Alapään huomattava valahdus
Mun kohdunkaula on laskeutunut niin paljon, että se on noin pikkusormen pituinen. Lisäksi alapää on valahtanut niin löysäksi, että se minkä pitäisi olla sisällä emättimessä, on emättimen reunoilla, sellaista löysää lihaa.
Hienoa. Eipä tuu etsittyä seksiseuraa tällä alapäällä. Pitäisi lahduttaa, saada painoa pois lantiolta. Mutta kun ei jaksa, ei ole voimavaroja. Ikää on 38. Innolla odotan, mikä on alapään tilanne 60- vuotiaana, varmaan kohdunkaula roikkuu ulkona emättimestä.
Liikun joka päivä, käyn kävelyllä. Kävelyllä jännitän lantiopohjan lihaksia. Ei auta.
Tietenkin peräpukamat on huomattavia. Hienoa. Synnytyksestä on 8 vuotta, eli ei tää johdu siitä.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 18:52"]Mä luulen että olet ymmärtänyt anatomian täysin väärin... sinulla on vain isot häpyhuulet...
[/quote]
Ei ole. Mitään ei roiku niin, että kun isot häpyhuulet on "kiinni". Ja tilanne oli ihan erilainen, kuin vuosi sitten. Tunnen kyllä alapääni. Löysä liha roikkuu nimenomaan emättimen reunoilta. Vaikea selittää, mutta siis emättimen sisus on valahtanut alaspäin, roikkuu pehmeänö lihana emättimensuun ympärillä. ap
varaa aika gynekologiseen tarkastukseen, voi olla emättimen seinämien laskeumaa mihin on olemass leikkaushoito. myös ne harjoituskuulat auttavat.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 19:03"]varaa aika gynekologiseen tarkastukseen, voi olla emättimen seinämien laskeumaa mihin on olemass leikkaushoito. myös ne harjoituskuulat auttavat.
[/quote]
Juuri sellaista tää on varmastikin. ap
Mene hyvä ihminen gynekologille. Tuollaisesta ei tarvitse kärsiä.
Voidaan hoitaa leikkauksella, eli lääkärille vaan,
Kamalaa! Otan osaa, tai no...oikeastaan en. :)
Mä luulen että olet ymmärtänyt anatomian täysin väärin... sinulla on vain isot häpyhuulet...
Mä luulen että olet ymmärtänyt anatomian täysin väärin... sinulla on vain isot häpyhuulet...
ostat smart balls ja käytät niitä vuoden, varmasti tilanne paranee