Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelin anopille.

Vierailija
13.11.2013 |

Joo eli kolmas kuukausi raskaana pyörähti käyntiin. Kaikki mahdolliset merkit on kyllä näkyny kun olen lopettanut tupakoinnin, kroppa on turvoksissa, rinnat kasvaneet ja nyt vielä möläytin että menen lääkäriin kun anoppi oli tulossa vierailulle. Sössötin sitten jotain kipeänä olemisesta. Todellisuudessa menin siis ultraan. No ultran jälkeen anoppi taas soitti ja alkoi utelemaan. Selitin jotain kilpirauhasesta. Sitten se sano että onki kattonu ku oon pyöristyny ja oli ihan varma että olen raskaana. Ärsyttää sitten kun totuus tulee ilmi. Saan kuitenkin kauhean kusettajan maineen. Mun mielestä se vaan on miehen tehtävä kertoa, minäkin kun kerroin omilleni. Näin pienestä kauhea stressi.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 19:44"]

Mikset halua kuulla sitä ensin miniäsi suusta? Voitko perustella. Miniäsi on sinun sukulainen, jos poikasi on hänen kanssaan naimisissa. Hän siis kuuluu perheeseesi.

[/quote]

En ole se jolta kysyit, mutta kyllä minäkin haluaisin kuulla raskaudesta omalta lapseltani enkä hänen puolisoltaan.

Vierailija
22/36 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 18:51"]No siis lähinnä en aio rueta pomppimaan mieheni varpaille, jos hän ei vielä halua kertoa. Ja toisaalta en tunne anoppia niin läheiseksi että olisi edes luonnollista kertoa asiasta hänelle, luulenpa että itsekin haluaa että voi onnitella/nuhdella poikansa suoraan eikä minun kautta. Mutta ei se kai auta kun suoraan sanoa sitten kun asia tulee ilmi että halusin miehen itse kertovan.

[/quote]

NUHDELLA poikaansa? Oletteko 16?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 17:03"]

Joo eli kolmas kuukausi raskaana pyörähti käyntiin. Kaikki mahdolliset merkit on kyllä näkyny kun olen lopettanut tupakoinnin, kroppa on turvoksissa, rinnat kasvaneet ja nyt vielä möläytin että menen lääkäriin kun anoppi oli tulossa vierailulle. Sössötin sitten jotain kipeänä olemisesta. Todellisuudessa menin siis ultraan. No ultran jälkeen anoppi taas soitti ja alkoi utelemaan. Selitin jotain kilpirauhasesta. Sitten se sano että onki kattonu ku oon pyöristyny ja oli ihan varma että olen raskaana. Ärsyttää sitten kun totuus tulee ilmi. Saan kuitenkin kauhean kusettajan maineen. Mun mielestä se vaan on miehen tehtävä kertoa, minäkin kun kerroin omilleni. Näin pienestä kauhea stressi.

[/quote]

Lukematta kaikkia vastauksia sanoisin näin anoppina, että voisit jälkeenpäin myöntää anopillesi miten sinulle oli tärkeää miehesi kertovan omalle äidilleen ja siksi kilpirauhanen sai syyn niskoilleen!

Jos anoppi on fiksu niin nauraa ja sanoo no, samat oli oireet! Pidä kuitenkin varasi ettet toiste valehtele anopillesi! Onnea:)

Vierailija
24/36 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi syy lisää pelätä päivää, jolloin minusta tulee anoppi. Tämä palsta on kyllä opettavainen. Terv. Kolmen pojan äiti

Vierailija
25/36 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.Sä oot varmaan erehtynyt henkilöstä.Mun poikaystävä on 28-vuotias eikä meille ole tulossa perheenlisäystä.Ehkäisy on keksitty!

Vierailija
26/36 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asian salaamisesta tulee stressi, onko mitään järkeä tehdä niin. Mikäs valtataistelu sinulla ja miehelläsi on menossa? Tuollainen  panttaaminen on todella kummallista, anoppisi oli jopa miettinyt oletko raskaana. Onko kyseessä teidän ensimmäinen lapsi? Mites jatkossa, sinä kerrot lapseen liittyvät asiat heti äidillesi ja anoppi jää aina odottelemaan miehesi kertomisia.

Vierailija
27/36 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että anoppi tekee sinulle saman. Lupaa vaikka hoitaa vauvaa, kun lähdette miehen kanssa yhteiseen illanviettoon. Eikä sitten tulekaan paikalle vaan sanoo, että voi voi, kilpirauhanen vaivaa.

Vierailija
28/36 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 20:00"]

Jos asian salaamisesta tulee stressi, onko mitään järkeä tehdä niin. Mikäs valtataistelu sinulla ja miehelläsi on menossa? Tuollainen  panttaaminen on todella kummallista, anoppisi oli jopa miettinyt oletko raskaana. Onko kyseessä teidän ensimmäinen lapsi? Mites jatkossa, sinä kerrot lapseen liittyvät asiat heti äidillesi ja anoppi jää aina odottelemaan miehesi kertomisia.

[/quote]

Mikä ihmeen valtataistelu? Eikö se muka ole luonnollista, että mies kertoo itse äidilleen tulevasta lapsesta, varsinkin jos se on ensimmäinen. Se kuinka lapsen myöhemmistä vaiheista kerrotaan isovanhemmille on ihan eri asia.

Sitä paitsi ap:n raskaus on vielä niin alussa että sen salaaminen on ihan normaalia.

Vierailija
29/36 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele miehesi kanssa ja pyydä kertomaan. Sitten heti kertomisen jälkeen soitatai muuten kerro  itse anopillesi, että olitte ajatellut, että mies kertoo, niin siksi kerroin valkoisen valheen etkä heti  kertonut raskaudesta. Ja näin suhteenne jatkuu hyvissä merkeissä. Jos anoppi onnittelee, niin kerro, että olet iloinen siitä, että hän nyt tietää ja on hengessä mukana. 

Vierailija
30/36 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 20:33"]

[/quote]

Mikä ihmeen valtataistelu? Eikö se muka ole luonnollista, että mies kertoo itse äidilleen tulevasta lapsesta, varsinkin jos se on ensimmäinen. Se kuinka lapsen myöhemmistä vaiheista kerrotaan isovanhemmille on ihan eri asia.

Sitä paitsi ap:n raskaus on vielä niin alussa että sen salaaminen on ihan normaalia.

[/quote]Nimenomaan valtataistelu, ap on kertonut jo omalle perheelleen ja mies ei ole sitä jostain syystä vielä saanut kerrotuksi omalle äidilleen. Näinhän ap tämän kertoi, on vaikeassa välikädessä, joutuu valehtelemaan ja kokee stressiä. Ap tuli purkamaan stressiään tänne palstalle, eikös tästä ollut kyse?

Vierailija
31/36 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 20:33"]

[/quote]

[/quote]Nimenomaan valtataistelu, ap on kertonut jo omalle perheelleen ja mies ei ole sitä jostain syystä vielä saanut kerrotuksi omalle äidilleen. Näinhän ap tämän kertoi, on vaikeassa välikädessä, joutuu valehtelemaan ja kokee stressiä. Ap tuli purkamaan stressiään tänne palstalle, eikös tästä ollut kyse?

[/quote]

Juuri noin, ap on kertonut omalle perheelleen ja mies ei, ap on ikävässä välikädessä, mutta ei se silti mitään valtataistelua ole. Ja kuten sanottu, tuossa vaiheessa raskautta sen salaaminen on vielä ihan normaalia.

Vierailija
32/36 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa se raskaus anopille selviää ja siinä yhteydessä hän teitää että oli oikessa kun epäili raskautta, mutta kielsit sen, ehkä hän haluaa selityksen tai ei.

Voithan sanoa että halusite että mies saa itse kertoa äidilleen, mutta ei saanut kerottua, tai että halusit olla varma että kaikki on ultrassa kunnossa ennen kuin kerrotte.

Vierailija
33/36 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin on vaan hyväksyttävä tilanne jos nuoripari haluaa pitää tiedon alkuvaiheessa vielä itsellään. Mitä tuollainen hätäily ja utelu edes auttaa? Raskautta se ei jouduta ja jos odottava äiti stressaantuu anopin (hyvääkin tarkoittavasta) käytöksestä niin anoppi tulee jopa vaarantaneeksi lapsenlapsensa terveyden! Anopin kuuluu antaa riittävästi tilaa ja aikaa nuorille sopeutua noin suureen elämänmuutokseen. Toista kunnioittavalla käytöksellä saa itsekin kunnioittavaa käytöstä osakseen.

Vierailija
34/36 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 18:06"]Voit sanoa anopille jos myöhemmin kysyy kilpirauhasesta että se oli väärä hälytys ja kaikki on kunnossa..

[/quote]

Kilpirauhanen voi vaatia raskauden aikana seurantaa, joten menisi läpi anopillekkin.

Vierailija
35/36 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkamaista käytöstä udella ja tivata toisten raskauksista. Siitä kerrotaan sitten kun ollaan valmiita kertomaan. Ja jos joku alkaa puhumaan että olet lihonut niin vastaa vaikka että kiitos niin sinäkin! :D

Vierailija
36/36 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sukulaiselle voi kertoa raskauttasi? En ymmärrä.

miksi sukulaiset ei voi pitää huoli omista asioista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän