Taas Annelille kiusallinen erikoinen yhteensattuma
Nuorin lapsi oli juuri samana iltana siirretty nukkumaan kahden muun lapsen kanssa samaan huoneeseen hänen päätöksellään. Jännä juttu...
Kommentit (207)
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 16:15"]
Miksi Anneli puhuu tappajajasta puhelun alussa? [/quote]
Koska sitä itseään on vetäisty puukolla keuhkoon, ja Jukan hammassilta on isketty sisään, minkä jälkeen Jukan kimpuun on käyty puukon kanssa. Jos tää on ihme juttu, niin eikö se sitten ole ihme juttu, että Anneli aloittaa puhelun silllä että mun ukkoa juuri puukotetaan, vaikka Jukka makaa taju kankaalla ja Annelin mielestä kuolleena takkahuoneessa? Eihän siinä ole mitään järkeä. Hetihän häke kuulee ettei siellä mitä tapahdu. Annelihan pitäisi sanoa että miestäni puukotettiin ja nyt se on tuolla kuolleena. Vai taustanauhako siellä pyörii? No miten voi olla mahdollista ettei Jukka virotessaan puhu oman taustanauhansa päälle?
[/quote]
Se olisikin ollut luontevampaa Auerilta sanoa, että mun miestä puukotetaan, mutta eipä sano, vaan että tääl on joku tappaja, koska se on se tarkein viesti, jonka haluaa häkeen kertoa, että tääl on joku.
Yleensä aina häkepuheluissa kerrotaan, mitä tapahtuu, esim, mun miestä puukotetaan/tapetaan, mun mies tapettiin, mun miehen kimppuun käytiin, meille hyökkäsi joku. Harvemmin kukaan kertoo, että Täällä on murhaaja, puukottaja vaan lähes aina: xx on tapettu/xx:ää tapetaan/hakataan/tapellaan, eikä niin, että tääl on joku tappelija/hakkaaja/tappaja.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 17:25"]
Ja sellaisesta vihasta olisi jotain todisteita, siis ihan todella jollain tiedossa se ulkopuolinen henkilö jolla on nimi.
[/quote]
Miksi se olisi tiedossa kun Jukka ei sitä kertonut. Selkeesti kyse oli joko jostain arkaluonteisesta tai sitten Jukka ei halunnut levittää juoruja tms. Tai ajatteli ettei ne joille se uhkailuista puhui tunne kaveria muutenkaan. Ja sanokaa mitä sanotte, toi ettei Porvoon poliisissa kukaan muka muista Jukan yhteydenottoja tai sitä että on itse urkkinut Jukan tietoja, se on todella outoa.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 17:30"]
Ja edelleenkin tulee mieleen mikä ihmeen intohimo jollakin ulkopuolisella olisi tuollaista tehdä? Intohimosta ja äärimmäisestä vihastahan tuossa on kyse. Ja sellaisesta vihasta olisi jotain todisteita, siis ihan todella jollain tiedossa se ulkopuolinen henkilö jolla on nimi. Nyt on tiedossa vain yksi miestä vihannut henkilö ja syykin on tiedossa: vanhimman lapsen sadistinen kiusaaminen.
[/quote]
Vai sadistinen kiusaaminen. Vanhin tytär on sanonut äidille miten surko on kun heillä oli niin kiva perhe ennekuin isi kuoli. Ja kuulusteluissa tytärtä yritettiin grillata todella kovalla painostuksella että oliko isi ilkeä teitä kohtaan ja tytär vastaa että ei ollut. Ja että lauantaisin isin kanssa mentiin kauppaan. Tämän tyyppistä täysin tavallista juttua.
[/quote]
Miksi Auer sitten kertoi, että Jukka saattoi seisottaa lapsia ulkona tai kylmässä suihkussa.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 17:30"]
Ja edelleenkin tulee mieleen mikä ihmeen intohimo jollakin ulkopuolisella olisi tuollaista tehdä? Intohimosta ja äärimmäisestä vihastahan tuossa on kyse. Ja sellaisesta vihasta olisi jotain todisteita, siis ihan todella jollain tiedossa se ulkopuolinen henkilö jolla on nimi. Nyt on tiedossa vain yksi miestä vihannut henkilö ja syykin on tiedossa: vanhimman lapsen sadistinen kiusaaminen.
[/quote]
Vai sadistinen kiusaaminen. Vanhin tytär on sanonut äidille miten surko on kun heillä oli niin kiva perhe ennekuin isi kuoli. Ja kuulusteluissa tytärtä yritettiin grillata todella kovalla painostuksella että oliko isi ilkeä teitä kohtaan ja tytär vastaa että ei ollut. Ja että lauantaisin isin kanssa mentiin kauppaan. Tämän tyyppistä täysin tavallista juttua.
[/quote]
Miksi Auer sitten kertoi, että Jukka saattoi seisottaa lapsia ulkona tai kylmässä suihkussa.
[/quote]
Oliko tämä nyt sitten taas jotain tunnustuspaskaa? Jossa Anneli on kehittänyt itselleen valemuistoja että pystyisi jotenkin järkeilemään miksi muka tappoi Jukan, tavalla jota ei pysty itse lainkaan muistamaan? Linkki väitteeseen, kiitos. Ja joka tapauksessa tyttö siinä kuulustelussa ihan selkeästi ilmoitti että isä ei todellakaan harjoittanut mitään sadistista kiusaamista.
Tässä sitä lähdettä. "tunnustuspaskaa" sinulle. Yllättävää että osaat keskustella näinkin rakentavasti.. :) Eiköhän ne av-lehmä haukut sieltä ala kohta lennellä kun argumentit loppuu. nyyh.
Tässä
A: Ei iskä must kohdellu meit huonosti
S: Ei kohdellu huonosti?
A: PUDISTAA PÄÄTÄ
S: Et sää olet jotenki vähän eri mieltä siitä et siit asiasta.
A: Nii meil oli kivaa siilon ko iskä ei ollu töissä niin me mentiin jonnekki leikkipuistoo tai johonki
me käytiin joka lauantai yhdes kaupas
S: Yy Jos mä oikeen ymmärsin min äiti jotenkin kuvas tai ku jos mää olen oikein ymmärtäny niin äiti jotenkin sillä tavalla puhunu et isä olis jotenki kohdellu teit vähän sinua tai äitiä alentavasti tai.
Ymmärräk sä mitä mää tarkotan?
S: Et ymmärrä? Mitenköhän mää sen sulle selittäisin? Mut jotenki sillai et ollu vähän mä en tiedä
mikä olis semmonen ilkeä voi olla vähän Haetko roskista?
A: Joo
S: Ei se jätä siihen pöydäl ku ei tääl. Olentavasti on vähän vaikea sana mut jotekin et on vähän yläpuolella ja vähän kohtelee sillai epäystävällisesti. Muistak sää tallasta?
A: En mä muista ainakaa, en muista.
S: Et muista mut sä olet sitä mieltä et niin ei ollu ?
S: Yy Muistak sää et isä olis kohdellu äitiä sillälailla huonosti?
S: Ook sä tehny havaintoja siitä et isä olis kohdellu äitiä huonosti?
S: Joo Ja sää et sitä riitelyä siilon illalla ni niin tota muista?
"Miksi se olisi tiedossa kun Jukka ei sitä kertonut. Selkeesti kyse oli joko jostain arkaluonteisesta tai sitten Jukka ei halunnut levittää juoruja tms. Tai ajatteli ettei ne joille se uhkailuista puhui tunne kaveria muutenkaan. Ja sanokaa mitä sanotte, toi ettei Porvoon poliisissa kukaan muka muista Jukan yhteydenottoja tai sitä että on itse urkkinut Jukan tietoja, se on todella outoa."
Jos Jukka kysyi passeja niin jäikö se jonkun mieleen erityisesti? Perhe oli ollut puoli vuotta sitten lomamatkalla.
Jos joku kysyy neuvoa mitä tehdä jos joku (esim. vaimo) uhkailee niin poliisi kertoo rutiinivastauksen että ei voida tehdä mitään ennenkuin jotain tapahtuu. Näitäkin kyselyjä on harva se päivä.
Se, että ei muista tuommoisia normipuheluja joltainjukalta jonakinpäivänä vuosisitten ei ole kovinkaan outoa.
Jos joku on oikein erikseen Jukan tietoja urkkinut pariin otteeseen ennen surmaa, niin luulis nyt että sen verran muistaa kun tieto Jukan tappamisesta tulee.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 16:15"]
Miksi Anneli puhuu tappajajasta puhelun alussa? [/quote]
Koska sitä itseään on vetäisty puukolla keuhkoon, ja Jukan hammassilta on isketty sisään, minkä jälkeen Jukan kimpuun on käyty puukon kanssa. Jos tää on ihme juttu, niin eikö se sitten ole ihme juttu, että Anneli aloittaa puhelun silllä että mun ukkoa juuri puukotetaan, vaikka Jukka makaa taju kankaalla ja Annelin mielestä kuolleena takkahuoneessa? Eihän siinä ole mitään järkeä. Hetihän häke kuulee ettei siellä mitä tapahdu. Annelihan pitäisi sanoa että miestäni puukotettiin ja nyt se on tuolla kuolleena. Vai taustanauhako siellä pyörii? No miten voi olla mahdollista ettei Jukka virotessaan puhu oman taustanauhansa päälle?
[/quote]Jukan suu lyötiin paskaksi puhelun aikan, kun ei meinannut muuten hiljetä.
Mitään tausta nauhaa ei ole.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 17:32"]Jukka makaa taju kankaalla ja Annelin mielestä kuolleena takkahuoneessa? Eihän siinä ole mitään järkeä. Hetihän häke kuulee ettei siellä mitä tapahdu
[/quote]Niin? No kuuluuko häkenauhala ensimmäiseen puoleen minuuttiin Jukan tai tappelun ääntä? No eipä kuulu.
Jukka tosiaan makaa takkahuoneessa ja Anneli luulee hänen kuoleen. Siksi hän aloittaa puhelun sanomalla "täällä on tappaja". Anneli ei sano että täällä tapellaan, koska sen pitäisi kuulua taustalla. Anneli ei myöskään voi sanoa alussa että täällä käivi joku tappaja, koska hän halusi antaa vaikutelman että tilanne on päällä tai ihan juuri loppunut tai loppumassa. Hänhän ei halunnu tietenkään antaa kuvaa että hän olis puukotusten jälkeen ehtinyt puuhailla jotain muuta ennen soittamista.
Jos Jukka esim. makaa sängyllä häkepuhelun alkessa vasemmalla kyljellään, ja oikealla huitoo huppista vastaan kun huppis tekee pintahaavaa ja puolustusvammaa, niin miten kova ääni niistä pintahaavoista ja käsien huitomisista tulee?
Niin, eli löytyy ristiriitaa Auerin ja tyttären kertomuksista. Ei tietenkään lapsi halua puhua vanhemmistaan pahaa.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 17:55"]
Mitään tausta nauhaa ei ole.
[/quote]
Kiitos. Seuraavaksi joudutkin sitten toteamaan että Auer on syytön, koska ilman taustanauhaa murha ei onnistu. Vai luuletko tosissasi ettei poliisi ole viimeisen 7 vuoden aikana koettanut sitä rekoa tehdä taustanauhan tahtiin? Ihan taatusti on. Ja luuletko että syyttäjä lämpimikseen puhuu niinkin idioottimaisesta ideasta kuin taustanauha.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 18:08"]
Niin, eli löytyy ristiriitaa Auerin ja tyttären kertomuksista. Ei tietenkään lapsi halua puhua vanhemmistaan pahaa.
[/quote]
Mitä ristiriitaa. Jos Jukka on joskus suutuspäissään seisottanut lapsia pihalla, niin meinaako tämä automaattisesti sitä että tytär koki tulleensa yleisesti ottaen kaltoin kohdelluksi. Mä tiedän että mun yksi kaverikin harrastaa tuota ulos pakkaseen laittamista ja se on muuten ihan tolkun ihminen, vaikka itse en tuota hyväksy.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 18:02"]
Jukka tosiaan makaa takkahuoneessa ja Anneli luulee hänen kuoleen. Siksi hän aloittaa puhelun sanomalla "täällä on tappaja". Anneli ei sano että täällä tapellaan, koska sen pitäisi kuulua taustalla.
[/quote]
Kyllä muuten sanoo.
0:19 Epäilty: Joku tuli ikkunast sisää ja hakkaa puukol mun miestäni. Muaki on hakattu.
"Mä tiedän että mun yksi kaverikin harrastaa tuota ulos pakkaseen laittamista ja se on muuten ihan tolkun ihminen, vaikka itse en tuota hyväksy."
Mutta jos Jukka laittoi Annelin pakkaseen niin taatusti tämä rikkoi ulko-oven ikkunan ennenkuin mies päästi erojutuista tuohtuneen vaimon sisälle.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 18:08"]
[/quote]
Mitä ristiriitaa. Jos Jukka on joskus suutuspäissään seisottanut lapsia pihalla, niin meinaako tämä automaattisesti sitä että tytär koki tulleensa yleisesti ottaen kaltoin kohdelluksi. Mä tiedän että mun yksi kaverikin harrastaa tuota ulos pakkaseen laittamista ja se on muuten ihan tolkun ihminen, vaikka itse en tuota hyväksy.
[/quote]
Mikäli luit jutun, Anneli sanoi ettei tehnyt mitään kun Jukka teki näitä kuritoimenpiteitään, eli tuskinpa on ollut kerrasta-kahdesta kyse.
Kummasti puhutaan "Jukan kuritoimenpiteistä" kun Anneli on tuomittu näistä kurituksistaan jo sen Kukan kanssa...
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 18:14"]
"Mä tiedän että mun yksi kaverikin harrastaa tuota ulos pakkaseen laittamista ja se on muuten ihan tolkun ihminen, vaikka itse en tuota hyväksy."
Mutta jos Jukka laittoi Annelin pakkaseen niin taatusti tämä rikkoi ulko-oven ikkunan ennenkuin mies päästi erojutuista tuohtuneen vaimon sisälle.
[/quote]
Ei ollut mitään erojuttua. Puolustushan on mielestäni esittänyt jonkun Jukan ja Annelin välisen sähköpostin, josta nähdään ettei eroaikeita ole. Ja lisäksi, kiinnostavaa on myös se, ettei poliisi ole esittänyt rekoa siitä miten Anneli rikkoo ikkunan tai ennenkaikkea miten Anneli lavastaa siihen ne verijäljet.
[/quote]