Olen 40v ja tykkään bilettää,haluatko kysyä jotain?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 11:57"]
Missä biletät ja minkälaista musiikkia kuuntelet? Mä tykkäisin bilettää, mutta en tykkää humppamusiikista ja nuorille sunnatuista ravintoloissa tunnen oloni ihan mummoksi.
[/quote]
Ihan ravintoloissa biletän täällä ainakin pari ravintolaa missä ei ihan nuoria paljoa ole ja mulle käy ihan mikä musiikki vaan.
Etkö saanut bilettää tarpeeksi nuorena? Oletko saanut lapset jo parikymppisenä ja normaali biletysaika jäänyt väliin? Etkö tunne itseäsi naurettavaksi siellä nuorten keskellä bilettämässä? Mitä lapsesi sanovat, jos törmäävät sinuun baarissa?
Oletko just eronnut vai ikisinkku? Ilmeiseti kova miehen puute?
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 12:01"]
Etkö saanut bilettää tarpeeksi nuorena? Oletko saanut lapset jo parikymppisenä ja normaali biletysaika jäänyt väliin? Etkö tunne itseäsi naurettavaksi siellä nuorten keskellä bilettämässä? Mitä lapsesi sanovat, jos törmäävät sinuun baarissa?
[/quote]
Biletin kyllä nuorenakin ja ainoa lapseni sain 35v eli en törmää häneen baarissa en koe itseäni millään lailla naurettavaksi käy niissä muitakin tämän ikäisiä.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 12:02"]
Oletko just eronnut vai ikisinkku? Ilmeiseti kova miehen puute?
[/quote]
Naimisissa olen ihan onnellinen avioliitto meillä eikä ole miehen puutetta.
Mitä tarkoitat bilettämisellä? Ravintolassa oluella istumista?
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 12:07"]
[/quote]
Tanssimista ja alkoholin juomista,juon paukkuja ja viiniä tms.
mä olen 51 v ja olen aina bilettänyt, jo nuorena. onko biletykselle joku kiintiö?
Olen saman ikäinen enkä todellakaan jaksa enää juosta baareissa. Siksi ihmettelen. "Asuin" baareissa nuorempana, ennen lapsia. Se oli aikansa hauskaa, enimmäkseen. Nyt viihdyn erinomaisesti kotona, lapsenikin ovat jo teini-ikäisiä. En jaksa valvoa enkä ryypätä ja bändien kuuntelu on mielestäni aina ollut tosi tylsää hommaa.
Eikö lapsesi kaipaa sinua kotona? Kuinka usein käyt baareissa? Entä krapulapäivät? Etko tunne olevasi pois jostain muualta kun sinulla on lapsi ja kuitenkin biletät kuin teinit?
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 12:07"]
[/quote]
Tanssimista ja alkoholin juomista,juon paukkuja ja viiniä tms.
[/quote] Biletys-sanana kuulostaa paljon villimmältä. Luulin että menet jatkoille panemaan, oksennat, roikut miesten kaulassa ...
11, oletpas sinä hieno ihminen ja äiti. sinä et tykkää, niin muidenkaan ei pidä.
news flash, kaikki eivät ole kuin sinä. ja hyvä niin.
Onko ihana aviomiehesi mukana "bilettämässä"? Juoko hänkin?
Kun sulla on näitä sairauksia, jotka estävät täysin työnteon, niin eivät ne sitten kuitenkaan bilettämistä mitenkään estä?
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 12:17"]
Olen saman ikäinen enkä todellakaan jaksa enää juosta baareissa. Siksi ihmettelen. "Asuin" baareissa nuorempana, ennen lapsia. Se oli aikansa hauskaa, enimmäkseen. Nyt viihdyn erinomaisesti kotona, lapsenikin ovat jo teini-ikäisiä. En jaksa valvoa enkä ryypätä ja bändien kuuntelu on mielestäni aina ollut tosi tylsää hommaa.
Eikö lapsesi kaipaa sinua kotona? Kuinka usein käyt baareissa? Entä krapulapäivät? Etko tunne olevasi pois jostain muualta kun sinulla on lapsi ja kuitenkin biletät kuin teinit?
[/quote]
Muutaman kerran vuodessa käyn bilettämässä,yleensä on mies myös mukana ja lapsi mummolassa. Ei minulle mitään kauheaa krapulaa tule enkä koe että tämä on mitenkään lapselta pois tylsistyisin jos olisin vain kotona.
Parempi äiti ja ihminen? Älä nyt viitsi, mä tässä mitään kruunua päähäni hakenut. Suurin osa ihmisistä vain rauhoittuu tietyssä iässä vanhemmuuden ja pariutumisen myötä, niin kuin tässäkin ketjussa on käynyt ilmi. Jäin vain ihmettelemään miksi kukaan ryypiskelisi ja istuilisi baareissa enää tässä iässä. Eikö tämän ketjun tarkoitus ollut keskustella asiasta?
Muutaman kerran vuodessa? No niinhän me muutkin mammat, eihän tässä sitten ollutkaan mitään ihmeellistä :)
11
ei ulkonakäymisessä ole mitään ikärajaa. alaikäraja on, yläikärajaa ei. toiset ihmiset vaan on sosiaalisempia kuin toiset, äitinä ja vaimonakin.
ei kai biletys tarkoita tiskillä vimmatusti vatkaavaa roiskeläppäistä säälittävää toimintaa?
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 12:40"]
Parempi äiti ja ihminen? Älä nyt viitsi, mä tässä mitään kruunua päähäni hakenut. Suurin osa ihmisistä vain rauhoittuu tietyssä iässä vanhemmuuden ja pariutumisen myötä, niin kuin tässäkin ketjussa on käynyt ilmi. Jäin vain ihmettelemään miksi kukaan ryypiskelisi ja istuilisi baareissa enää tässä iässä. Eikö tämän ketjun tarkoitus ollut keskustella asiasta?
[/quote]
Miksi pitäisi rauhoittua ja istuskella ja olla vain kotona?minä pidän tällaisesta elämästä kyllä sitä vanhainkodissa kerkeää istuskelemaan sitten.
Missä biletät ja minkälaista musiikkia kuuntelet? Mä tykkäisin bilettää, mutta en tykkää humppamusiikista ja nuorille sunnatuista ravintoloissa tunnen oloni ihan mummoksi.