Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi bloggaajaa ei saa arvostella ?

Vierailija
26.11.2013 |

Casan taso on tippunut entisestään kun Kirpparikeiju ja Frida lähtivät pois, mutta oikeesti, joulukuusenkoristeita vessapaperista, täh !

http://lloveyourselff.casablogit.fi/lue/2013/11/diy-joulukuusenkoriste

tätä en ymmärrä, jos joku kirjoittaa sivuillaan tehtiin tosi kivoja koristeita ja kysytään mitä olet mieltä, miksi tähän kysymykseen EI saa sanoa rumia on.

Käsi ylös, laittaisitko vst vessanpaperikyhäelmän joulukuuseesi ? Uskotko että se esim. kestäisi, kun on vain liimalla laitettu kokoon ???

No, pisteet mimmille että julkaisi kirjoituksen, mutta onko niin että bloggaajalle saa vaan sanoa oi ihana on tämä käsityö, vaikka onkin ihan täyttä soopaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruma, rumempi, aivan hirveä.

roskiskamaa suorastaan

Vierailija
2/13 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, en laittais meidän joulukuuseen. Mutta voisin laittaa vessaan roikkumaan. sopis teemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, harvoja blogeja lueskelen satunnaisesti, mutta ei mulla tulis mieleenkään, että mä sitä bloggaajaa arvostelisin. Ihmiset ovat ihmisiä, erilaisia. Asioita voi arvostella, mutta typerää mennä ketään ihmistä arvostelemaan. Puhun siis yleistäen.

Vierailija
4/13 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa blogissahan ei ole kommenttien ennakkotarkistusta, joten miksi et voisi kertoa, ettet tykkää noista koristeista? Oletko edes kokeillut laittaa viestiä, että ompa ruma? Onko bloggaaja poistanut kommenttisi myöhemmin vai mitä?

Eipä silti, että itsekään hirmuisen ihastunut olisin noihin koristeisiin, mutta se ei mua yllätä, että äidin mielestä oman jälkikasvun itse tekemät jutut ovat aina ihania. Ja mitä blogiin kommentointiin tulee, niin koska tuolla bloggaajalla ei sitä tarkistusta päällä ole, voi tuonne ainakin kommentoida ihan mitä haluaa. Eri asia sitten mitä bloggaaja poistaa jälkikäteen.

Vierailija
5/13 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sen että lapsen kanssa on hauska askarrella tuollaisia mutta en kyllä ikinä antaisi kenellekään lahjaksi

Vierailija
6/13 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa arvostella, jos pitää julkista blogia. Herjaaminen on eri asia, mutta kaikki, jotka tekee itsensä julkiseksi, joutuvat tottua myös julkisuuden varjopuoliin. Jos ei halua tulla arvostelluksi, on vapaat kädet laittaa blogi salasanan taakse.

Vierailija
7/13 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:00"]

Tuossa blogissahan ei ole kommenttien ennakkotarkistusta, joten miksi et voisi kertoa, ettet tykkää noista koristeista? Oletko edes kokeillut laittaa viestiä, että ompa ruma? Onko bloggaaja poistanut kommenttisi myöhemmin vai mitä?

Eipä silti, että itsekään hirmuisen ihastunut olisin noihin koristeisiin, mutta se ei mua yllätä, että äidin mielestä oman jälkikasvun itse tekemät jutut ovat aina ihania. Ja mitä blogiin kommentointiin tulee, niin koska tuolla bloggaajalla ei sitä tarkistusta päällä ole, voi tuonne ainakin kommentoida ihan mitä haluaa. Eri asia sitten mitä bloggaaja poistaa jälkikäteen.

[/quote]

on tarkastus, eli ekana kirjoitetaan, sitten tyyppi julkaisee tai ei. Nyt julkaisi.

samaa mieltä. äitinä tykkään omien lasteni tekeleistä, mutta ei noita voi lahjaksi antaa , ei ainakaan ihmiselle jota arvostaa kovasti.

ap

Vierailija
8/13 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 19:44"]

Casan taso on tippunut entisestään kun Kirpparikeiju ja Frida lähtivät pois, mutta oikeesti, joulukuusenkoristeita vessapaperista, täh !

http://lloveyourselff.casablogit.fi/lue/2013/11/diy-joulukuusenkoriste

tätä en ymmärrä, jos joku kirjoittaa sivuillaan tehtiin tosi kivoja koristeita ja kysytään mitä olet mieltä, miksi tähän kysymykseen EI saa sanoa rumia on.

Käsi ylös, laittaisitko vst vessanpaperikyhäelmän joulukuuseesi ? Uskotko että se esim. kestäisi, kun on vain liimalla laitettu kokoon ???

No, pisteet mimmille että julkaisi kirjoituksen, mutta onko niin että bloggaajalle saa vaan sanoa oi ihana on tämä käsityö, vaikka onkin ihan täyttä soopaa.

[/quote]

hyi, mitä sontaa! Tuolla ihmisellä ei ole mitään käsitystä, mitä on käsityö ja hyvät materiaalit.

Vierailija
9/13 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tekeleitä jo joku arvostellut blogissa. Näemmä siis saa sanoa että ei niistä tykkää. Mikä aloittajan ongelma oikein on?

Vierailija
10/13 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko mitä bloggaaja vastasi ? Halusin kysyä onko joku muu sitä mieltä että ne on kauniita.

Jos bloggaajaa arvostelee, mitä tässä tapahtui on bloggaajan reaktio olet ilkeä. Miksi kysytään mielipidettä jos sen antajaa sanotaan ilkeäksi, varsinkin kunntekeleet ovat rumia.

Vierailija
11/13 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin, että oli lapsensa kanssa askarrellut lapsen tarhatädille/tädeille noi. Ihan sopivia lahja lapselta hoitotädille, rumia annettavaksi aikuiselta aikuiselle.

Vierailija
12/13 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavia tekeleitä päiväkodin henkilöstö saa kymmeniä vuosittain. Ei niitä todellakaan pitkään säilytä. Mutta en edes kaipaa mitään lahjuksia vaan ajatus on tärkein. :) Ymmärrän hyvin, että lapselle on tärkeää saada tehdä jotain päivähoidon aikuisille.

Pitihän tuo kommenttien valvonta-asia tarkistaa ja tosiaan, tarkistusta ei blogissa ole. Kommenttini julkaistui välittömästi kun sen klikkasin menemään.

t: tarhantäti

Vierailija
13/13 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:00"]

[/quote]

on tarkastus, eli ekana kirjoitetaan, sitten tyyppi julkaisee tai ei. Nyt julkaisi.

samaa mieltä. äitinä tykkään omien lasteni tekeleistä, mutta ei noita voi lahjaksi antaa , ei ainakaan ihmiselle jota arvostaa kovasti.

ap

[/quote]

No ei ole ennakkotarkistusta, huomattu on moneen kertaan :)

Niin monessa blogissa nykyisin ennakkotarkistus on, ja jotkut bloggaajat eivät tosiaan edes julkaise vähääkään kritisoivia kommentteja. Tämä blogi on yksi niistä harvoista mun suhteellisen säännöllisesti seuraamista joissa vielä eriävätkin mielipiteet saa sanoa, joten en tajua mikä sinun ongelmasi on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme