Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä ilta sujuu?

Vierailija
07.12.2013 |

meillä isäntä töllää telkkaria ja itse istun koneella.

kynttilät palavat ulkona ja sisällä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just nukuttamasta lasta. Hän on kuumeessa, toivottavasti nukkuu hyvin. Mies on yläkerrassa tekemässä töitä. Katsotaan kohta yhdessä Game of Thronesia. Mun pitäis syödä jotain, mutta ei tee mitään mieli. Oon raskaana ja tämä on ongelma.

Vierailija
2/15 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ukko muualla ja mä istun koneella kynttilöiden palaessa myös :)

Lapsi nukkuu, ihana hiljaisuus! voisin kaivaa kaapista vaikka vähän irtokarkkeja ja katsoa jonkun hömppä leffan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 20:09"]

Tulin just nukuttamasta lasta. Hän on kuumeessa, toivottavasti nukkuu hyvin. Mies on yläkerrassa tekemässä töitä. Katsotaan kohta yhdessä Game of Thronesia. Mun pitäis syödä jotain, mutta ei tee mitään mieli. Oon raskaana ja tämä on ongelma.

[/quote]

Miksi raskaus on ongelma?

Vierailija
4/15 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seesteistä. Kävimme reippaaalla lenkillä ja mieheni suihkussa ja minä alan valmistamaan iltapalaa.

Vierailija
5/15 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ei ole ongelma. Odottele vaan rauhassa ja anna miehesi tehdä imuroimiset sun muut hommelit.

Vierailija
6/15 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrpää lutkutteassa ja nussimisessahan se menee. 

Vierailija
7/15 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Käytiin alkuillasta pitkällä kävelylenkillä ja sen jälkeen glögillä tuossa läheisessä kantapaikassa. Kotiin tultuamme tehtiin ruokaa joka on ollut uunissa jo jonkun aikaa. Kohta se on valmis, syödään ja varmaan samalla tai sen jälkeen katsotaan jotain leffaa ja juodaan punaviiniä. 

Vierailija
8/15 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika laadukkaita kommentteja tiedossa tähän topikkiin, ottaen huomioon, että jokainen tätä ketjua lukeva hengaa tällä hetkellä syystä tai toisesta av:lla :D on niin glamuuria iltaa siis käynnissä itse kullakin, että!

Vierailija
9/15 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneesti ja pahalla mielellä. Mies lähti kaverilleen, mikä tavallaan on kiva kun käy niin harvoin missään. Mä vaan olen niin väsynyt, etten yhtään olis jaksanut laittaa lapsia yksin nukkumaan ja olla vielä loppuiltaakin itsekseni.

Vierailija
10/15 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 20:20"]

Kyrpää lutkutteassa ja nussimisessahan se menee. 

[/quote]Tähän meilläkin päätyy kunhan nuo rakkauden hedelmät on saatettu höyhensaarille. Tytär vielä photoshoppaa kuviaan joululahjavalokuvakirjaa varten.

Vierailija
11/15 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 20:12"]

[/quote]

[/quote]

Itse ymmärsin että varsinainen ongelma on se ettei tee ruokaa mieli, vaikka raskauden vuoksi pitäisi syödä.

Vierailija
12/15 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus aikana ruoka maistui hyvältä ja eritoten leipä ja maitotuotteet. Muutenkin oli leppoisaa ja kivaa aikaa.

Vierailija
13/15 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 20:12"]

[/quote]

[/quote]

Itse ymmärsin että varsinainen ongelma on se ettei tee ruokaa mieli, vaikka raskauden vuoksi pitäisi syödä.

[/quote]

Ymmärsit oikein! Tulee huono olo, kun ei syö, mutta ruoka ällöttää niin paljon, että huono olo ehtii tulla usein. Ja kalorimäärä pitäis pitää suht vakaana, jos on syömättä liian pitkän ajan, normaali annos ei riitä, vaan pitää syödä se, mitä on jäänyt väliin, että huono olo menee kokonaan ohi.

Viime raskaudessa ruoka alkoi maistua jossain vaiheessa, toivottavasti nyt tälläkin kerralla.

Vierailija
14/15 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilöitä laitoin palamaan ja röhnään sohvalla. Vuoron perään luen lehteä, selaan av:ta ja katson telkkaria. Kohta voisi vaikka lämmittää glögiä.

Vierailija
15/15 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa ditten tultiin mummolasta jossa kävimme syömässä. Nyt odotellaan sauna lämpiämistä. Sen jälkeen varmaan telkkaria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi