Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumenen herkän ihon kasvovoiteet on aika hyviä. Mitä voiteita te muut käytätte näin talvisin?

Vierailija
29.01.2026 |

Rich day cream + rich night balm. Ei ole vahvan hajuisia ja on tarpeeksi paksuja, jaksaa pitää talvi-ihon kosteutettuna. Ostin vähän heräteostona joulun jälkeisestä alennuksesta sellaisen paketin missä oli molemmat, odotukset ei olleet kauhean korkealla mutta yllätti positiivisesti. 
Mulla on normaali iho, talvella jos ei kosteuta tarpeeksi muuttuu pintakuivaksi. Ei ole mun makuun meikin allekaan liian raskas. Miinusta ettei ole aurinkosuojaa päivävoiteessa mutta ei sitä näin keskitalvella kauheasti tarvitsekaan. Keväällä sitten vaihdan vähän kevyempään voiteeseen + aurinkosuojavoiteeseen alle. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenelta en ole enää vuosiin käyttänyt mitään muuta kuin misellivettä, jolla putsaan ripsivärin jämät muun kasvojenpuhdistuksen jälkeen. Lumene on sarjana tylsä, ei mitään luksuksen tuntua. Olen siirtynyt luonnonkosmetiikkaan, tuotteissa on oikeasti vaikuttavia ainesosia eikä mitään silikoneja.

Vierailija
2/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumenelta en ole enää vuosiin käyttänyt mitään muuta kuin misellivettä, jolla putsaan ripsivärin jämät muun kasvojenpuhdistuksen jälkeen. Lumene on sarjana tylsä, ei mitään luksuksen tuntua. Olen siirtynyt luonnonkosmetiikkaan, tuotteissa on oikeasti vaikuttavia ainesosia eikä mitään silikoneja.

Et vastannut kysymykseen  :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin Lumenen Lähde-voidetta, jossa on korkea aurinkosuoja. Vaikutti yllättävän hyvältä! Aion ostaa seuraavaksi, kun kevätaurinkokin alkaa paistaa. Lumenen putsari on ollut pitkään käytössä, paras kuivalle iholleni. Kosmetiikassa en kaipaa luksuksen tuntua, vaan hyvää hinta-laatusuhdetta. 

Vierailija
4/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aco

Vierailija
5/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastauksena AP:n kysymykseen, käytän Dermalogican sikakallista päivävoidetta ja yöllä apteekin Bella retinolia.

Vierailija
6/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkosmetiikkaa. Öljypuhdistus, kasvovesi, seerumi ja päivä/yövoide. Merkkeinä Natuk, Madara ja Mossa.

Vierailija
7/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteutukseen käytän Lumenen Lähde essenceä ja sen päälle Ceraven kosteusvoidetta (se purkki). Näillä pärjätty rutikuivan ijon kanssa talvet ongelmitta.

Vierailija
8/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivean hajusteettomia herkän ihon yö- ja päivävoiteita käytän. Ne on ainoat mitkä sopii mun iholle, aika monet on kokeiltu. Lumeneakin olen kokeillut, mutta kirvelee iholla.

Vierailija
9/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosilin antiredness -seerumi alle ja CeraVen advandec repair ointment päälle yöksi. Päivällä meikin alla ihan Pirkan hyaluronihapposeerumi, sillä meikkivoiteena mulla on itsessään hoitava Cliniquen even better. 

Vierailija
10/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acon Pure Glow Purifying päivä- ja yövöiteet. Puhdistuksessa käytössä Lumenen herkän ihon tuotteet.

Vierailija
11/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dermosilin antiredness -seerumi alle ja CeraVen advandec repair ointment päälle yöksi. Päivällä meikin alla ihan Pirkan hyaluronihapposeerumi, sillä meikkivoiteena mulla on itsessään hoitava Cliniquen even better. 

*advanced

Vierailija
12/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omahyväisyys huipussaan. 

Vierailija
13/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nivean hajusteettomia herkän ihon yö- ja päivävoiteita käytän. Ne on ainoat mitkä sopii mun iholle, aika monet on kokeiltu. Lumeneakin olen kokeillut, mutta kirvelee iholla.

Mulla sama juttu siltä osin, että Lumene kirvelee. Mistä mahtaa johtua? Mielelläni ostaisin Lumenen kotimaisia tuotteita, mutta kun eivät sovi iholleni, niin en voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi