Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et puhkeudu lämpimästi vaan kääriydyt vilttiin... Työpaikalla!

Vierailija
17.09.2020 |

Siis mikä juttu tämä on, että muutamat nuoret toimistolla kääriytyvät viltteihin koska heillä on aina kylmä.

Ymmärrän kyllä, että voi olla kylmä, mutta miksi ei ole vaikka neuletakkia tai villapaitaa, minkä voisi laittaa päällensä...

Minusta näyttää vaan todella idi...maiselta olla työpaikalla kääriytyneenä vilttiin. En oo ennen töissä törmännyt, uudessa firmassa näin syksyllä näyttää ilmaantuneen muutama.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä työpaikassa oli osassa toimistoa maanantaiaamuisin talvella +6°, ei paljon naurattanut kun omilla sairauksilla on muutenkin aina kylmä

Vierailija
42/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan työpaikan puolesta vilttejä, joten kyllä niitä saa halukkaat käyttääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen töihin ja kävellessä tulee kuuma, jos on lämpimästi vaatetta päällä. Työhuoneessa on taas kylmä. Työskentelen yliopistolla kolmen hengen huoneessa. En jaksa uskoa, että kellään siellä kiinnostaa vilttini.

Vierailija
44/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse istun toppatakki päällä joskus, kyllä sekin jaksaa joitakin ärsyttää ihan mahdottomasti.

En voi käsittää, miten paljon kiukkua minun palelemiseni voikin herättää kanssaihmisissä. No, ärsyyntykööt. En aio palella.

Sitten kun on 30 asteen helteet, ihastelen lakkaamatta kuinka kaunis ilma on.

Olin helteillä tyytyväinen, kun kotona oli 29 astetta. Kerrankin tarkenin ilman villasukkia. :)

Vierailija
45/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viltti työhuoneessani. Pidän sitä siis silloin kun olen yksin. Viltti on kätevä kääräistä muiden vaatteiden päälle. Olisi hassua laittaa neuleen tai jakun päälle toinen neule.

Kun menen taukotilaan, jätän viltin yleensä työhuoneeseen. Sitten syön hampaat kalisten ja kädet täristen. Kesällä kyllä menin viltin kanssa syömään, sillä taukotila oli jäätävän kylmä kesävaatteissa.

Teetä en juo, mutta kahvimuki on yleensä kädessä. Eväät on monessa rasiassa. Kasvisruokaa, mutta lämmintä yleensä. Olen normaalipainoinen.

Vierailija
46/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran uudessa työhuoneessani palelin niin, että piti pitää toppatakki päällä. Valitin asiasta, mutta eihän sitä kukaan huoneessa pistäytymässä käynyt uskonut. Sain huoltomiehen paikalle lämpömittarin kanssa ja asteita oli tosi vähän. Syyksi paljasti ikkuna, jonka puitteista veti sisälle. Ei ihme, että pihalla tupakoivien savutkin haisivat huoneessani. Tämä tapahtui ennen avokonttoriaikaa.

Avokonttoriaikaa eräässä työpisteessäni (paikkoja vaihdettiin silloin tällöin) alkoi aina puolenpäivän jälkeen kylmyys tunkeutua pöydän alta jalkoihin ja siitä ylös. Valitin asiasta ja metrin päässä istuva kollega naureskeli. Huoltomieskin kiirehti paikalle takki auki ja hikisenä kiiressään.. Mitään vikaa ei löytynyt. Jouduin tuomaan kotoa lämmittimen pöydän alle, josta sitten sain lämmintä ilmaa jalkoihin. Kyllähän nuo sitten Kiinteistö huollossa lopulta uskoivat, että ilmastoinisa oli vikaa. Se vika saattoi olla vain neliön alueella, joten ei ihme, että vaikea uskoa.

En edes pidä kuumasta ja tykkään pakkaskeleistä, mutta kyllä tuo työpiatellä paleleminen oli kauheaa. Ihana tehdä etätöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä