Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin yleiseen valituksen aiheeseen et pysty samaistumaan?

Vierailija
17.09.2020 |

Minä siihen, kun lapsiperheen vanhemmat valittavat, kuinka "koko ajan on hirveä sotku ja kaaos" ja "hirveä pyykkivuori". Meillä on kolme lasta. Joka päivä siivotaan vähän: tavarat paikoilleen, keittiön siivous, jos jotain roiskuu, heti pyyhitään pois jne. Pyykkiä pestään useampana päivänä viikossa ja kuivat viikataan heti pois. Kerran viikossa isompi siivous. Ihan kohtuullista minusta. Paikat pysyy siistinä eikä vie tuhottomasti aikaa.

Kiusallista, kun monesti joku alkaa valittaa em.aiheesta yrittäen saada minusta jonkin hengenheimolaisen. Hymähtelen vaan kohteliaasti "eh joo niin, sellaista se on", vaikkei ole.

Kommentit (542)

Vierailija
521/542 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksin kalleudesta valittamiseen. Mitä muuta palvelua saat melkein mihin vuorokauden aikaan tahansa (ennen sai taksinkin) juuri sinne missä satut olemaan ja vielä pääset sieltä poiskin sinne minne haluat? 

Vierailija
522/542 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

räsismi

0maa kansaa voi sortaa. Tämän ansiosta meillä on suuntaus sukupuuttoon päällä.

-Viera-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/542 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkakipuihin, olen mies !

Vierailija
524/542 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, että mies ei tee kotitöitä tai muuten osallistu perheen arkeen. Tekee enemmän kuin minä. Ei myöskään juopottele, tupakoi, pelaa, juhli kavereiden kanssa tms. 

Vierailija
525/542 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle kommentti sen verran, että ei riitä, että talossa on yksi järjestelmällinen ihminen, joka siivoaa jatkuvasti ja panee kaiken paikalleen, pitäisi olla monta. Eikä toisten puolesta  voi oikein olla sellainen, vaikka haluaisi. Että voit ajatella tätä, kun seuraavan kerran joku puhuu tuosta asiasta.

Haa, tässäpä olikin yksi valitusaihe, johon en pysty samaistumaan! "Kun kumppani sitä tai tätä /muu perhe sitä tai tätä".

Mua ei yhtään haittaa toisten suurempi sotkuisuus tai se, että hoitavat arkiset työt eri tavalla kuin minä. 

Vierailija
526/542 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen että rahat ei riitä.

Vierailija
527/542 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kuuma,ei jaksa tehdä mitään ja lämmintä on + 23 tai yli.  Tämä siis kesällä Suomessa, joka vuosi sama. 

Vierailija
528/542 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verojen maksaminen ja veroprosentin suuruudesta valittaminen. Ymmärrän, että suurituloisia harmittaa valtavan suuri veroprosentti, mutta en voi samaistua. Toivottavasti joskus voisin, haha.

T: kuukausittainen bruttopalkka alle kolme tonnia, joten veroprosentti alkaa ykkösellä

Vierailija
529/542 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesusonherra kirjoitti:

- Säästä valittaminen. Säähän kun ei pysty itse vaikuttamaan niin siitä loukkaantuminen on vain energian tuhlausta. Eri säihin pukeudutaan siihen kuuluvalla tavalla niin pärjää. Tätä ei monet puupäät ymmärrä. Mars kauppaan kumisaappaita ja sadetakkeja hankkimaan.

- Rahasta valittaminen. Fakta on se että ihminen sopeuttaa hyvin nopeasti lisääntyvät tulos menoihinsa. Aika harvaa osaa 100% hallita talouttaan. Ja jos osaa, rahasta valittaminen ei pitäisi olla aiheellista.

- Hyttyset / sääsket. Ne on rauhallisia pikku veitikoita lopulta. Menkää kunnon metsään niin tapaatte hirvikärpäsen, tuon luonnon oman soluttautuvan itsemurhapommittajan.

Minusta hirvikärpäset on harmittomia kuin hyttyset. Makuasia. 

Vierailija
530/542 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että hienoissa ravintoloissa ei puhuta suomea. Jos on niin juntti ettei englantia osaa, niin taitaa sellainen ravintola olla väärä paikka.

Vierailija
531/542 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minuakin hämmästyttää, miksi joistakuista on muka niin mahdotonta pitää kotia siistinä, ainakin kun on kyse yksin tai kaksin asuvista. Ei liikaa tavaraa, kaikelle paikka, tavarat heti takaisin paikalleen, vie mennessäsi ja tuo tullessasi plus siivous muutaman kerran kuukaudessa. Sillä jo pärjää hyvin. Typerää valittaa asiasta, joka on ihan omassa hallinnassa.

No jo siinä, kun asuu kaksin, on jo useampi muuttuja kuin yksin asuvalla. Toki sitä voi sitten ottaa sen asenteen, että keräilee ne toisenkin ihmisen sotkut.

Miksi olet valinnut kädettömän ja saamattoman puolison? 

Vierailija
532/542 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keisarinna77 kirjoitti:

En pysty samaistumaan ihmisten valituksiin perhe elämän "raskaudesta" normaalien terveiden lasten kanssa? Ittsellä ei ole elämän arpa pelissä käynyt yhtä hyvä tuuri minulla on yksi adhd/dysfasia lapsi, yksi vakavasti sairas lapsi, yksi kehitysvammainen lapsi ja yksi normi lapsi voin hyvällä omalla tunnolla sanoa että meidä arki on raskasta.

Selvisikö se vasta sitten kun kaikki olivat syntyneet, että miltei jokaisella on jokin diagnoosi, sairaus tai vamma? 

En ymmärrä, että päätetään saada noin paljon lapsia tuollaisessa tilanteessa. 

Vierailija
533/542 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta saa taas kärsiä pitkän, kylmän ja ikävän talven. Kyllä sitten taas jaksaa nauttia kesästä!

Höpönpöpön. Minun puolestani saisi vaikka aina olla talvi, en kaipaa kesää. Sen sijaan talvi on ihanaa aikaa - pimeys ja kylmyys on voimaannuttavaa! 

Vierailija
534/542 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys, rahattomuus, se kun ei omista mitään. Tämähän  on vain hyvä jutttu, eipä ole velvollisuuksiakaan.

Sitäpaitti oikein ministereiden toimesta on ilmoitettu, että köyhyydestä pääsee työllistymällä.

Ja kaikillahan on, lähtökohdista huolimatta, aivan samat mahdollisuudet. Onhan totta, että Suomessa voi hampurilaismyyjästä, samoin kuin psykopaatistakin tulla vaikka ministeri.

Vierailija
535/542 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeydestä valittamiseen, voi luoja. Suomessa on pimeää puolet vuodesta, halusimme tai emme. En jaksa sitä nurinaa ja narinaa. Jos se asia narinasta muuttuisi, niin johan täällä olisi ikuinen kesä. Itse otan vuodenajat ja säät sellaisina, kuin ne ovat. Tänä aamuna kävin lenkillä, vaikka oli harmaata ja sataa tihuutti, eipä ollut ainakaan kylmä. Jos olisi ollut kylmä, niin eipä ainakaan olisi satanut vettä.

Vierailija
536/542 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdittu löhösohva ei ole mikään puute. Itse pystyn laskemaan tukisetelini baarin pöydässäkin. Enkä valita vaikka p e r sut  ja muut f a s istit kadehtivat. Otan sille !

Vierailija
537/542 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty samaistumaan siihen että vanhoja ihmisiä on liikaa. en ole mitenkään voinut valita aikaani syntyä tähän maailmaan.En voi kuolla ennen kuin aikani tulee. Tämä maa on hirveä vanhuksille. On se outoa, että täällä Suomessa vanhojen toivotaan kuolevan, ettei tarvitse maksaa eläkkeitä. Köyhissä maissa vanhoja kunnioitettaan ja arvostetaan.

Vierailija
538/542 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakan savu jos joku naapuri tupakoi esim. partsilla. Itse en polta mutta se haju ei ärsytä pätkän vertaa.

Itse vihaan tupakan hajua, mutta tykkään kannabiksen hajusta. Kumpaakaan en polta.

Vierailija
539/542 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

a

Vierailija
540/542 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttoaineen kalleus. Ihme vinkumista, jos hinta nousee 1,80->1,90.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi