Ankein ostoskeskus? Minä ehdotan: Konalan Ristikko
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itäkeskus on ihan hanurista. Ristikko myös, sellainen tenunokkien mesta.
Niin ja ei Itiskään mikään kiva ole enää. Ihmisiä täynnä hengailemassa, mutta ei ostoksilla. Ei siinä muuten mitään, mutta ostosten jälkeen ei mahdu mihinkään syömään, kahville tai kävelemään, kun kaikki vaan junnaa käytävillä tuntikausia. Vanhaan hyvään aikaan käytiin shoppailemassa, pikaisesti syömässä ja lähdettiin kotiin. Kuulutuksetkin tulevat lähinnä venäjäksi, olen siirtynyt Jumboon, vaikka ennen pidin sitä vanhojen tätien paikkana. Onhan sitä toisaalta itsekin ikää tullut.
Muutaman vuoden vanha kommentti mutta vastaan silti. Jumbokin oli aikojen alussa tosi kiva paikka, olen käynyt avaamisesta asti. Silloin ei päässyt kuin autolla ja parilla lentokenttäbussilla, näitä käytin tai pyöräilin. Sitten alkoi rakentaminen (Kartanonkoski, Pakkala) ja enää ei kyllä pääse samaan fiilikseen. Toki Flamingokin on laajentunut omaan kauppakeskukseen ja tuo turistit (sori tästä) myös Jumboon. Muistan haikeudella kun vauvan ja taaperon kanssa kävin, vaatteet, ruoat ja kahvin ja jätskin sai saman katon alta, ruuhkaa ei ollut paitsi ehkä lauantaisin iltapäivällä. Enää en samaksi tunnista :(.
Peltolammin ostari Tampereella. Näyttää ihan siltä ettei tällä alueella ole asunut työssäkäyviä sitten vuoden 1980...
Ristikko jäi tosiaan liian pieneksi jo alkuaan. Mutta kyllähän se lähellä asuvia palvelee suht kelvosti.
Vierailija kirjoitti:
Peltolammin ostari Tampereella. Näyttää ihan siltä ettei tällä alueella ole asunut työssäkäyviä sitten vuoden 1980...
Onko sielläkin ostari?
Tullintoria olin itse tulossa ehdottamaan.
Konalan ostari on surkein! Aina huumeveikkoja ja -kaijoja näkösällä.
Kaivokselan ostari on minun kandidaattina huonoimmaksi ostariksi.
Vierailija kirjoitti:
Millon tämä Itäkeskuksen alamäki alkoi? Kävin siellä joskus 90-luvulla, ja silloin se oli vilkas paikka ja varmaan yksi Suomen hienoimmista ostoskeskuksista. Taisi olla aika uusikin. Muistan, että siellä oli hieno lelukauppa. Sellaisia ei pienessä kotikaupungissani ollut.
Silloin se olikin vielä Itäkeskus, nykyisin Itis.
Vierailija kirjoitti:
Paras ostari on.
Vierailija kirjoitti:
Missä on Konalan ostari? Ei täällä päin näe juurikaan mainitsemiasi ryhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon tämä Itäkeskuksen alamäki alkoi? Kävin siellä joskus 90-luvulla, ja silloin se oli vilkas paikka ja varmaan yksi Suomen hienoimmista ostoskeskuksista. Taisi olla aika uusikin. Muistan, että siellä oli hieno lelukauppa. Sellaisia ei pienessä kotikaupungissani ollut.
Silloin se olikin vielä Itäkeskus, nykyisin Itis.
Kyllä tuo Itäkeskuksen/Itiksen alamäki alkoi näkyä jo 2000-luvun alussa, ysärillä oli erilainen paikka. Puhos vieressä oli tosi ankea jo parikymmentä vuotta sitten, just näitä rikastuttajia hengailemassa suurina massoina.
Onhan noita "laatu" paikkoja pk-seudulla.
Myyrmanni (koska nistit)
Itis (koska mammutit)
Myllypuron ostari (muuten vaan pieni ja paska)
Kontulan ostari (voi tulla puukosta)
Kolumbus (mannelit ja mammelit)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on Konalan ostari? Ei täällä päin näe juurikaan mainitsemiasi ryhmiä.
Ristikkoa varmaan tarkoittaa.
Kaari on aika huono. Prisma, ja siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Kontulan ja Pihlajamäen ostarit on myös vahvoja kilpailijoita. Molemmilla runsaasti alkoholisteja ja nistejä.
Pihlis ihan ok nykyisin, kun toinen puoli (jossa kirppis ja 6 räkälää) purettiin.
Kontulan ostari