Miten saan miehen jättämään minut?
Mies siis pitää kynsin hampain kiinni, vaikka itse olen jo monta kertaa sanoa että tämä on tässä. Olen siis päätellyt, että helpompi olisi jos mies päättäisi haluta erota. Mikä olisi helpoin tapa? Olen lihonut 30 kg suhteen alusta, mies kyllä siitä valitti muttei halunnut erota. En antanut seksiä yli vuoteen yhdessä vaiheessa, muttei silloinkaan halunnut erota. Ei myöskään ole miehellä toista naista, kun ei ole oikeastaan koskaan poissa kotoa. Miten siis pääsisin miehestä eroon niin, etten minä olisi se pahis siinä tilanteessa (esim pettäminen siis pois vaihtoehdoista).
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitsta lukematta, miksi sinä et jätä miestä?
Mik i siirrät vasuu toiselle, kun itsekin voisit jo jotain tehdä.
Koska tämä ei toimi ja haluaisin erota edes jotenkin sopuisasti lasten takia.
ApMiksi et sitten eroa? Ei se mies ole yksin suhteessa, joten ei ole yksin hänen vastuullaan hoitaa eroa.
Koska sitten alkaisi huuto ja ongelmat ja lapsen huoltajuudesta taistelu, asunnon myynti varmastikin pahasti tappiolla.
Ap
No sitten pitää olla huonossa suhteessa, jos ei noita kestä. Elämä on valintoja.
Tämän päivän Hesarin mukaan Japanissa toimii yrityksiä, jotka tarjoavat palveluina parisuhdesabotointia ja tavoittena on siis hankkia tarvittavat todisteet avioero-oikeudenkäyntiä varten. Tässä tapauksessa naisen kannattaisi palkata joku ammattitaitoinen nainen viettelemään aviomies ja yllättää tämä ns. housut kintuissa. Sen pitäisi olla riittävä syy lopettaa suhde ja tarjoaa hyvän etulyöntiaseman.
ttps://www.bbc.com/worklife/article/20200731-the-saboteurs-you-can-hire-to-end…
Aika lapsellista.
Eron saa ihan vain lähtemällä.
No pettämisestä et voi tietää vaikka oliskin kotona. Etkai sentään itse 24/7 kotona ole tai samassa tilassa miehen kanssa? Miehelle riittää 10min pettämiseen. Tavallisimmat tekosyyt: ylityöt, treenit, kaupassa käynti, kaverin auttaminen, sukulaisten auttaminen... Yleensä just joku hyödyllinen ja tarpeellinen toiminta joka perheen/jonkun hyvinvointia edistää valitaan tekosyyksi. Kaverit kyllä pitää toistensa puolta, ja yleensä pettämisestä kiinnijäänyt ottaa myös kavereita todistamaan että ei se ollut pettämistä. Nähty on.
Vuosi ilman seksiä, huh, ei kyllä normaali mies jää jos niin on.
Sano nyt vaan että haluat erota, sano syyt rehellisesti. Älä ota syyllisyyksiä niskoille. Miehelläs ei ole munaa erota, joten tee sinä se.
Suostuttele siskosi panemaan sitä ja sitten ilmaannu paikalle ja ole järkyttynyt. Näin et ole se "paha" tyyppi.
Koska sitten alkaisi huuto ja ongelmat ja lapsen huoltajuudesta taistelu, asunnon myynti varmastikin pahasti tappiolla.
Ap