Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku nainen menee miehen luokse yöllä jos ei aio harrastaa seksiä. Kertokaa.

Vierailija
18.09.2020 |

Minä en tajua.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intialainen mieheni nauroi tälle aloitukselle.. Kun tapailimme aikoinaan, lopulta treffit jotka ylittivät "ystävyyden rajat" tapahtuivat hänen luonaan, hänen kutsustaan. Meillä oli niin hauskaa, että pian olikin ilta. Mies sanoi että kai jäät yöksi.. No, minähän sitten jäin vaikka olin skeptinen (pääni sisällä) että yrittääkö mies jotain. Hän tosin ehdotti heti, että voi nukkua olohuoneen sohvalla. Sanoin ettei ole tarpeen, nukumme isossa parisängyssä ja mitään ei todellakaan tapahtunut, hän antoi hyvänyön suukon ja nukuimme.

Myöhemmin kerroin kierotuneesta deittailukulttuuristamme (ja näistä odotuksista mitä yöksi jääminen tai jonkun luona käyminen muka tarkottaa) ja hän hämmentyneenä tokaisi että toivottavasti en saanut väärää kuvaa hänestä. Myöhemmin olemme vain nauraneet koko jutulle.

Intialaisilla miehillä ei kyllä tässä asiassa ole mitään prassailtavaa.

Vierailija
62/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intialainen mieheni nauroi tälle aloitukselle.. Kun tapailimme aikoinaan, lopulta treffit jotka ylittivät "ystävyyden rajat" tapahtuivat hänen luonaan, hänen kutsustaan. Meillä oli niin hauskaa, että pian olikin ilta. Mies sanoi että kai jäät yöksi.. No, minähän sitten jäin vaikka olin skeptinen (pääni sisällä) että yrittääkö mies jotain. Hän tosin ehdotti heti, että voi nukkua olohuoneen sohvalla. Sanoin ettei ole tarpeen, nukumme isossa parisängyssä ja mitään ei todellakaan tapahtunut, hän antoi hyvänyön suukon ja nukuimme.

Myöhemmin kerroin kierotuneesta deittailukulttuuristamme (ja näistä odotuksista mitä yöksi jääminen tai jonkun luona käyminen muka tarkottaa) ja hän hämmentyneenä tokaisi että toivottavasti en saanut väärää kuvaa hänestä. Myöhemmin olemme vain nauraneet koko jutulle.

Nyt pitää taas varoa niitä yleityksiä. Kyllä suomimieskin raiskaa ja tekaa pahaa.. Mutta onhan Intiassa vielä opettelemista, noin yleisellä tasolla todellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitää taas varoa niitä yleityksiä. Kyllä suomimieskin raiskaa ja tekaa pahaa.. Mutta onhan Intiassa vielä opettelemista, noin yleisellä tasolla todellakin.

No älä? Kaikki silti tiedämme surullisen kuuluisat tapaukset mitä tuolla on ollut. Tämän voi kyllä aivan hyvin yleistää, että siellä esim joukko ra pen mahdollisuus on paljon suurempi.

Vierailija
64/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes nykyään menee täysin tuntemattomien miesten luokse kännissä?? Totaalinen urpo jolla ei itsesuojeluvaistoa. 

kyllä on aika urpo et juo känniin.

Vierailija
65/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama muuta mahdollinen syy, joita on käynyt omalla kohdallani. 1. Mies vaikutti kiinnostavalta, tai ainakin siedettävältä, ja ajattelin harrastaa seksiä. Mies paljastuu kuitenkin epäkohteliaaksi tai tökeröksi, ja alkaakin inhottaa. 2.  tulee muuten huono olo, jos on tulossa baarista niin saattaa vaikka alkaa nukuttaa 3. varsinkin nuorempana nainen voi olla todella tietämätön miesten tavoista, eikä tajua että pitäisi antaa. Minua ei ainakaan kukaan lapsuudenkodissa opettanut, että miehille pitää aina olla antamassa tai miehet ovat koko ajan pillun perässä, vaan esimerkiksi näin kuinka isäni oli kiinnostunut naisista keskustelukumppaneina ja ystävinä ja oletin että ihmiset ovat minusta kiinnostuneita muutenkin kuin  seksin suhteen.  Niinpä varsinkin nuorempana saatoin hyvinkin lähteä jonkun kiinnostavan ihmisen mukaan vaikka baarista, kun oli viihtyisää yhdessä ja hyvät jutut. Ei vaan oikeasti tullut pieneen mieleen, että nyt on kyseessä seksihommat, vaan olin vain spontaani luonnonlapsi, joka löysi mielestään sielunkumppaneita. Aika monesti tulikin sitten erilaisia pettymyksiä puolin ja toisin, kun oli tosiaan vastapuolella vain pillu mielessä. Nyt kypsänä naisena olen toki tietäväisempi ja kyynisempi ja myös varovaisempi. Olen varmaan nuorena todella usein ollut miesten mielestä kyrvän härnääjä, koska fiilis oli se että voidaan vaikka vähän pussailla ja sitten nukutaan eikä mieleeni tullut että joku siinä raivoissaan kärvistelee. 

Vierailija
66/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin naimisiin, sitten seksi. Niin ei ole epäselvää Kenen kanssa harrastetaan seksiä.

Vierailija
67/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään naiset jotka harrastaa yhden yön juttuja vieraiden miesten kanssa ottaa ihan itse riskejä ja ovat vastuussa osin jos jotain sattuu.

Kunnon nainen ei vieraan miehen luokse yöksi mene.

Kyllähän tämä asia minusta vähän näin on. Ehkä minä olen joku wanhan ajan täti, mutta minusta on päivänselvä juttu, että jos lähtee jonkun luo yöksi, niin tällöin puhutaan rivien välissä seksistä. Jos ei tunne kyseistä henkilöä tarpeeksi hyvin, on parempi olla menemättä.

Miksi nykyään halutaan olla niin itsenäisiä ja persoonallisia, että kuljetaan hame korvissa ja mennään vapautuneesti jollekin vieraalle miehelle yöksi, mutta sitten kun se vieras mies käy käpälehtimään seksi mielessä, ollaankin muka loukkaantuneita:”HYI! Mähän vaan tulin juomaan sun luo teetä ja juttelemaan!”

En puolustele ra_skauksia, mutta mietin asiaa ihan perus järjellä. Miksi edes mennä sellaisen miehen matkaan, jos tämä ei kiinnosta?

N45

No kuule. Voihan se olla, että pilkku on tullut liian aikaisin. Olisi vielä ollut kiva jatkaa jutustelua. On vähän  (enemmänkin) humalaa alla, joten miksikäs ei vielä hetken jatkaa mukavaa iltaa? Ehkä se toinen kiinnostaa seksuaalisestikin. Sitten päädytään toisen luokse. Matkalla tai perillä toisesta paljastuu epämiellyttäviä piirteitä, mahdollisesti tökeröä käytöstä ja kiinnostus sammuu. Tai se viimeinen drinkki kolahtaa päähän, humalatila on liian korkea ja seksi ei enää kiinnostakaan. Kieltämättä tämä on tilanne, johon ei kannata joutua. Mutta entä jos on joutunut? Onko toisella oikeus panna väkisin vain koska sinä olet nyt siinä? Missä kohtaa toisen oikeus kieltäytyä meni mielestäsi ohi?

Vierailija
68/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes nykyään menee täysin tuntemattomien miesten luokse kännissä?? Totaalinen urpo jolla ei itsesuojeluvaistoa. 

Eli nainen on aina vastuussa miehen käytöksestä?

Ei, vaan nainen itse pitää huolen omasta turvallisuudestaan eikä juo liikaa.

Kyllä mulle ainakin jankutettiin kotona teininä, että vieraiden matkaan ei lähdetä, liian paljastavasti ei pukeuduta ja liikaa ei saa ottaa alkoholia. Piti lisäksi kytätä, ettei ota vieraalta juomia, niissä voi olla tyrmäystippoja. Lisäksi sanottiin, että kulkekaa kaveriporukalla älkääkä jättäkö ketään yksin. Ja jos jostain syystä tulin yksin kotiin, niin piti ottaa taksi, vanhemmat maksaa. Ja liftaaminen oli ihan no-no.

Ja kyllä minä ymmärsin asian laidan, kun maailmaa näin. Oli sellaisia niljake-miehiä ja sekoboltseja, että ihan hyvä, etten ollut mikään naiivi sinisilmä. Tyhmä ei pidä olla ja vaaratilanteitakin voi välttää ihan itse.

Samoja neuvoja jakelen nyt omalle 15-vuotiaalleni.

N45

Olet toki oikeassa, että noi on hyviä neuvoja. Mutta entä jos joku ilta sun tyttösi löytäisi itsensä tilanteesta, jossa esim approjen jälkeen missaisi viimeisen bussin, rahaa olisi opiskelijalla hyvin vähän eikä taksihommat kiinnostaisi ja tuttu kaveri ehdottaisi, että tyttösi voisi yöpyä hänen kämpällään kävelymatkan päässä? Olisiko tyttösi ruumis vapaasti tämän kaverin käsissä sen jälkeen? Entä jos tyttösi joku kerta kotibileissä ottaisikin vähän liikaa? Olisiko se sitten hänen vikansa jos tulisi joukkoraiskatuksi kaikkien paikalla olevien kundien toimesta? Ihmisen elämä on pitkä ja varovaisimmillekin sattuu joskus vahinkoja. Se ei silti anna toisille oikeutta heittäytyä pedoksi, joka tilaisuuden tullen hyödyntää tämän vahingon ryöstääkseen, raiskatakseen tai tappaakseen. Se että raiskaa ihmisen tämän ollessa haavoittuvaisimmillaan ei tee tekijästä vähempää raiskaajaa. 

Vierailija
69/73 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa muuten mieleeni sellainenkin, että kun elin aikoinaan villimpää sinkkuvaihetta (olen siis nainen), niin erittäin yleistä oli myös se, että mies tuli yöksi, ja siitä seurasi ehkä hieman pussailua tai jotain koskettelua, mutta sitten mies ei vienytkään hommaa loppuun (vaikka olisin halunnut). Tätä tapahtui ihan yhtä usein kuin toisinkinpäin. En nyt jokaista ruvennut tenttaamaan että mikä on kun ei kelpaa, mutta usein syynä taisi olla ujous, ujous erektiosta ja sen kestävyydestä, ujous omasta munan koosta, aseksuaalisuus, halu edetä romanttisesti ja hitaasti tai ihan vain se, että aloin heitä jotenkin ärsyttää. Nuorilla ja menevillä ihmisillä on monenlaista nujuamista varsinkin humalassa, ja seksi ei ole todellakaan mikään ehdoton päätepiste illalle. Ei olisi kyllä tullut mieleeni alkaa siinä vaiheessa näitä pihtaavia miehiä alkaa lähennellä tai riisua. Kaikilla osapuolilla on aina oikeus sanoa EI ja se pitää uskoa eikä siitä myöskään tarvitse katkeroitua koko sukupuolta kohtaan. Usein kun näitä palstoja lukee niin tuntuu että kaikki miehet on jotain hulluja raiskaajia, mutta se ei pidä paikkaansa. 

Vierailija
70/73 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä yksi yleinen syy viime hetken peräytymiseen molemmilla sukupuolilla on se, että tuleekin mieleen että on varattu ja iskee synnintunto ja laitetaankin housut päälle ja voihkitaan että emme voi tehdä tätä. Olen huomannut varatuilla (miehillä) sellaista, että joskus heistä on kiva valloittaa joku nainen, ja sitten kun nainen olisi jo antamassa, niin homma onkin jo plakkarissa ja ei teekään mieli panna. Tätä varmaan on kyllä naisillakin. Jos pääsee jonkun kotiin baarista, niin mahdollisuus saada seksiä ei ole varmaan edes 50 prossaa. 

Vierailija
71/73 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä nuorempana menin ihan uteliaisuuttani monesti, että JOS kiinnostaa niin mikä ettei. Mutta ei se mikään "lupaus" ole seksistä. Joskus oli seksiä toisinaan sitten taas ei.

Ja hiukan vanhempana mennyt ihan siksi että mies himotti - mutta pettymys oli. Ja olin itsekkin siitä pahan, kun tuli omaa petettyä.

Vierailija
72/73 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tarinani on sellainen et olin ollut yöllä töissä ja pääsin kahdelta aamuyöstä. Mun pitkäaikainen opiskelukaveri ja entinen fwb (juttu oli loppunut vuotta aiemmin) oli ottanut useaan kertaan yhteyttä et kaikki ahdistaa ja kaipais juttukaveria, ei haluis olla yksin.

Soitin sille takasin ja kyselin vähän et mikä tilanne, ja koska toinen selvästi oli pois tolaltaan, niin lupasin tulla käymään, mutta muistutin myös että seurustelen, joten mitään hankypankyä ei ole tarjolla, onko selvä? Oli kuulemma.

Pääsin perille ja tunti meni hyvin, parannettiin maailmaa istuen eri sohvilla samalla kun joku leffa pyöri taustalla, kunnes toinen tunki samalle 2h sohvalle, muistutin ettei ole ok ja vaihdoin sohvaa. Hetken päästä tuli takaisin sille missä ensin istui (ja missä mä nyt myös istuin), mutta tä oli 3h sohva, joten välissä oli tilaa ja sanoin etten halua istua vierekkäin ja käskin istua toisessa päässä, mies nyökkäs ymmärtäneensä.

Meni noin puoli tuntia hyvin kunnes tämä tuli iholle ja työnsi kätensä mun niskan takaa paidan alle liiveihin, joten kun pääsin siitä irti, niin vaihdoin taas sohvaa. Mies tuli heti perässä ja yritti suudella, väistin, mutten päässyt enää alta pois, koska toinen oli kumartuneena koko painollaan mun yläpuolelle, yritti suudella riisua multa paitaa, avata mun housuja, joten jouduin tekemään kaikkeni edes hidastaakseni toista rimpuilemalla, työntämällä miestä pois päältäni ja yrittämällä puhua. Toistelin useaan kertaan että päästä mut pois, lopeta, pitääkö mun alkaa huutaa sun kämppiksiä (heitä oli muistaakseni 4kpl) apuun, mihin mies vastas ettei yksikään niistä oo kotona, ja puri mua kovaa kyynärvarteen. Kysyin et joudunko siis huutamaan naapureita soittamaan poliisit et päästät mut pois (vaikken edes uskonut että kukaan kuulisi tai edes rekisteröisi, kun oli vanhan kerrostalon ylin kerros erään kaupungin keskustassa lauantai-yönä ja ulkona kuului paljon ihmisiä grillijonossa), ja yhtäkkä toinen ikään kuin havahtui jostain transsista ja nousi sen verran että pääsin alta pois. Keräsin nopeasti kamani ja mitään sanomatta lähdin asunnosta ja autoon päästyäni romahdin täysin. Itkin autossa noin vartin, kunnes tajusin että mies saattaisi tulla ulos ja lähdin ajamaan kotiin.

Seuraavana päivänä mies laittoi jotain ympäripyöreätä viestiä, mihin valehtelin että no hard feelings. Sillä tarkoitin sitä etten ollut valmis tekemään hänestä ilmoitusta, koska en halunnut pilata toisen tulevaisuutta, ja koska lieventäviä asianhaaroja oli, enkä myöskään halunnut mennä oikeuteen selvittämään koko maailmalle omaa elämääni ja kuuntelemaan kuinka se oli mun vikani että menin asuntoon, mun olisi pitänyt tietää paremmin. Kuulin nuo sanat myös siltä ensimmäiseltä ihmiseltä jolle kerroin tapahtuneesta.

Jos nyt sattumalta tunnistat itsesi tästä, niin syy miksi joudut soittamaan monta kertaa ennenkuin saat mut kiinni, tai miksi et saa mua kiinni viestitse kuin vasta muutaman päivän jälkeen on se etten ole vieläkään antanut sulle anteeksi. Meidän ystävyys loppui samalla kun ovi sulkeutui lähtiessäni sieltä silloin, mikä on sääli, koska 2v ajan olit yksi mun parhaista kavereistani, ihminen johon pystyin luottamaan kaikessa, ihan kaikessa. Muutamassa minuutissa muutuit ihmiseksi jonka joskus tunsin.

Vierailija
73/73 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tarinani on sellainen et olin ollut yöllä töissä ja pääsin kahdelta aamuyöstä. Mun pitkäaikainen opiskelukaveri ja entinen fwb (juttu oli loppunut vuotta aiemmin) oli ottanut useaan kertaan yhteyttä et kaikki ahdistaa ja kaipais juttukaveria, ei haluis olla yksin.

Soitin sille takasin ja kyselin vähän et mikä tilanne, ja koska toinen selvästi oli pois tolaltaan, niin lupasin tulla käymään, mutta muistutin myös että seurustelen, joten mitään hankypankyä ei ole tarjolla, onko selvä? Oli kuulemma.

Pääsin perille ja tunti meni hyvin, parannettiin maailmaa istuen eri sohvilla samalla kun joku leffa pyöri taustalla, kunnes toinen tunki samalle 2h sohvalle, muistutin ettei ole ok ja vaihdoin sohvaa. Hetken päästä tuli takaisin sille missä ensin istui (ja missä mä nyt myös istuin), mutta tä oli 3h sohva, joten välissä oli tilaa ja sanoin etten halua istua vierekkäin ja käskin istua toisessa päässä, mies nyökkäs ymmärtäneensä.

Meni noin puoli tuntia hyvin kunnes tämä tuli iholle ja työnsi kätensä mun niskan takaa paidan alle liiveihin, joten kun pääsin siitä irti, niin vaihdoin taas sohvaa. Mies tuli heti perässä ja yritti suudella, väistin, mutten päässyt enää alta pois, koska toinen oli kumartuneena koko painollaan mun yläpuolelle, yritti suudella riisua multa paitaa, avata mun housuja, joten jouduin tekemään kaikkeni edes hidastaakseni toista rimpuilemalla, työntämällä miestä pois päältäni ja yrittämällä puhua. Toistelin useaan kertaan että päästä mut pois, lopeta, pitääkö mun alkaa huutaa sun kämppiksiä (heitä oli muistaakseni 4kpl) apuun, mihin mies vastas ettei yksikään niistä oo kotona, ja puri mua kovaa kyynärvarteen. Kysyin et joudunko siis huutamaan naapureita soittamaan poliisit et päästät mut pois (vaikken edes uskonut että kukaan kuulisi tai edes rekisteröisi, kun oli vanhan kerrostalon ylin kerros erään kaupungin keskustassa lauantai-yönä ja ulkona kuului paljon ihmisiä grillijonossa), ja yhtäkkä toinen ikään kuin havahtui jostain transsista ja nousi sen verran että pääsin alta pois. Keräsin nopeasti kamani ja mitään sanomatta lähdin asunnosta ja autoon päästyäni romahdin täysin. Itkin autossa noin vartin, kunnes tajusin että mies saattaisi tulla ulos ja lähdin ajamaan kotiin.

Seuraavana päivänä mies laittoi jotain ympäripyöreätä viestiä, mihin valehtelin että no hard feelings. Sillä tarkoitin sitä etten ollut valmis tekemään hänestä ilmoitusta, koska en halunnut pilata toisen tulevaisuutta, ja koska lieventäviä asianhaaroja oli, enkä myöskään halunnut mennä oikeuteen selvittämään koko maailmalle omaa elämääni ja kuuntelemaan kuinka se oli mun vikani että menin asuntoon, mun olisi pitänyt tietää paremmin. Kuulin nuo sanat myös siltä ensimmäiseltä ihmiseltä jolle kerroin tapahtuneesta.

Jos nyt sattumalta tunnistat itsesi tästä, niin syy miksi joudut soittamaan monta kertaa ennenkuin saat mut kiinni, tai miksi et saa mua kiinni viestitse kuin vasta muutaman päivän jälkeen on se etten ole vieläkään antanut sulle anteeksi. Meidän ystävyys loppui samalla kun ovi sulkeutui lähtiessäni sieltä silloin, mikä on sääli, koska 2v ajan olit yksi mun parhaista kavereistani, ihminen johon pystyin luottamaan kaikessa, ihan kaikessa. Muutamassa minuutissa muutuit ihmiseksi jonka joskus tunsin.

Olipa lyhyt, selkeä tarina 🤓. Täyttä paskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi