Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää oma syysprinssi?

Vierailija
18.09.2020 |

Vaateketjun innoittamana aloitan oman.

Haaveissa on ihana romanttisten leffojen mies. Sellainen Harlekiinisatujen sankari, joka avaa varjon päälleni kun sataa.

Huolehdin itse ulkonäöstäni ja kodistani, ja rakastun näihin satumiehiin niin, että käytännössä teen myös heidän puolestaan mitä vaan. Tykkään pukeutua kauniisti ja toivon, että harlekiinillani olisi myös aina tilanteeseen sopivat vaatteet. Hänessä saisi olla ripaus itsekkyyttä, mutta kuitenkin vain sen verran ettei palvo minua liikaa.

Tärkein ominaisuus olisi tietenkin aito syvä rakkaus ja luottamus, sekä suunnaton intohimo.

Mistä voisin etsiä kavaljeerin joka on salskea, mutta luotettava ja kovin hurmaava ja huomaavainen? 🧡

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jo naimisissa. Odota seuraavaa kierrosta..

Vierailija
2/30 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei tarvitse olla suunnattoman varakas, pärjäävä riittää. En halua elättää ketään, mutta minua ei kenenkään tarvitse elättää.

Mies saisi tehdä kauniita eleitä, kuten maksaa ravintolassa, vaikka asuisimme omistamassani kodissa. Haluaisin wanhanajan herrasmiehen joka avaa ovet, tuo kukkia ja kehuu ulkonäköä. Silittää hiuksia ja tekee ruokaa kun olen kipeä 🧡🤗

Onko haavemiehiä olemassa?

Ulkonäön ei tarvitse olla suunnattoman komea, perusihana riittää. Sellainen joka hymyilee kuin nuori Leonardo 😍

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Syysprinssihän teki izarin (H. Sirola), ja Harlekiini taasen on semmonen surumielinen pelle.

Vierailija
4/30 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on jo naimisissa. Odota seuraavaa kierrosta..

Eli niitä kuitenkin on?

Ap

Vierailija
5/30 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittsi mäkin haluaiisin sellaisen oikeen äkäisen nuttura tiukallla olevan enkelin "sä et oo sivonnu tääällä" "no en mä ehtiny mä siivooon huomenna" "ei vaaan nytt" "jojoojojoojooooo".

Vierailija
6/30 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5.

Vierailija
7/30 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle kilttis? 😔

Jos olisi kuitenkin kokemusta naisista? Tarvisin kuitenkin sitä vievää flirttiä, niin epävarmuutta ei saisi määräänsä enempää olla. Toki uran suhteen se on ok, mutta muuten pitäisi osata olla charmantti.

Ap

Vierailija
8/30 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Redmond Barry. Omaisuutta ei ole mutta olen valmis kuppaamaan sinun omaisuutesi.

Vierailija
9/30 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittsi mäkin haluaiisin sellaisen oikeen äkäisen nuttura tiukallla olevan enkelin "sä et oo sivonnu tääällä" "no en mä ehtiny mä siivooon huomenna" "ei vaaan nytt" "jojoojojoojooooo".

Älä nyt riko haaveitani. Olisi ihanaa kirjoittaa etten olisi sellainen, mutta jos mies olisi yhtä kaaos kuin veljeni, niin takeita ei ole. Tosin jos syysprinssi nappaisi kiinni ja tekisi muunlaisia palveluksia, niin voisin kyllä siivota vallan hyvin ja valitus unohtuisi.

Ap

Vierailija
10/30 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt riko haaveitani. Olisi ihanaa kirjoittaa etten olisi sellainen, mutta jos mies olisi yhtä kaaos kuin veljeni, niin takeita ei ole. Tosin jos syysprinssi nappaisi kiinni ja tekisi muunlaisia palveluksia, niin voisin kyllä siivota vallan hyvin ja valitus unohtuisi.

Ap

Niiin mutta sähän voisit kokota jotaiin hyvää ruokaa teille yhdesssä ja siihen kylkeen jotain laadukasta punaviiniä ja katsella jotain hyvää leffaa yhdesssä.

Vierailija
11/30 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Redmond Barry. Omaisuutta ei ole mutta olen valmis kuppaamaan sinun omaisuutesi.

Taidat olla minulle vähän liian vanha, mutta kiitos rehellisyydestä 😍

Ap

Vierailija
12/30 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden tosi tyylikkään joka on kylläkin kaappijuoppo tai taitaa nykyään olla jo julkijuoppo ja täys alkoholisti mutta anyway.

Vierailija
13/30 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niiin mutta sähän voisit kokota jotaiin hyvää ruokaa teille yhdesssä ja siihen kylkeen jotain laadukasta punaviiniä ja katsella jotain hyvää leffaa yhdesssä.

No tietenkin! Ja kun kynttilät korvaa valot niin kaaoskin katoaa 🧡

Ap

Vierailija
14/30 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tilkanen on nykyisin vapaa.

Vierailija
15/30 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden tosi tyylikkään joka on kylläkin kaappijuoppo tai taitaa nykyään olla jo julkijuoppo ja täys alkoholisti mutta anyway.

Voi harmi. Jos kaikki viikonloput menee humalassa tai krapulassa, niin se ei kyllä ihan vastaa syysprinssiäni. Pitäisi kuitenkin jaksaa pitää sitä sateenvarjoa päällämme ja tuoksua hyvälle.

Ap

Vierailija
16/30 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluaisin rokkarin itselleni, mutta en usko sen koskaan toteutuvan ja ehkä parempi niin :)  

Vierailija
17/30 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauri on kyllä ulkonäöltään äärimmäisen komea, mutta en menisi luonteesta takuuseen. Muutenkin näyttelijöistä vähän huonoja kokemuksia.

Ap

Vierailija
18/30 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauri on kyllä ulkonäöltään äärimmäisen komea, mutta en menisi luonteesta takuuseen. Muutenkin näyttelijöistä vähän huonoja kokemuksia.

Ap

Joss hän oliisi komea ja lahjakas sekää monipuolinen niiin hän menestyiisi myös ulkomailla tienaaamassa miljoonia.

Vierailija
19/30 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joss hän oliisi komea ja lahjakas sekää monipuolinen niiin hän menestyiisi myös ulkomailla tienaaamassa miljoonia.

Eii vedä vertoja esiim tom cruiselle.

Vierailija
20/30 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas haluaisin rokkarin itselleni, mutta en usko sen koskaan toteutuvan ja ehkä parempi niin :)  

50-luvun rockabillyherra saattaisi viedä omatkin jalat alta. Mutta en usko rokkarien välttämättä täyttävän tuota uskollisuus-vaatimusta.

Toivottavasti löydät rokkarisi, uskon että isompi todennäköisyys kuitenkin kuin syysprinssilläni.

Ap