Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi kumppani ei ymmärrä ja suuttuu herkästi.

Vierailija
06.02.2024 |

Eli vanhasta suhteesta on lapsi. Maailmatilanne on mitä on ja olen tehnyt selustaan säästöjä+muita suunnitelmia, että pojalla ja hänen äidillä olisi asiat hyvin. Nykyinen kumppani näki paperit tähän liittyen ja sai kauheat raivarit. En häpeä pätkääkään sitä, että ajattelen poikaa ja sitä, että hänellä olisi äiti kunnossa ja terveenä jos minulle sattuisi jotain. En ymmärrä tuota raivoamista yhtään. Pojan etua ajattelen täysin. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän suuttuu. Jokainen on vastuussa omista tunteistaan ja tekemisistään.

Vierailija
2/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun ole pakko olla sellaisen änkyrän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt naiset voivat varsinkin tiettyyn aikaan kuusta kehittää raivarit asiasta kuin asiasta. Katsele meneekö ohi.

Vierailija
4/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en ikinä seurustelisi tuollaisen kiertopalkinnon kanssa

Vierailija
5/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kannattanut olla avoin ja avoimesti kertoa pojan elämän turvaamisesta uudelle kumppanille? Nyt hän ehkä suuttui, kun sattumalta näki paperit - vaikka et niitä erityisesti piilotellutkaan. 

Vierailija
6/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä uusi myös mustasukkainen sun lapsen takia? Mieti kahdesti kannattaako tuollaista suhdetta jatkaa.

Vierailija
7/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mustasukkainen ihminen.Ei ole kypsä suhteeseen.Olen iloinen että huolehdit lapsestasi.Miten hän suhtautuu poikaasi?

Vierailija
8/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta resurssi-imuria kiukuttaa kun kaikki resurssit eivät olekaan hänen ammennettavissaan. Joutuu vaikka pahimmassa tapauksessa itse ottamaan vastuun itsestään, jos miehellä ei ole lypsettävää.

Vierailija
9/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta riehujasta kannattaa erota. Hänen etunsa on hänen oma napansa. 

Vierailija
10/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda parempaan. Todella lapsellinen jopa narsistinen tää uus kumppani. Lapselle ois parasta että se sun uus suhde ois tasapainoinen. Lapsi on kuitenkin aina osa sun elämää. 

Vierailija
11/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö testamentin exän hyväksi?

Vierailija
12/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kannattanut olla avoin ja avoimesti kertoa pojan elämän turvaamisesta uudelle kumppanille? Nyt hän ehkä suuttui, kun sattumalta näki paperit - vaikka et niitä erityisesti piilotellutkaan. 

Kenellekään tiskin tulee yllätyksenä, että lapsi peri vanhempansa.

Vierailija
13/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellekään tiskin tulee yllätyksenä, että lapsi peri vanhempansa.

*tuskin 

Vierailija
14/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suhteessa oo tarkoitus elättää toista, kummallakin on oma talous ja ei pitäisi olla millään tavalla velvollinen kertomaan mihin rahansa käyttää. Oman palkan voi lahjoittaa vaikka kodittomille kissoille..

Vierailija
15/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla, että uusi kumppani elättelee toiveita yhteisestä lapsesta kanssasi? Se on ehkä ainoa asia joka voisi selittää "mustasukkaisuuden" tuossa tilanteessa jos kokee, että tulevaisuus on jo sinetöity.

Vierailija
16/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko yhtään epäselvemmin kertoa?

Vierailija
17/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap avata mitä nämä muut suunnitelmat ovat? Entä vastaatko usein nykyisellesi, ettet voi esim. tehdä hänen kanssaan joten, koska rahat ei riitä samalla laittaen rahaa sivuun exälle ja pojalle? Meneekö exä ja lapsi muuten usein nykyisesi edelle? Muutatko esim. tapaamisia exän toiveiden mukaan nyxältä kysymättä?

Vierailija
18/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ap avata mitä nämä muut suunnitelmat ovat? Entä vastaatko usein nykyisellesi, ettet voi esim. tehdä hänen kanssaan joten, koska rahat ei riitä samalla laittaen rahaa sivuun exälle ja pojalle? Meneekö exä ja lapsi muuten usein nykyisesi edelle? Muutatko esim. tapaamisia exän toiveiden mukaan nyxältä kysymättä?

Asutteko yhdessä? Jos kyllä, mitä nyxälle tapahtuu, jos sinulle tapahtuu jotain? Joutuuko hän pihalle asunnosta joka siirtyy pojan toisen huoltajan hallintaan? Jätätkö nykyisesi taloudellisesti tai muuten huonompaan asemaan kuin exäsi?

Vierailija
19/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah ei kyllä tapahtuisi meillä tällaista :D Miehelläni on henkivakuutus jossa edunsaajina minä (vaimo) ja poikansa, ei todellakaan kyllä miehen exää ole tässä paperissa mainittu. Minulla puolestani henkivakuutus jossa edusaajina mieheni ja minun poikani, ei siis minunkaan exää. Älytön ajatuskin.

Meillä tuon henkivakuutuksen idea on auttaa puolisoa selviämään yhteisistä lainoistamme, ja lapsille sitten pienet pesämunat kaikille.

Exämme ovat varmaan tehneet omat järjestelynsä kuolemansa / sairastumisensa varalle, se ei ole meidän asia.

Vierailija
20/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on selvästi mua varakkaampi, vaikken itsekään ole köyhä. Minusta on ihan ok, että miehen lapset perivät sukumökin ja miehen sijoitukset. Henkivakuutukset ovat puolin ja toisin, jotta ei tarvitse kodista luopua.