Miksi joku nainen menee miehen luokse yöllä jos ei aio harrastaa seksiä. Kertokaa.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes nykyään menee täysin tuntemattomien miesten luokse kännissä?? Totaalinen urpo jolla ei itsesuojeluvaistoa.
Tämä on se kaikkein tyypillisin raiskausilmoitukseen johtava keissi. Nainen menee kännissä jonkun miehen luo baari-illan päätteeksi, mutta aamulla tuumaakin, että "en mä oikeastaan olisikaan halunnut harrastaa seksiä".
Mitä tarkoitat tässä yhteydessä ”tyypillisimmällä keissillä”? Puhutko niistä keisseistä, joihin olet ollut osallisena, vai mutuiletko vaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes nykyään menee täysin tuntemattomien miesten luokse kännissä?? Totaalinen urpo jolla ei itsesuojeluvaistoa.
Arvon alapeukuttajille tiedoksi että kyseessä ei ole mikään soimaaminen. Itsekin nuorempana ravasin jatkoilla mutta se oli ennen se, maailma oli täysin erilainen kuin nykyään. Nykyään on ihan oikeasti vaarana tulla raiskatuksi(ehkä joukkoraiskatuksi) ryöstetyksi tai tapetuksi. Ei niitä neuvoja turhan takia naisille anneta vaikka että älä tapaa nettideitti tuttavuuksia kotonasi vaan julkisella paikalla jne.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään naiset jotka harrastaa yhden yön juttuja vieraiden miesten kanssa ottaa ihan itse riskejä ja ovat vastuussa osin jos jotain sattuu.
Kunnon nainen ei vieraan miehen luokse yöksi mene.
Toki nainen on vastuussa siinä mielessä, että hänen kehoonsahan se teko kohdistuu. Mies on sitten vastuussa rikosoikeudellisesti.
Siis ei kai kukaan nainen lähde tuntemattoman miehen luokse jatkoille vain juttelemaan, ellei ole tullut ilmi että mies on homo?
Itse olen kyllä harrastanut homomiehenkin kanssa jatkoilla seksiä, mutta se oli sellainen asia joka vain tapahtui eikä mulla ollut alunperin mielessä että niin tulisi käymään (menin hänen luokseen, koska meillä oli yhdessä hauskaa, hyvät keskustelut ja hän asui lähellä ja hänellä oli pilveä ja viinaa kämpillä).
En tajua näitä, jotka penää naisen vastuuta. Oikeus seksuaaliseen koskemattomuuteen ei ole riippuvainen ajasta ja paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvon alapeukuttajille tiedoksi että kyseessä ei ole mikään soimaaminen. Itsekin nuorempana ravasin jatkoilla mutta se oli ennen se, maailma oli täysin erilainen kuin nykyään. Nykyään on ihan oikeasti vaarana tulla raiskatuksi(ehkä joukkoraiskatuksi) ryöstetyksi tai tapetuksi. Ei niitä neuvoja turhan takia naisille anneta vaikka että älä tapaa nettideitti tuttavuuksia kotonasi vaan julkisella paikalla jne.
No ei nykyään ole kyllä sen suuremmat riskit tuollaiseen kuin ennenkään, mitä ihmettä oikein sössötät
Koska läheisyys on kivaa ilman varsinaista seksiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään naiset jotka harrastaa yhden yön juttuja vieraiden miesten kanssa ottaa ihan itse riskejä ja ovat vastuussa osin jos jotain sattuu.
Tottakai se on omalla vastuulla minne aikuinen ihminen menee ja kuinka humalassa on, ihan kuten sekin on aikuisen ihmisen omalla vastuulla jos satuttaa toista ja syystä rangaistavaa.
Olen jo vanhempi täti-ihminen, mutta kun minä olin nuori, nii meille vai teille oli yksiselitteisesti seksiä. Ei kukaan ole niin naiivi, että olettaa miehen olevan keskellä yötä ihan vaan juttuseuraa vailla.
Miksi miehet saavat kirjoittajien mukaan vapaasti lähteä jatkoille tuntemattomien naisten kanssa, etenkääm jos eivät ymmärrä, että naisilla on seksuaalinen itsemääräämisoikeus?
Vierailija kirjoitti:
Eli nainen on aina vastuussa miehen käytöksestä?
Vierailija kirjoitti:
En tajua näitä, jotka penää naisen vastuuta. Oikeus seksuaaliseen koskemattomuuteen ei ole riippuvainen ajasta ja paikasta.
Ei olekaan ja miesten tekoja ei voi mitenkään puolustaa, mutta joku vastuu on yksilöllä itselläänkin pitää itsestään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi levitellä satuja. Nykyään on turvallisempaa, kuin "ennen". Silloin ei ollut edes kaikilla puhelimia millä hälyttää nopeasti apua.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo vanhempi täti-ihminen, mutta kun minä olin nuori, nii meille vai teille oli yksiselitteisesti seksiä. Ei kukaan ole niin naiivi, että olettaa miehen olevan keskellä yötä ihan vaan juttuseuraa vailla.
Missä tilanteissa nainen mielestäsi menettää seksuaalisen itsemääräämisoikeutensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se kaikkein tyypillisin raiskausilmoitukseen johtava keissi. Nainen menee kännissä jonkun miehen luo baari-illan päätteeksi, mutta aamulla tuumaakin, että "en mä oikeastaan olisikaan halunnut harrastaa seksiä".
Tai pitää keksiä joku tarina sille kumppanille missä tuli oltua...
Valitettavasti Roopen tapaus vaikuttaa juuri tuolta.
Minä menin montakin kertaa nuoruudessani 80-luvulla. Pelattiin korttia, juteltiin.
Siihen aikaan oli aika horoa, molemmin puolin, hyökätä heti sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on vastuussa aina siitä millaisiin tilanteisiin hän itsensä altistaa. Nainen ei ole auttamatta lapsen tasolle typistetty viaton uhri vaan ihan toimiva subjekti, joka omilla valinnoillaan ohjaa sitä omaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tässä yhteydessä ”tyypillisimmällä keissillä”? Puhutko niistä keisseistä, joihin olet ollut osallisena, vai mutuiletko vaan?
Älä ole raukkamainen henkilöön hyökkääjä. Osoita jatkossa, etteivät ihan kaikki naiset ole sellaisia, jooko?
"Ilmoituksia raiskauksista tehdään Hahlin mukaan ”kun on humalapäissään tehty jotain ja myöhemmin kadutaan”.
Tyypillisin tarina Hahlin mukaan on sellainen, että mennään jatkoille ja joko sammutaan tai nukahdetaan vähintään kohtalaisessa humalatilassa.
– Joko havahdutaan siihen, että seksi on käynnissä, taikka aamulla on sellainen tuntemus, että seksiä on harrastettu, mutta ei ole mitään muistikuvia siitä, Hahl kertoo."
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/poliisi-turhautui-raiskaus-vai-epaselv…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko olla noin lapsellinen?