Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ruskea vuoto alkuraskaudessa?

Vierailija
12.11.2013 |

Olen ensimmäistä kertaa raskaan rv 6 minulla alkoi eilen illalla suihkusta tultuani tulemaan ruskeata vuotoa. Vuotoa tulee melkein yhtä paljon kuin menkkojen aikaan, tänään oli joukossa ihan vähän verta ja siis todella vähän, eikä ollut sekoittunut ruskeaan vuotoon, eikä ole mitään kipuja ollut ja myös pienimmätkin raskauden oireet mitä minulla oli on kadonnut. Osaako kukaan sanoa onko se ihan normaalia vai jotain muuta ja mitä jotain muuta se voisi olla? Kiitos

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana*

Vierailija
2/12 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on joko ihan normaalia tai sitten keskenmeno. Ei voi tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista voi olla ihan normaalisti etenevässäkin raskaudessa. Teepä uusi testi, olisitko sen mukaan kuitenkin edelleen raskaana.

Vierailija
4/12 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos, täytyypä tehä uusi testi ja sitten vaan odotella tulevaa.

Vierailija
5/12 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää vaan odotella. :(

Mullakin oli alkuraskaudessa ruskeaa vuotoa, sitä kesti runsaana pari päivää ja tiputteli viä monta päivää sen jälkeen. Johtui joko istukan siirtymisestä kohdun etuseinälle tai sit siitä että pieni siivu istukan reunaa oli irronnut ja korjaantui itsekseen. Pelotti ihan hillittömästi, jouduin odottamaan sitä ekaa ultraa kauan ja olin varma että vauva on kuollut. :/ Ei ollut, mutta oli ihan kamala kokemus!

Vierailija
6/12 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se mikään hyvä merkki oo, voipi ennakoida

keskenmenoa. Tai sitten on vaan ylimääräistä tiputtelua. Ei auta muu kuin odotella ja jos runsasta vuotoa/kipua tulee niin aitten yhteys päivystykseen.

Vierailija
7/12 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo viisi kertaa johtanut keskenmenoon. Monet kyllä mulle sanoivat, että voi sitä vuotoa muutenkin tulla, mutta mulla on aina tullut keskenmeno.

Yksi lapsi onnistui ja sen kanssa tuota vuotoa ei tullut tuossa vaiheessa.

Vierailija
8/12 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lähdetään että keskenmeno.

Vierailija
9/12 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varautua henkisesti siihen, että saattaa mennä kesken. Minulla meni kesken, kun alkoi olla runsaammin ruskeaa verta ja etenkin sitten, kun muuttui kirkkaaksi, oli peli selvä.

Hyvin menneessä raskaudessa oli vähäistä ruskeaa tiputtelua, mutta se oli todellakin hyvin vähäistä, ei kuukautistyyppistä, vaan pelkkää tiputtelua.

Vierailija
10/12 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme raskautta, kaikissa niissä alussa ruskeaa+ hailakanpunaista verta, keskimmäinen raskaus meni kesken, muissa kahdessa verenvuoto on ollut "normaalia". Eli voi tarkoittaa ihan mitä vaan... varsinkin keskenmenon jälkeinen raskaus vuotoineen oli tosi vaikeaa aikaa. Inhottavaa jokatapauksessa se epätietoisuus tuollaisessa tilanteessa, voimia sinne!

Vierailija
11/12 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voipi olla kohdun ulkopuolinen raskauskin,  tai sit jos on tulossa kaksoset niin toinen voi mennä kesken ,normaaliakin voi olla vaihtoehtoja on monta.

Raskaustesti voi näyttää viikonkin jopa kaksi viikkoa plussaa vaikka raskaus olisikin mennyt kesken.

Jos vuoto muuttuu kirkkaaksi tai tulee kipuja sit lääkäriin verikokein sit selvitetään onko menny kesken.

Vierailija
12/12 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoto muuttui eilen kokonaan veriseksi ei ollut kirkasta verta vaan tummanpunaista mitään kokkareita ei ole joukossa ollut eikä kipuja tänään aamulla oli taas muuttunut ruskeaksi onko aina keskenmenossa kokkareita ja kipuja ? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan