Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä teillä oli tänään ruokana?

Vierailija
12.11.2013 |

Meillä oli lounaaksi ranskiksia, soijapalleroita ja cole slaw'ta. Juomana Jaffaa. Lapsi söi aiemmin voileipää ja tomaattia, hän meni päiväunille ennen kuin ehdin kotiutua kaupasta ja valmistaa roskaruuat.

 

Nyt iltaruuaksi oli wokkia, jossa oli porkkanaa, sipulia ja cashew-pähkinöitä. Se syötiin riisin ja makeachilikastikkeen kanssa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamala, mitä tollainen verileipä on? Juksaatko ap?

Vierailija
22/31 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli risottoa, nam.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain iltaruoka oli koko perheen yhteinen. Tein lohi-parsakaalipastaa ja katkarapusalaattia.

Vierailija
24/31 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 19:39"]

Valmistin aivan fantastisen hyvää tomaattista jauhelihakastiketta. Sitä syötiin spagetin kera. Kieltämättä onnistui hyvin, mies kysyi, että miksen osallistuisi sillä johonkin kilpailuun. :)

[/quote]

Nyt on ihan pakko pyytää reseptiä, jos onnistuit tähän joka kodin arkiklassikkoon saamaan tuollaisen huikean uuden twistin! Ole kiltti ja kerro...

Vierailija
25/31 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 20:01"]

Hui kamala, mitä tollainen verileipä on? Juksaatko ap?

 

[/quote]

 

 

Leipää, jossa on verta. En juksaa! Näköjään Närpiössä leivotaan sitä vieläkin.

 

 

Ap

 

 

 

 

Vierailija
26/31 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 20:01"]

Hui kamala, mitä tollainen verileipä on? Juksaatko ap?

[/quote]

 

Verileipä on ihan todellinen juttu, moni sekoittaa sen vieläkin saaristolaisleipään.

 

ei ap.

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 20:02"]

Meillä oli risottoa, nam.

[/quote]

Mitä risottoa?

 

Ap

Vierailija
28/31 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi itselle ja lapsille keitin porkkanaa, täysjyvämakaroonia ja eilistä kanaa, sekaan vähän mausteita ja lapsille ketsuppia. Melkoista pöperöä, mutta ihan hyvää se oli. Välipalaksi söimme mandariineja ja omenoita, Itse söin lapsilta salaa kahvin kanssa yhden mariannekismetin.

Kun mies tuli kotiin, söimme hodareita luomunakeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raastetta porkkanoista, lantusta, valkokaalista ja lehtikaalista jne.

Silakkapihvejä täysjyväruisleivän päällä.

Päivällä syöty duunissa ja koulussa.

Illalla hedelmiä, kaakaota ja itsetehtyjä sämpylöitä.

 

Vierailija
30/31 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarisottoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain illallinen oli yhteinen;

Ostin kaupasta viimeisen myyntipäivän alennuksella naudan ulkofilepihvit jotka tarjoilin mediumina kermakastikkeen sekä uunijuuresten kera. Nams!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi