Onnellisia ydinperheitä?
Näitä palstoja kun lukee ja katselee ympärille, niin tuntuu että onnellisia ydinperheitä on niin vähän. Tuttavalla on rakastaja, työkaveri eroaa, parikin äitiä ystävänä, joiden lapsen isä ei halua olla kuvioissa ollenkaan.
Onko ketään muuta, joka on tyytyväinen elämäänsä, mieheensä ja perheeseensä yleensä? Olen saman miehen kanssa ollut yli 20 vuotta, yksi lapsi.
En siis mitenkään yritä itseäni korottaa, välillä oikeasti itsekin ihmettelen, miten tänä elämä menee näin. Olen kovasti kiitollinen ja onnellinen elämästäni, lapsesta ja miehestä.
Kommentit (21)
Täällä kans onnellinen ydinperhe,3lasta ja neljäs kasvaa lujaa vauhtia masussa. Isännän kanssa hyvä olla ja myös sitä tärkeetä omaa aikaa muistetaan viettää. Yhdessä oltu 8v ja naimisissa 6v
Täällä eräs, meillä 7v avioliittoa, sitä ennen seurustelua pari vuotta. Nyt kolme lasta ja neljäs tulossa, ja ollaan molemmat ikionnellisia <3 ei joka hetki ole ollut niin hehkeää, mutta kun on luottamuus ja uskollisuus kohdallaan, ja rakkautta, ei muuta tarvita :-) juuri tällä hetkellä olemme onnellisempia kuin koskaan, muutamista vaikeuksista selviydyttyämme.. ja sitten vielä totesimme, että meille tulee vauva, ai että :-)
Meillä menee hyvin 4 lasta. Hyvä parisuhde<3 Kaikki ok :) Yhdessä ollaan oltu 17v.
Oi että! Olispa mullakin! Ihanaa kuulla, että onnellisiakin parisuhteita on :)
Täällä yksi perhe. Yhdessä ollaan oltu 13 vuotta, naimisissa 11. Lapsia kolme ja neljättä suunnitellaan. Onnellisia ja romanttisen rakastuneita ollaan.
Täällä myös yksi onnellinen perhe! Kaikki menee tällä hetkellä hyvin, on rakkautta ja jopa intohimoa (pitkästä aikaa - se ehti jo hiipua vauva-aikana mutta molemmat tiesi että se tulee takaisin). Mies kertoo joka päivä kuinka paljon rakastaa, minä myös. Seitsemän vuotta yhdessä ja kolmas lapsi on tulossa. Ollaan onnellisia yhdessä ja kiitollisia tästä kaikesta mitä ollaan elämältä saatu. Lapsista ja toisistamme.
Ollaan oltu yhdessä kohta 17v, naimisissa 10v, 2 lasta (kliseisesti tyttö ja poika). Onnellisia ollaan.
Mulla kuulemma on ydinperhe etälapsesta huolimatta. Kolme yhteistä lasta ja 16v yhdessä.
Ymmärrän pointtisi oikein hyvin, mutta ei ne uusperheet ole kaikki samanlaisia nekään... Minulla on mieheni kanssa kaksi lasta, en ole aiemmin ollut naimisissa. Mieheni entinen vaimo jätti hänet, heillä kaksi lasta, ja minun on vaikea samastua näihin "uusperhejuttuihin", missä kaikki pettävät ja eroavat jne. Elän hyvin kiinteässä suhteessa mieheni kanssa ja tuntemukseni ovat paljolti samat kuin ap:lla. Ollaan onnellisia perheistämme :)
Me ollaan oltu yhdessä 21 v ja naimisissa 19v, neljä lasta. Ihan onnellisia ollaan. Joskus kaipaisin rakastumisen alkuhuumaa, mutta tämä perhe tämä kaikki täällä korvaa sen kaipuun, vaikka joskus tekisikin mieli vähän hurjastella. Mies on paras ystävä ja kunhan tuo pieninkin tuosta vähän kasvaa (nyt 3v) niin eiköhän me taas ehditä olla enemmän keskenään ME.
17 vuotta yhdessä ja 12 naimisissa, kolme lasta, jotka kaikki jo koulussa. Nyt ollaan onnellisia, mutta välillä on ollut aikoja, jolloin olisin ollut valmis eroomaan. Toisaalta mun motto onkin, että hyvä suhde on käynyt läpi huonojakin aikoja (huonot suhteet hajoo niihin).
Onhan se jännä, kun ikää tulee lisää ja miettii, mitä elämä on suonut kullekin. Toiset on jo eronneet monta kertaa, joku ei saanutkaan omaa lasta, toisella on vanhemmat jo kuolleet ja toinen ei vaan ole väleissä vanhempiinsa.
15 vuotta yhdessä, 14 naimisissa. Kolme kouluikäistä lasta. Onnellinen ydinperhe. Huonojakin aikoja on ollut, ehkä siksi osaa arvostaa sitä että elämä on nyt hyvää ja enimmäkseen tasaista.
Ollaan onnellinen ydinperhe. Parisuhde kukoistaa kaikin puolin ja perhe-elämä sujuu omalla painollaan. Yksi vähän alle 3v lapsi, 7v ja risat yhdessä joista reilu 3v aviossa :)
Millä logiikalla tässä jaetaan miinuspeukkuja?
Meillä on mennyt kaikki aina jotenkin hyvin. Ollaan tutustuttu nuorena, ehdittiin olla yhdessä ja naimisissa joitakin vuosia ennen lasten saamista ja niitä saatiin heti kun tahdottiin. Tuntuu että kasvamme vuosi vuodelta enemmän vain yhteen, parisuhde toimii paremmin ja paremmin, ymmärrystä ja hyväksyntää saa omana itsenään.
Ymmärrän arvostaa tätä, koska mielestäni tämä on ihme. Omassa suuressa suvussani ei ole meidän lisäksi kuin yksi perhe, joka ei ole hajonnut.
Mä oon kyllä eronnut kerran lapsettomasta avioliitosta, mutta nyt olemme onnellinen ydinperhe - 13 vuotta yhteistä matkaa. Lasketaanko, lasketaanhan?
Olen todella onnellinen. Mentiin nopeasti naimisiin tavattuamme, eikä kukaan muu uskonut meihin kuin me itse. Sama kipinä ja hyvänolontunne on edelleen tallella. Lapsia on kaksi ja aviovuosia 14.
Täällä myös yksi onnellinen ydinperhe!
Yhteiseloa ihan kohta 8 vuotta ja viime kesänä juhlittiin häitä. Yksi lapsi 3v. ja toista kovasti yritetään.
Tavatessamme olin vasta 16v. ja mies vuoden vanhempi. Kaikki sanoo ettei teinirakkaudet kestä, mutta meillä on lähipiirissä onneksi kannustavia esimerkkejä vuosikymmeniä kestäneistä teinirakkauksista.
Olemme parhaita ystäviä ja halu rakastaa ja kulkea yhdessä on valtava!
Kyllä me ainakin olemme onnellisia :) Tuntuu vain vuosi vuodelta parantuvan!
Neljä lasta ja yhdessä 9v joista 3 naimisissa.
Oon tyytyväinen perheeseeni. Ei meillä mikään superromanttinen unelmien parisuhde ole, mutta ei riidellä juuri ollenkaan ja ollaan samaa mieltä tärkeistä asioista (kasvatus, rahankäyttö, arvot). Lapsi on ihana, joka päivä ihmettelen, miten joku voikaan olla niin ihana.
Mun elämässä on muita ikäviä asioita, mutta perheeseen oon tosi tyytyväinen.