Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos näkisit pahoinpitelyn julkisella paikalla, miten toimisit?

Vierailija
18.09.2020 |

Menisitkö väliin

vai soittaisitko vain poliisit ja pysyisit kauempana?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen iso mies mutta en menisi väliin vaan antaisin pahoinpitelijän rauhassa jatkaa pahoinpitelyä. Syy on se että Suomessa saisin itse syytteen jos koskisin pahoinpitelijää. Hätänumeroon voisin soittaa.

Aika huono syy olla puuttumatta. Koskemisesta ei saa mitään syytettä koskaan. 

Jos se nisti kaatuu, lyö päänsä, pakenee sairaalasta käyttääkseen lisää ja kuolee yliannostukseen, olet syyllinen

Vierailija
42/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin poliisin ja poistuisin paikalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen iso mies mutta en menisi väliin vaan antaisin pahoinpitelijän rauhassa jatkaa pahoinpitelyä. Syy on se että Suomessa saisin itse syytteen jos koskisin pahoinpitelijää. Hätänumeroon voisin soittaa.

Jos se nisti kaatuu, lyö päänsä, pakenee sairaalasta käyttääkseen lisää ja kuolee yliannostukseen, olet syyllinen

Joo mutta jos vaan pitää sitä paikallaan eikä tee ninjapotkua rintaan. 

Vierailija
44/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen väliin, ehdottomasti.

Kun painissa ja nyrkkeilyssä olen otellut ihan valtakunnallisella tasolla, on hyvin häviävän pieni mahdollisuus, että nujakoitsijoista löytyy se minua kovempi karju.

Paitsi jos jompi kumpi keksii lyödä takaapäin tai ottaa astalon esiin, se olikin sitten siinä. 

Kuka niitä nyt selän puolelle käskee päästämään?

Vierailija
45/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin pois. Häkeen soittaessa voi joutua todistajaksi.

Aina voi soittaa kortittomalla puhelimella. 

Jäähän siitä IMEI-koodi puhelinlinkkien tiedostoihin, jonka perusteella puhelin on mahdollista jäljittää.

Mutta eivät voi sitä tehdä, koska eihän soittaja ole tehnyt mitään rikosta.

Vierailija
46/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vissiin seuraa paljoa uutisia. Tuosta alkoi koko amerikan mittainen palo.

Vierailija
47/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti väliin. Edesvastuutonta katsoa sivusta.

Vierailija
48/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin 112. Toisella osapuolella oli iso puukko. Poliisi tuli nopeasti, en joutunut todistamaan oikeuteen. Poliisi vain soitti seur. pvnä ja kyseli tarkennuksia. En mennyt väliin, koska olen huonosti liikkuva eläkeläinen, mitäpä olisin voinut tehdä?

Vierailija
49/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuntuntoinen aikuinen menisi väliin.

Vierailija
50/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä juuri naisen väliintulo saa tilanteen rauhoittumaan.

Vierailija
51/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vastuuntuntoinen aikuinen sitten putoaa ulos työmarkkinoilta, kun rikosrekisterimerkinnän kanssa ei pääse läpi turvallisuusselvityksistä.

Vierailija
52/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt ihan noin mene.

Jos vedät dunkkuun tyyppiä Y joka on vetänyt dunkkuun tyyppiä X, saatat saada pahoinpitelysyytteen koska sua ei ole kukaan uhannut.

Mutta jos menet estämään dunkkuunvetoa, ja samalla joudut uhatuksi, voit vetää dunkkuun koska hätävarjelet.

Hätävarjelun liioittelu on sit sitä kun mennään nyrkkitappeluun astalon kanssa tms., mutta siinäkin saatetaan ottaa esimerkiksi voimasuhteet huomioon.

Vierailija
53/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vastuuntuntoinen aikuinen sitten putoaa ulos työmarkkinoilta, kun rikosrekisterimerkinnän kanssa ei pääse läpi turvallisuusselvityksistä.

Väliin menemistä voi olla esimerkiksi se että menee viereen kovalla äänellä toteamaan että hei, lopeta, soittakaa joku poliisit/soitin jo poliisit.

Vierailija
54/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun painissa ja nyrkkeilyssä olen otellut ihan valtakunnallisella tasolla, on hyvin häviävän pieni mahdollisuus, että nujakoitsijoista löytyy se minua kovempi karju.

Ongelmana näissä on enemmän se, että se tarpeeksi nilkki löytyy nujakoinnin sivustakatsojista ja entinen raskaansarjan mestari saa yllätyspommin päähänsä ihan puun takaa. Erityisesti kamppailu-urheilijoilla saattaa jäädä katvealueet ja mahdolliset lisäjoukot huomioimatta, kun on tottunut yhteen vastustajaan ja "reiluun" peliin.

Mutta hyvä, jos uskallusta oikeasti löytyy!

Vierailija
55/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät, että tuota käytetään sinua vastaan, kun haetaan korvauksia?

Luonnollisesti tiedostan tämän.

Mutta puoliammattimaisena urheilijana osaan käsitellä riitapukareita kuin silkkihansikkain.

Yleensä ovat kännissä, huumeissa tai muuten kiihkossa, silloin se on enempi sellaista tuulimyllyn siipien heiluttelua, minkä torjuminen ei tuota vaikeuksia.

Vierailija
56/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta se edellyttää että nisti kaatui antamaasi takakierteiseen kurkipotkuun, joka saatiin nauhalle.

Vierailija
57/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana näissä on enemmän se, että se tarpeeksi nilkki löytyy nujakoinnin sivustakatsojista ja entinen raskaansarjan mestari saa yllätyspommin päähänsä ihan puun takaa. Erityisesti kamppailu-urheilijoilla saattaa jäädä katvealueet ja mahdolliset lisäjoukot huomioimatta, kun on tottunut yhteen vastustajaan ja "reiluun" peliin.

Mutta hyvä, jos uskallusta oikeasti löytyy!

Jos pelkää yllätyspommeja tai taivaalta iskeviä meteoriitteja, kannattaa pysyä kotona.

Toisaalta, on sinnekin moni kuollut.

Vierailija
58/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikeasti minkään valtakunnan merkitystä. Katsokaapa vaikka ministereitä.

Vierailija
59/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vissiin seuraa paljoa uutisia. Tuosta alkoi koko amerikan mittainen palo.

Tuskin niitä Amerikassa kiinnostaa Helsingin juna-asemalla potkun rintaan saanut narkki...

Vierailija
60/81 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pelkää yllätyspommeja

Ovat todella todennäköinen riski, jos vastassa on esim. löyhä kaveriporukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi