Kun mies haluaa seksiä, nainen läheisyyttä
Mies sitten suuttui, kun "pihtaan".
Mies on päivät töissä, illat rakentaa taloa/urheilee/tapaa kavereita/tekee töitä. Lista on pitkä, mutta siitä ei nyt enempää.
Minä hoidan kodin, siivoan, käyn kaupassa, hoidan lapset, teen ruuat.. tämäkin lista on pitkä.
Sitten pitäisi olla se parisuhde. Niin anteeksi, siis mikä parisuhde? Pitäisi olla yhteista aikaa, jotta voisi keskustella. No mistä? No ihan vaikka elämästä. Mistä ihmiset nyt yleensäkin keskustelee. Voisi olla toisen kainalossa, katsoa yhdessä vaikka elokuvaa (no joo, tuo nyt tuli ensimmäisenä mieleen)
Mutta ei. Mies haluaa vain sitä. Tiedätte kyllä. Seksiä. No nainenkin haluaa, mutta ei pelkästään. Nainen kaipaa läheisyyttä. Olenko minä ainoa nainen, joka ei halua vain pikaseksiä iltaisin ennen nukkumaanmenoa?
Kun nainen ei halua, mies suuttuu. Aiheesta? Minun kantani asiaan on vain se, että miesten pitäisi satsata seksiin ja parisuhteeseen enemmän. Tuon menin sitten sanomaan ääneen, niin mies suuttui. Olen pihtari. Haukkui minut ja sen jälkeen ei ole puhuttu.
Niin ja tuskin nyt vähään aikaan puhutaankaan. Mies ei sellaista harrasta.
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 21:03"]
Päteehän tuo toisinkin päin. Jos et jaksaisi pitää vaimoa kuin kukkaa kämmenellä, vaimo alkaisi pitemmän päälle pitää niitä jalkoja ristissä.
[/quote]
Mutta kun olen sen huomannut, että naiset pikkuhiljaa vaan tahtoo pitää jalkojaan ristissä yhä pidempään ja pidempään, ihan sama kuinka hiuksia silitteleisi, niskoja hieroisi jne. Minun kanssa se ei tule onnistumaan, jos ei saa pimperoa, ei saa läheisyyttäkään.
[/quote]
kannattaisko harrastaa sellaista seksiä että nainenkin nauttis siitä? en mä ainakaan pysty pitämään jalkojani risitissä, mies on niin hyvä rakastaja.
Ihan oikeasti, parisuhteessa pitää olla sekä seksiä että hellyyttä, ja sitä hellyyttä voi osoittaa sen seksin aikanakin ja ennen ja jälkeen. Meillä ainakin kun mies vetää ittensä mun sisältä pois, menen heti miehen kainaloon, ja siinä silitellään toisiamme pitkän aikaa. Minä haluaisin seksiä useammin, koska tykkään saada orgasmin, ja tykkään saada hellyyttä. Mies ei koskaan mitenkään vonkaa, enkä minäkään, jos mies haluaa hän alkaa hyväillä minua ja siitä se lähtee, koskaan en ole kieltäytynyt.
Mielestäni voidaan sanoa, että seksi on läheisyyttä, mutta läheisyys ei ole seksiä.
Eli siinä mielessä ne haarukset on hyvä aueta tai tulee ero!
Panomies
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 17:09"]
Anna ukolles pillua, kyllä varmasti sen jälkeen ottaa sut kainaloonkin ja saat sitä läheisyyttä. Eikös se ole win-win-tilanne?
Mulle ainakin läheisyys vähenee jos akka vaan pihtaa ja pihtaa. Kun antaa tarpeeksi, hellyyttä piisaa ilman seksiäkin.
TheMan
[/quote]
Tiesithän,että homma toimii myös toisin päin? Kun naista pitää hyvänä muutenkin kuin pillunsaantimielessä,voi alkaa sitä seksiäkin järjestyä. Jos haluat vain tyhjentää kassisi,hanki pumpattava barbara.
Ap,meillä vähän sama homma. Miehelle pitää vain opettaa,että nainen tarvitsee myös pelkkää läheisyyttä,vaikka sitten "pihtaamalla".(Typerä ilmaus,harrastan seksiä silloin kun haluan,se ei ole jotain mitä annetaan ja saadaan).
[/quote]
Niin, minustakin tuo on kaksisuuntainen tie. Kun antaa läheisyyttä, nainen syttyy helpommin seksiin. Ja kun on seksiä, mies halailee ja pussaileekin mieluummin. Mies helposti olettaa, että pimppaa pitäisi saada, vaikka olisi äreä kuin talviunilta herätetty karhu. Ihan kamalan vaikea on syttyä seksiin, jos toinen vaan ärsyttää. Vihaan sovintoseksiä, minusta riitely ja pahantuulisuus tappaa kaiken erotiikan.
Kyllä fiksu mies tietää, että piparia irtoaa helpommin silloin kun nainen on muutenkin rauhallinen ja tyytyväinen, tiskit on hoidettu, lapset on nukkumassa ja katsellaan yhdessä telkkaria ja paijataan toista. Siis jos toinen ääripää on se, että mies tulee iltamyöhään vihaisena ja väsyneenä kotiin ja huutaa ovelta että "anna eukko sitä pillua!"
Miten hemmetissä mies ei tajua, että jos nainen ei tunne itseään erikoiseksi, niin silloin ei seksikään maita.
Minä olen koti-äiti. Pidän huolen kodistani ja lapsistani ja itsestäni. Olen hyvin romanttinen ja hellä. Otan töistätulleen miehen hymyllä vastaan. Seksiäkin aina tuli kun sitä tilasi ja välillä itsekin ehdotin. Jokaisen tilaisuuden tullen ostan miehelleni lahjan tai muistan edes kortilla. Minä vain olen sellainen. Tykkään muistaa tärkeinä päivinä.
Tuo oli siis minä monen vuoden ajan ennen periksiantoa ja välinpitämättömyyttä.
Mies ei yksinkertaisesti millään missään nimessä voinut antaa minulle mitä tarvitsen. Ei voinut edes kädestä pitää kiinni välillä, tai halata kun olen surullinen ilman vitun taka-ajatuksia. Aina, nimenomaan aina, kun hän lähelle tulee, niin siitä seuraava tapahtuma on seksi.
Hänelle rakkaus on seksiä. Minulle seksi on yksi rakkauden tuotoksia. Vain yksi.
Koittakaa pärjätä, muut samassa jamassa olevat
Meillä on kyllä ihan toistepäin. Ei olla aina jaksettu paneskella jos on ollut raskas päivä niin sitten seksin korvikkeena halitaan, pussaillaan ja kiehnätään. Mies tykkää tosi paljon olla lähellä ja helliä. Myös seksiä meillä on yleensä aika paljon mutta joskus on ollut kausia että ei ole ja seksin on korvannut muu hellyys. Puheyhteys meillä on hyvä, pystymme hyvin puhumaan, että vaivaako esim tietyn ajan seksittömyys toista.