Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaaos kuriin: Missä te säilytätte "puoliksi käytettyjä"vaatteita?

Vierailija
13.11.2013 |

Eli semmosia, mitä ei viitsi vielä pyykkiin laittaa, muttei kai viikata takasin kaappiinkaan?? eikä välttämättä seuraavana päivänä samat vaatteet...

Eli mihin vaatteet tippuu, kun illalla menet nukkumaan.

Teidän ja lasten vinkit kiitos :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki lapset saavat tuollaisen design jutun mukaansa kun lähtevät kotoa. Muutoin olisi tullut jotain päättömiä tyyriitä kalvosinnappeja, solmioneuloja tai ristejä joilla absoluuttisesti ei ole pidenmänpäälle mitään käyttöä. Lapset ovat olleet tyytyväisiä( nalkutus lattialla lojuneista vaatteista on lopunut).

Vierailija
22/25 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma tuoli (sellainen yksinkertaisen nätti ja vähän matalampi) jolle laitan puolipitoiset vaatteet. En laittaisi niitä enää kaappiin puhtaiden joukkoon. (No, vanhempien luona oon välillä laittanut jonkun paidan takas kaappiin, jos olen käyttänyt sitä vaan pari tuntia syömässä käydessä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumana myttynä tuolilla...

Vierailija
24/25 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuoneessa on pyörillä seisova pyyheteline.  Sen päälle.  Toisella puolella tuolin selkänojan ylitse. Eteisen naulakko joillekin.

Vierailija
25/25 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat on makuuhuoneen tuolilla. Jotkut harvemmin käytetyt esim juhlavaatteet laitan takas kaappiin. 

Lapsien keskenköyttöset on ongelma kun lapset(3 ja 4v) saattavat riisua vaatteensa monta kertaa päivässä kun tykkäävät kirmata ilman vaatteita. Isompi osaa pukea samat vaatteet takaisin päälleen mutta pienempi 'ei löydä' vaatteiraan ja ottaa sitten kaapista uudet. olen pinonnu niitä keskenkäyttöisiä lapsen sängynpäätyyn ja koittanut opettaa ottamaan siitä vaatteet sen sijaan että ottaisi kaapista mutta toistaiseksi ei ole tuottanut tulosta. paljon tulee turhaa pyykkiä tuon takia, toisaalta isompi oli vielä vuoai sitten samanlainen, aina valitsemass uutta mekkoa kaapista.. joten eiköhän tuo joskus helpota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi