohtaaminen vai liittyvätkö tuulikaapit ja roskakatokset johonkin muuhun?
Ap
Täällä minä istun keskuspuistossa ja odotan omaa prinsessaa saapuvaksi.
Tuothan pari olutta kun tulet?
Ai, sä ootkin vain tommonen kausirakastaja? Niinkuin kesäkissan omistaja? Hetkeks vaan huvia, pitemmäks aikaa ei käykään. No, eihän siinä jos toisellekin osapuolelle sopii.
Mutta ei syysprinssiä - tai pitempiaikaistakaan - nyt tarvitse etsimällä etsiä. Tulee jos on tullakseen. Keskittyy muutoin elämästä nauttimiseen ja omaan hyvään oloon, sillä kun on tapana sitten kertaantua tyyliin "hyvä tulee hyvän luo".
Minä löysin omani Alanaijasta ja nyt on myös pulla uunissa. Prinssi tosin häippäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ai, sä ootkin vain tommonen kausirakastaja? Niinkuin kesäkissan omistaja? Hetkeks vaan huvia, pitemmäks aikaa ei käykään. No, eihän siinä jos toisellekin osapuolelle sopii.
Mutta ei syysprinssiä - tai pitempiaikaistakaan - nyt tarvitse etsimällä etsiä. Tulee jos on tullakseen. Keskittyy muutoin elämästä nauttimiseen ja omaan hyvään oloon, sillä kun on tapana sitten kertaantua tyyliin "hyvä tulee hyvän luo".
Valittavasti löytämäni helmet ovat olleet kausituotteita, jotka ovat helmelle epätyypillisesti pilaantuneet.
Toivoisin, ettei prinssi jäisi kausituotteeksi, tai valaisisi elämääni ainakin syyskuusta tammikuuhun. Syksy on äärimmäisen romanttinen vuodenaika ja olisi ihanaa käyskennellä jonkun rakastuneen Herran käsipuolessa. Jouluna haluaisin myös mennä prinssin syliin makoilemaan tryffelin ja kuusentuoksun suomaan kuplaan.
Olisi taivaallista, että joku rakastaisi koko keholla ja mielellä 🧡 Nytkin heräsin vapaapäivään yksin, mikä täydellinen aamu jos täällä olisi ihana mies tekemässä cappucinot meille sänkyyn. - Tai minäkin voisin tehdä, ja käpertyä sitten peiton alle niistä nauttimaan.
Ap
Mä oon maalla bebe! ota vaatteet pois!
Oma miesmakuni on enemmän Lauri, nuori Leonardo ja Sam Heughan. Cruise ei aiheuta positiivista reaktiota.
Toinen monien suosima ryhmä ovat tummat ja tuliset, mutta nekin saavat hälytyskelloni soimaan.
Nyt kun kirjoitin rockabillyistä, niin myös nuoressa Elviksessä oli fantastista charmia!
Ap