Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies haluaa seksiä, nainen läheisyyttä

Vierailija
12.11.2013 |

Mies sitten suuttui, kun "pihtaan". 

Mies on päivät töissä, illat rakentaa taloa/urheilee/tapaa kavereita/tekee töitä. Lista on pitkä, mutta siitä ei nyt enempää. 

Minä hoidan kodin, siivoan, käyn kaupassa, hoidan lapset, teen ruuat.. tämäkin lista on pitkä.

Sitten pitäisi olla se parisuhde. Niin anteeksi, siis mikä parisuhde? Pitäisi olla yhteista aikaa, jotta voisi keskustella. No mistä? No ihan vaikka elämästä. Mistä ihmiset nyt yleensäkin keskustelee. Voisi olla toisen kainalossa, katsoa yhdessä vaikka elokuvaa (no joo, tuo nyt tuli ensimmäisenä mieleen)

Mutta ei. Mies haluaa vain sitä. Tiedätte kyllä. Seksiä. No nainenkin haluaa, mutta ei pelkästään. Nainen kaipaa läheisyyttä. Olenko minä ainoa nainen, joka ei halua vain pikaseksiä iltaisin ennen nukkumaanmenoa? 

Kun nainen ei halua, mies suuttuu. Aiheesta? Minun kantani asiaan on vain se, että miesten pitäisi satsata seksiin ja parisuhteeseen enemmän. Tuon menin sitten sanomaan ääneen, niin mies suuttui. Olen pihtari. Haukkui minut ja sen jälkeen ei ole puhuttu.

Niin ja tuskin nyt vähään aikaan puhutaankaan. Mies ei sellaista harrasta. 

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

me järjestimme aikoinaan rakennusvaiheessa muutaman deitti-illan, jotta projekti ei olisi kaatanut koko suhdetta. en nyt tiedä toimiko nuo nimenomaiset deitit vaiko se ajatus, että edes yritämme tehdä muutakin välillä, mutta kertaakaan ei rakentamisen aikana tullut sellaista tunnetta, että ei tätä jaksa. 

miten on, kokisitko saavasi tarpeeksi läheisyyttä, jos esimerkiksi sen seksin jälkeen nukkuisitte toisissanne kiinni? ja tiedän, että tää saattaa kuulostaa vähän hölmöltä, mutta meillä tuo on joskus helpottanut, kun on ollut vähän etäisempiä jaksoja suhteessa. jotenkin se koskettaminen vaikka sitten vain vuoteessa, on avannut myös keskusteluyhteyttä sen verran, että noista jaksoista on aina selvitty. vaikeaahan se tietysti on, jos mies ei suostu yhtään tulemaan vastaan. 

Vierailija
2/67 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis sunkin löytävän muuta seuraa, mee vaikka syömään jonkun miespuolisen kaveris kanssa, kerran viikossa, saa jutella ja flirttailla, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta sammakko jouduin pussaamaan, että löysin prinssini, joka puhuu ja pussaa, eikä arki ole sitä muuttanut, kun olemme muistaneet parisuhde on kahden kauppaa, jossa molemmat joustaa vuorollaan.  Ei pidä ottaa ensinmäistä joka vastaa tulee ja toivoa, että minun avulla hän sitten muuttuu juuri sellaiseksi kun minä haluan.

Vierailija
4/67 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en 20-vuotisen avioliittoni aikana ole löytänyt tähän ratkaisua. Miehelle vain ei ole olemassa läheisyyttä ilman seksiä, tai ainakin se läheisyys on silloin häneltä uhraus, jonka korvaukseksi hänen kuuluu saada seksiä.

Omaa elämää miettiessäni olen puhunut tästä paljon muiden kanssa ja seurannut monia liittoja vierestä, ja usein kyllä tuntuu, että miehiä ja naisia ei oikeasti ole edes tarkoitettu elämään yhdessä, kun ajatukset, asenteet ja tunteet varsinkin näissä parisuhdeasioissa ovat niin kaukana toisistaan. Aika usein näkee, miten naiset selittelevät, kuinka heidän miehensä on poikkeus ja nauttii läheisyydestä ilman seksiäkin... No joo, muutenkin parisuhdettaan tai jopa ihastuksiaan ruotiessaan naiset tietävät paremmin kuin mies, mitä mies ajattelee ja tuntee.

Vierailija
5/67 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saisi edes sitä seksiä useammin kuin kerran kuussa. En käsitä mikä naisille on seksissä niin vaikeaa, siinä sitä läheisyyttä saa, ja orgasmi kelpaa mulle kyllä koska vaan, koskaan en ole seksistä kieltäytynyt yli 20 vuoden aikana. Kyllä puutteessa oleminen on kauheaa, ja siinä alkaa rakkauden tunteet viilentyä. Seksi on fyysistä rakkautta ja kuuluu parisuhteeseen, ilman sitä ollaan vain kavereita tai kämppiksiä.

Vierailija
6/67 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 17:29"]

Kumman sitten on tehtävä se aloite? Naisen, joka kaipaa hellyyttä, vai miehen, joka kaipaa seksiä? 

[/quote]

Sen, joka siihen on kykeneväisempi. Mielestäni ollaan jo aika heikoilla, jos tästäkin muodostuu omassa mielessä heti riita ja tasa-arvokilpailu. "Kun ei tuokaan tee niin en minäkään!" 

Vierailija
7/67 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 12:25"]

Kumman sitten on tehtävä se aloite? Naisen, joka kaipaa hellyyttä, vai miehen, joka kaipaa seksiä? 

[/quote]

Sen, joka siihen on kykeneväisempi. Mielestäni ollaan jo aika heikoilla, jos tästäkin muodostuu omassa mielessä heti riita ja tasa-arvokilpailu. "Kun ei tuokaan tee niin en minäkään!" 

[/quote]Juuri tätä hain kysymykselläni. Jos itse kaipaisin hellyyttä, ottaisin askeleen miestä kohti ja lisäisin seksin määrää, mikäli tilanteemme olisi tuollainen. 

Tähän tosin varmasti liittäisin jo hieman keskusteluakin. En olettaisi, että mies tajuaa mun haluavan jalkahierontaa, jos alankin heittäytyä yhtäkkiä villiksi makuuhuoneen puolella. Saattaisin ihan suoraan ehdottaa seksi-illan jälkeen, että voisitko hieroa jalkojani/hartioitani. 

Vierailija
8/67 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 17:26"]

En tajua miten jengi päätyy parisuhteeseen ihmisen kanssa jonka kanssa ei voi keskustella?!? Ainahan parisuhteessa pitää tehdä kompromisseja koska kukaan tuskin haluaa 100% samaa kuin sinä.

[/quote]

Valitettavasti ihmiset muuttuvat. Ja toinen saattaa peitellä asioita pitkään, ennen kuin ne paljastuvat kumppanille.

Vierailija
9/67 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 12:25"]

[/quote]

[/quote]Juuri tätä hain kysymykselläni. Jos itse kaipaisin hellyyttä, ottaisin askeleen miestä kohti ja lisäisin seksin määrää, mikäli tilanteemme olisi tuollainen. 

Tähän tosin varmasti liittäisin jo hieman keskusteluakin. En olettaisi, että mies tajuaa mun haluavan jalkahierontaa, jos alankin heittäytyä yhtäkkiä villiksi makuuhuoneen puolella. Saattaisin ihan suoraan ehdottaa seksi-illan jälkeen, että voisitko hieroa jalkojani/hartioitani. 

[/quote]

Komppi edelliselle.

Taas näitä ketjuja.

Ei mies mene naimisiin naisen kanssa vain sen takia, että saa kantaa rahaa talouteen, tehdä lapsia ja hoitaa ja huolehtii niistä ja että saa keskustella, puida ja anylysoida joka päivä kuolemaansa saakka eri asioista vaimon kanssa ja välillä aina kehua vaimoa ja hellitella vaimoa. Kaikki tämä ilman seksiä/rakastelua ja siitä tulevaa syvää henkistä yhteyttä on pidemmän päälle kidutusta miehelle.

MIehen ja naisen parisuhde eroaa muista ihmissuhteista siitä, että he rakastelevat, harrastavat seksiä, paneskelavat. Ystävyyssuhteet ovat erikseen.

Vierailija
10/67 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ukolles pillua, kyllä varmasti sen jälkeen ottaa sut kainaloonkin ja saat sitä läheisyyttä. Eikös se ole win-win-tilanne?

Mulle ainakin läheisyys vähenee jos akka vaan pihtaa ja pihtaa. Kun antaa tarpeeksi, hellyyttä piisaa ilman seksiäkin.

TheMan

Vierailija
11/67 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 17:09"]

Anna ukolles pillua, kyllä varmasti sen jälkeen ottaa sut kainaloonkin ja saat sitä läheisyyttä. Eikös se ole win-win-tilanne?

Mulle ainakin läheisyys vähenee jos akka vaan pihtaa ja pihtaa. Kun antaa tarpeeksi, hellyyttä piisaa ilman seksiäkin.

TheMan

[/quote]

Tiesithän,että homma toimii myös toisin päin? Kun naista pitää hyvänä muutenkin kuin pillunsaantimielessä,voi alkaa sitä seksiäkin järjestyä. Jos haluat vain tyhjentää kassisi,hanki pumpattava barbara.

Ap,meillä vähän sama homma. Miehelle pitää vain opettaa,että nainen tarvitsee myös pelkkää läheisyyttä,vaikka sitten "pihtaamalla".(Typerä ilmaus,harrastan seksiä silloin kun haluan,se ei ole jotain mitä annetaan ja saadaan).

Vierailija
12/67 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistät. Meillä mies kaipaa läheisyyttä ja seksiä, vaimo ei kumpaakaan tai jos jompaa kumpaa niin sitten sitä seksiä. Kumpikin menee hukkaan, tavallisessa stereotyyppisessä parisuhteessa mies olisi kovaa valuuttaa kainalossa viihtyvänä keskustelijana ja vaimo olisi kovaa valuuttaa hiljaisena sekä jurona ja esileikittä sen satunnaisen kerran suoraan aktiin haluavana.

Kaikki meistä ei ole stereotyyppisiä. Stereotypiasta poikkeavia täytyy olla oikeastaan kohtuullisen runsaasti, jotta meille on osunut kaksi sellaista samaan parisuhteeseen. Ei kai tämä mikään käänteinen lottovoitto voi olla?

Vierailija
13/67 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin seksi on läheisyyttä ja toisen huomioon ottamista - ei toki pelkästään eikä aina.

Vierailija
14/67 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten jengi päätyy parisuhteeseen ihmisen kanssa jonka kanssa ei voi keskustella?!? Ainahan parisuhteessa pitää tehdä kompromisseja koska kukaan tuskin haluaa 100% samaa kuin sinä.

Vierailija
15/67 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 17:16"]

TheMan

[/quote]

Tiesithän,että homma toimii myös toisin päin? Kun naista pitää hyvänä muutenkin kuin pillunsaantimielessä,voi alkaa sitä seksiäkin järjestyä. --

[/quote]Molemmille lainatuille kysymys: Kumman sitten on tehtävä se aloite? Naisen, joka kaipaa hellyyttä, vai miehen, joka kaipaa seksiä? 

Vierailija
16/67 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies haluaa läheisyyttä, minä seksiä. Seksiä on ollut viimeksi melkein 3kk sitten, joten ei kauheasti enää tee mieli sylitelläkään tai olla muuten lähekkäin.

Tässä vaiheessa panetus kasvaa turhautumaksi asti, jos mies koskee jotenkin muuten kuin ohimennen vahingossa. Mutta ei saatana siltä sitä munaa irtoa. Itse pitää runkata kädet rakoilla. Vituttaa.

Ja vituttaa ne sen vonkumiset siitä, että pitää olla läheisyyttä ja voitais taas katsoa leffaa joskus ilman, että meidän välissä on puoli sohvaa. Noh, ollaan katsottu. En tiedä miten monta leffaa pitäisi katsoa kainaloikkain ja kuinka paljon pitäisi olla läheisyyttä, että alkaisi herua. Päivittäinenkään kainalointi, söpöstely, kauniit sanat ja arjen romantiikkaan panostaminen ei nimittäin herran seksihaluja ole herättänyt.

Ymmärrän ihan liian hyvin miehiä, jotka ei jaksa antaa vaimoilleen läheisyyttä, kun ei niille heru pillua.

Vierailija
17/67 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 09:57"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 10:51"]

Minä en 20-vuotisen avioliittoni aikana ole löytänyt tähän ratkaisua. Miehelle vain ei ole olemassa läheisyyttä ilman seksiä, tai ainakin se läheisyys on silloin häneltä uhraus, jonka korvaukseksi hänen kuuluu saada seksiä.

Omaa elämää miettiessäni olen puhunut tästä paljon muiden kanssa ja seurannut monia liittoja vierestä, ja usein kyllä tuntuu, että miehiä ja naisia ei oikeasti ole edes tarkoitettu elämään yhdessä, kun ajatukset, asenteet ja tunteet varsinkin näissä parisuhdeasioissa ovat niin kaukana toisistaan. Aika usein näkee, miten naiset selittelevät, kuinka heidän miehensä on poikkeus ja nauttii läheisyydestä ilman seksiäkin... No joo, muutenkin parisuhdettaan tai jopa ihastuksiaan ruotiessaan naiset tietävät paremmin kuin mies, mitä mies ajattelee ja tuntee.

[/quote]

Naiset ja miehet on erillaisia. Ainoastaan idiootti luulee toisin. Jos mies saa tarpeeksi seksiä ja selaista seksiä kuin haluaa niin nainen saa läheisyyttä ja huomiota. Se on tosiasiallinen fakta. Mies on todella helppo pitää tyytyväisenä. Antaa seksiä paljon eikä vingu. Silloin normaali mies tekee naisen puolesta melkein mitä vaan. Jos seksiä ei saa tai nainen vinkuu niin mies ei yleensä tee mitään. Se on tosiallinen fakta

[/quote]

ahaa? entäs sellainen seksi mitä nainen haluaa? en mä ainakaan seksuaalisesti tyydyty jos vain harrastetaan sellaista seksiä kuin mies haluaa.

Vierailija
18/67 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 21:37"]

Juurikin niin: jos minä en saa tarvitsemaani läheisyyttä, ei mies saa seksiä. Ei minua huvita vain "paneskella", koska seksi ei ole koskaan ollut mulle niin tärkeää. Ja meillä mies sen tietää. Olen sanonut suoraan ja rehdisti, mistä kiikastaa. Minulle tulee totaalinen offline-tila päälle, jos mies kohtelee minua, kuin ilmaa ja huomioi vain ja ainoastaan silloin, kun haluaa seksiä. En halua olla vain antava osapuoli, haluan myös itse saada. Ehkä muutamat ymmärtää minua. Me olemme erilaisia ja jokaisella erilaiset tarpeet. 

-ap-

[/quote]

Jos seksi ei ole tärkeätä niin sinun EI pitäisi edes seurustella kenenkään kanssa. Ihmisen joka ei rakasta ja halua seksiä ei pidä seurustella.

[/quote]

sun ei pidä seurustella kenenkään naisen kanssa jos et kykene tyydyttämään naistasi.

Vierailija
19/67 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 17:16"]

TheMan

[/quote]

Tiesithän,että homma toimii myös toisin päin? Kun naista pitää hyvänä muutenkin kuin pillunsaantimielessä,voi alkaa sitä seksiäkin järjestyä. Jos haluat vain tyhjentää kassisi,hanki pumpattava barbara.

Ap,meillä vähän sama homma. Miehelle pitää vain opettaa,että nainen tarvitsee myös pelkkää läheisyyttä,vaikka sitten "pihtaamalla".(Typerä ilmaus,harrastan seksiä silloin kun haluan,se ei ole jotain mitä annetaan ja saadaan).

[/quote]

Jos nainen haluaa seksiä niin hän haluaa sitä vain seksin takia. Jos ei halua niin on se ja sama mitä tekee. Minua ei kiinnosta antaa läheisyyttä naiselle jolta ei saa seksiä. Pitää myös muistaa että elämässä on muutakin kuin parisuhde. Joten ei voi vain nyhjätä jonkun kyljessä päivästä toiseen. Töissä menee kuitenkin se 10-12 tunti päivässä, harrastukset ja kaverit päälle. Sitten vielä kaikki muut päivittäiset asiat ja monesti vielä lapset. Seksiä pitää kuitenkin saada useita kertoja viikossa.

[/quote]

Seksiin menee ainakin se tunti kaks. Joten ei todellakaan ole hyvässä parisuhteessa aikaa nähdä joka päivä kavereita. Esileikit, suuseksi ja pari panoa illassa niin kyllä siinä usein pari tuntia vierähtää. Jos mies liitelisi jossain maailmalla ja olettais saavansa runkata muhun 5 min, niin ei onnistuis. Onneksi löytyy miehiä jotka jaksavat naida pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän