Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos näkisit pahoinpitelyn julkisella paikalla, miten toimisit?

Vierailija
18.09.2020 |

Menisitkö väliin

vai soittaisitko vain poliisit ja pysyisit kauempana?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut poliisit, kun näin pahoinpitelyn. Väliin en uskaltanut mennä, olin vauvan kanssa liikenteessä.

Vierailija
22/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisin lähimpään puhelinkoppiin soittamaan apua paikalle. Omaa puhelinta en käyttäisi koska en halua joutua todistajaksi ties minkä klaanilaisten välille.

Oletko joku aikamatkustaja vai mistä puhelinkoppi löytyisi?

Syytönhän minä siihen olen jos niitä on hankala löytää. Parhaani tekisin kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin lähimpään puhelinkoppiin soittamaan apua paikalle. Omaa puhelinta en käyttäisi koska en halua joutua todistajaksi ties minkä klaanilaisten välille.

Missä on vielä puhelinkoppeja? -ohis 

Vierailija
24/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naiset ovat munattomia vässyköitä. 

Vierailija
25/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset ovat munattomia vässyköitä. 

Niin, tai sitten meillä on järkeä ja itsesuojeluvaistoa. Miten sen nyt ottaa.

Vierailija
26/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä vuosikymmeneltä löytäisit puhelinkopin?

Vierailija
27/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, hankala sanoa. Nykyään minulla on matkapuhelin joten tuollaisiin ei tule kiinnitettyä huomiota. Tuskin ne niin tyhmiä olisi että poistaisi noin hyödyllisen asian.

Vierailija
28/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitelijä olis persu, niin kaksi vaihtoehtoa, jos tietäisin 100% varmasti ettei viranomaiset saa tietoa tapahtuneesta, menisin väliin, mutta jos pienikin mahdollisuus että persu saisi tietää nimeni jättäisin puuttumatta, ei huvittaisi ottaa sitä kaikkea paskaa niskaan, mitä persujen tekemisiin puuttuminen aiheuttaa.

Vierailija
29/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näyttää tasaväkiseltä välienselvittelyltä, annan olla.

Jos taas toinen on siinä asemassa ettei mitään saumaa puolustautua, menen väliin.

Hätäkeskukseen kerkiää soittelemaan sitten tilanteen lauettua..

Tällä sapluunalla olen mennyt, kymmeniä ellei satoja väliin tuloja tehneenä..

Kertaakaan en ole oikeuteen joutunut, vaikka välistä joutunut kovastikin vastapuolta kylvettämään...

Vierailija
30/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen väliin, ehdottomasti.

Kun painissa ja nyrkkeilyssä olen otellut ihan valtakunnallisella tasolla, on hyvin häviävän pieni mahdollisuus, että nujakoitsijoista löytyy se minua kovempi karju.

Vierailija
31/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, hankala sanoa. Nykyään minulla on matkapuhelin joten tuollaisiin ei tule kiinnitettyä huomiota. Tuskin ne niin tyhmiä olisi että poistaisi noin hyödyllisen asian.

Maailmassa on paljon tyhmyyttä, samoin joissain ihmisissä.

Vierailija
32/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun painissa ja nyrkkeilyssä olen otellut ihan valtakunnallisella tasolla, on hyvin häviävän pieni mahdollisuus, että nujakoitsijoista löytyy se minua kovempi karju.

Kiitos! :)

Vierailija
33/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät, että tuota käytetään sinua vastaan, kun haetaan korvauksia?

Vierailija
34/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että moni nainen ei menisi väliin, mutta että miehetkin jäisivät katsomaan sivusta. Mihin tämä maa on mennyt?

Vierailija
35/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä ollessani näin kun mies hakkasi naista. Menin väliin ja paikalle tulleet poliisit olivat ilmoittaneet tapahtumasta kasarmille ja sain kuntsarin. Silloin kannatti. Tänä päivänä tulisi luultavasti putkaa, linnaa ja vankeutta.

Vierailija
36/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuollaisessa tilanteessa ja kun oli se rosis ja todistanut niin marssin väliajalla tekijöitten luo ja pidin puheen. Ne arvostivat ja ei tullut vihamiehiä niistäkään.

Vierailija
37/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helistelisin avaimia ja käyttäisin Star Warsin voimaa pahoinpitelijöiden lennättämiseksi turvallisen välimatkan päähän. Ihan kuin YLE:n mainoksessa opetettiin.

Vierailija
38/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iso mies mutta en menisi väliin vaan antaisin pahoinpitelijän rauhassa jatkaa pahoinpitelyä. Syy on se että Suomessa saisin itse syytteen jos koskisin pahoinpitelijää. Hätänumeroon voisin soittaa.

Aika huono syy olla puuttumatta. Koskemisesta ei saa mitään syytettä koskaan. 

Vierailija
39/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valkoinen mies hakkaa PoC, soittaisin poliisit ja kuvaisin tilanteen

jos PoC hakkaa valkoista niin siihen lienee joku syy

Vierailija
40/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos jompi kumpi keksii lyödä takaapäin tai ottaa astalon esiin, se olikin sitten siinä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä