Miten teillä ilta sujuu?
meillä isäntä töllää telkkaria ja itse istun koneella.
kynttilät palavat ulkona ja sisällä.
Kommentit (15)
Meillä ukko muualla ja mä istun koneella kynttilöiden palaessa myös :)
Lapsi nukkuu, ihana hiljaisuus! voisin kaivaa kaapista vaikka vähän irtokarkkeja ja katsoa jonkun hömppä leffan.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 20:09"]
Tulin just nukuttamasta lasta. Hän on kuumeessa, toivottavasti nukkuu hyvin. Mies on yläkerrassa tekemässä töitä. Katsotaan kohta yhdessä Game of Thronesia. Mun pitäis syödä jotain, mutta ei tee mitään mieli. Oon raskaana ja tämä on ongelma.
[/quote]
Miksi raskaus on ongelma?
Seesteistä. Kävimme reippaaalla lenkillä ja mieheni suihkussa ja minä alan valmistamaan iltapalaa.
Raskaus ei ole ongelma. Odottele vaan rauhassa ja anna miehesi tehdä imuroimiset sun muut hommelit.
Kyrpää lutkutteassa ja nussimisessahan se menee.
Hyvin. Käytiin alkuillasta pitkällä kävelylenkillä ja sen jälkeen glögillä tuossa läheisessä kantapaikassa. Kotiin tultuamme tehtiin ruokaa joka on ollut uunissa jo jonkun aikaa. Kohta se on valmis, syödään ja varmaan samalla tai sen jälkeen katsotaan jotain leffaa ja juodaan punaviiniä.
Varmaan aika laadukkaita kommentteja tiedossa tähän topikkiin, ottaen huomioon, että jokainen tätä ketjua lukeva hengaa tällä hetkellä syystä tai toisesta av:lla :D on niin glamuuria iltaa siis käynnissä itse kullakin, että!
Väsyneesti ja pahalla mielellä. Mies lähti kaverilleen, mikä tavallaan on kiva kun käy niin harvoin missään. Mä vaan olen niin väsynyt, etten yhtään olis jaksanut laittaa lapsia yksin nukkumaan ja olla vielä loppuiltaakin itsekseni.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 20:20"]
Kyrpää lutkutteassa ja nussimisessahan se menee.
[/quote]Tähän meilläkin päätyy kunhan nuo rakkauden hedelmät on saatettu höyhensaarille. Tytär vielä photoshoppaa kuviaan joululahjavalokuvakirjaa varten.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 20:12"]
Tulin just nukuttamasta lasta. Hän on kuumeessa, toivottavasti nukkuu hyvin. Mies on yläkerrassa tekemässä töitä. Katsotaan kohta yhdessä Game of Thronesia. Mun pitäis syödä jotain, mutta ei tee mitään mieli. Oon raskaana ja tämä on ongelma.
[/quote]
[/quote]
Itse ymmärsin että varsinainen ongelma on se ettei tee ruokaa mieli, vaikka raskauden vuoksi pitäisi syödä.
Raskaus aikana ruoka maistui hyvältä ja eritoten leipä ja maitotuotteet. Muutenkin oli leppoisaa ja kivaa aikaa.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 20:12"]
[/quote]
[/quote]
Itse ymmärsin että varsinainen ongelma on se ettei tee ruokaa mieli, vaikka raskauden vuoksi pitäisi syödä.
[/quote]
Ymmärsit oikein! Tulee huono olo, kun ei syö, mutta ruoka ällöttää niin paljon, että huono olo ehtii tulla usein. Ja kalorimäärä pitäis pitää suht vakaana, jos on syömättä liian pitkän ajan, normaali annos ei riitä, vaan pitää syödä se, mitä on jäänyt väliin, että huono olo menee kokonaan ohi.
Viime raskaudessa ruoka alkoi maistua jossain vaiheessa, toivottavasti nyt tälläkin kerralla.
Kynttilöitä laitoin palamaan ja röhnään sohvalla. Vuoron perään luen lehteä, selaan av:ta ja katson telkkaria. Kohta voisi vaikka lämmittää glögiä.
Vähän aikaa ditten tultiin mummolasta jossa kävimme syömässä. Nyt odotellaan sauna lämpiämistä. Sen jälkeen varmaan telkkaria.