Vinkkejä tänään 5:2 aloittaneelle
Painoa pitää saada pois. Olen koittanut kaikenlaista; karppausta (ei onnistu, leivon paljon ja HALUAN maistella tuotoksiani), yksinkertaisesti kaloreiden vähentämistä (en jaksa laskea niitä pitkin päivää, olen siis laiska), kaalikeittokuuria kerran (joo, nesteet lähti, kuten kaikki tietää) jne. En ole jojo, vaan saan 2-3 kiloa pois, sitten mun into lopahtaa, en ole pitkäpinnainen tässä asiassa - se on mun ongelma nimenomaan.
Voin olla helposti syömättä iltapäivään, silloin vasta vatsa kurnii. Niinpä ajattelin nyt, että koitan ainakin tätä 5:2, että toimisiko se minulla. Olen kotiäiti, joten työpaikkaruokailuhoukutuksia tms. ei ole. Paitsi oma jääkaappi, jota nyt pyrin kaksi päivää viikossa vastustamaan. Liikun reippaasti 3 kertaa viikossa, mutta se yksin ei riitä painon pudottamiseen.
Antakaa kiitos vinkkejä miten homma lähtisi helpoimmin käyntiin. Idea on siis alkuun saada tällä tavalla painoa alemmaksi, ja sitten kenties alkaa vaan syödä vähemmän JOKA PÄIVÄ. Nyt se vaan ei onnistu, siksi haluan lähteä liikkeelle viiskakkosella.
Miten sinä hoidat käytännössä nämä "syömättömyyspäivät"?
Saa antaa vinkkejä siihen mitä syöt (koska täysin syömättähän ei pidä olla). Kiitos.
Kommentit (43)
39 jatkaa! On todella hienoa että haluaa saada itseään kuntoon mutta yrittäkää saada muutenkin terveelliset elämäntavat. Ei tarvitse kurittaa itseään paastoilla vaan voi syödä hyvää ruokaa ja liikkuu joka päivä edes sen tunnin ja muutenkin hyötyliikuntaa eli kävelee sinne kauppaan eikä aja autolla jne. Niin kyllä pikkuhiljaa alkaa näkymään muutosta kropassa :)
Voi helvetti näitä "trendilaihduttajia". Ei noissa ole mitään järkeä. Paino tulee korkojen kera takaisin, kun palaa entiseen ruokavalioon. Ei ne läskitkään yhdessä yössä ole tullut, niin miksi niiden pitäisi lähteäkkään heti pois? Elämäntapamuutoksilla saa pysyvimmät tulokset aikaan
Juo paljon vettä, vähennä hiilareita (tietenkin voit MAISTELLA leivonnaisia, älä syö kokonaan) ja perunaa, pastaa jne voit myös syödä mutta ei niin että puolet lautasesta on makaroonia, karkit sipsit herkut pois, LIIKUNTAA