Kun mies haluaa seksiä, nainen läheisyyttä
Mies sitten suuttui, kun "pihtaan".
Mies on päivät töissä, illat rakentaa taloa/urheilee/tapaa kavereita/tekee töitä. Lista on pitkä, mutta siitä ei nyt enempää.
Minä hoidan kodin, siivoan, käyn kaupassa, hoidan lapset, teen ruuat.. tämäkin lista on pitkä.
Sitten pitäisi olla se parisuhde. Niin anteeksi, siis mikä parisuhde? Pitäisi olla yhteista aikaa, jotta voisi keskustella. No mistä? No ihan vaikka elämästä. Mistä ihmiset nyt yleensäkin keskustelee. Voisi olla toisen kainalossa, katsoa yhdessä vaikka elokuvaa (no joo, tuo nyt tuli ensimmäisenä mieleen)
Mutta ei. Mies haluaa vain sitä. Tiedätte kyllä. Seksiä. No nainenkin haluaa, mutta ei pelkästään. Nainen kaipaa läheisyyttä. Olenko minä ainoa nainen, joka ei halua vain pikaseksiä iltaisin ennen nukkumaanmenoa?
Kun nainen ei halua, mies suuttuu. Aiheesta? Minun kantani asiaan on vain se, että miesten pitäisi satsata seksiin ja parisuhteeseen enemmän. Tuon menin sitten sanomaan ääneen, niin mies suuttui. Olen pihtari. Haukkui minut ja sen jälkeen ei ole puhuttu.
Niin ja tuskin nyt vähään aikaan puhutaankaan. Mies ei sellaista harrasta.
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 17:09"]
Anna ukolles pillua, kyllä varmasti sen jälkeen ottaa sut kainaloonkin ja saat sitä läheisyyttä. Eikös se ole win-win-tilanne?
Mulle ainakin läheisyys vähenee jos akka vaan pihtaa ja pihtaa. Kun antaa tarpeeksi, hellyyttä piisaa ilman seksiäkin.
TheMan
[/quote]
Tiesithän,että homma toimii myös toisin päin? Kun naista pitää hyvänä muutenkin kuin pillunsaantimielessä,voi alkaa sitä seksiäkin järjestyä. Jos haluat vain tyhjentää kassisi,hanki pumpattava barbara.
Ap,meillä vähän sama homma. Miehelle pitää vain opettaa,että nainen tarvitsee myös pelkkää läheisyyttä,vaikka sitten "pihtaamalla".(Typerä ilmaus,harrastan seksiä silloin kun haluan,se ei ole jotain mitä annetaan ja saadaan).
[/quote]
Jos nainen haluaa seksiä niin hän haluaa sitä vain seksin takia. Jos ei halua niin on se ja sama mitä tekee. Minua ei kiinnosta antaa läheisyyttä naiselle jolta ei saa seksiä. Pitää myös muistaa että elämässä on muutakin kuin parisuhde. Joten ei voi vain nyhjätä jonkun kyljessä päivästä toiseen. Töissä menee kuitenkin se 10-12 tunti päivässä, harrastukset ja kaverit päälle. Sitten vielä kaikki muut päivittäiset asiat ja monesti vielä lapset. Seksiä pitää kuitenkin saada useita kertoja viikossa.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 21:37"]
Juurikin niin: jos minä en saa tarvitsemaani läheisyyttä, ei mies saa seksiä. Ei minua huvita vain "paneskella", koska seksi ei ole koskaan ollut mulle niin tärkeää. Ja meillä mies sen tietää. Olen sanonut suoraan ja rehdisti, mistä kiikastaa. Minulle tulee totaalinen offline-tila päälle, jos mies kohtelee minua, kuin ilmaa ja huomioi vain ja ainoastaan silloin, kun haluaa seksiä. En halua olla vain antava osapuoli, haluan myös itse saada. Ehkä muutamat ymmärtää minua. Me olemme erilaisia ja jokaisella erilaiset tarpeet.
-ap-
[/quote]
Jos seksi ei ole tärkeätä niin sinun EI pitäisi edes seurustella kenenkään kanssa. Ihmisen joka ei rakasta ja halua seksiä ei pidä seurustella.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 21:03"]
Päteehän tuo toisinkin päin. Jos et jaksaisi pitää vaimoa kuin kukkaa kämmenellä, vaimo alkaisi pitemmän päälle pitää niitä jalkoja ristissä.
[/quote]
Mutta kun olen sen huomannut, että naiset pikkuhiljaa vaan tahtoo pitää jalkojaan ristissä yhä pidempään ja pidempään, ihan sama kuinka hiuksia silitteleisi, niskoja hieroisi jne. Minun kanssa se ei tule onnistumaan, jos ei saa pimperoa, ei saa läheisyyttäkään.
[/quote]
kannattaisko harrastaa sellaista seksiä että nainenkin nauttis siitä? en mä ainakaan pysty pitämään jalkojani risitissä, mies on niin hyvä rakastaja.
[/quote]
Paitsi että isoa osaa naisista ei edes seksiä kiinnosta. Jos esim. nainen ei ikinä masturboi niin se kertoo että hän ei oikeasti pidä seksistä. Jos nainen pitää seksistä niin hän haluaa sitä usein ja haluaa sitä ihan vain seksin takia
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 09:27"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 09:18"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 10:51"]
Minä en 20-vuotisen avioliittoni aikana ole löytänyt tähän ratkaisua. Miehelle vain ei ole olemassa läheisyyttä ilman seksiä, tai ainakin se läheisyys on silloin häneltä uhraus, jonka korvaukseksi hänen kuuluu saada seksiä.
Omaa elämää miettiessäni olen puhunut tästä paljon muiden kanssa ja seurannut monia liittoja vierestä, ja usein kyllä tuntuu, että miehiä ja naisia ei oikeasti ole edes tarkoitettu elämään yhdessä, kun ajatukset, asenteet ja tunteet varsinkin näissä parisuhdeasioissa ovat niin kaukana toisistaan. Aika usein näkee, miten naiset selittelevät, kuinka heidän miehensä on poikkeus ja nauttii läheisyydestä ilman seksiäkin... No joo, muutenkin parisuhdettaan tai jopa ihastuksiaan ruotiessaan naiset tietävät paremmin kuin mies, mitä mies ajattelee ja tuntee.
[/quote]
Puhut viisaasti. Olet niin oikeassa.
[/quote]
Pah, eiku puhut paskaa. Tai sitten mun mies onkin salaa nainen :D
37
[/quote]
Sun mies saattaa olla nainen tai kaappihomo.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 09:13"]
Ap:n suhteessa suurin ongelma ei liity seksiin eikä hellyyteen vaan siihen, ettei mies joko osaa tai halua keskustella. Siltä pohjalta isoja ongelmia tulisi mihin tahansa asiaan liittyen aika nopeasti, ellei vaimo sitten olisi ihan tossukka.
[/quote]
Mitä hemmetin keskustelemista? Joku suhteesta keskusteleminen on aivan järjetöntä. Kuinka moni ihminen puhuu vaikka sukulaisensa tai kaverinsa kanssa heidän suhteestaan? Ei kukaan.
Eikä kukaan jaksa samaa jankuttamista koko ajan.Paras tapa saada mies haistattamaan naiselle pitkät on lässyttää sille päivästä toiseen samoja asioita ja haluamalla puhua suhteesta. Asia pitäisi käsitellä ja sitten se on pois päiväjärjestyksestä.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 09:19"]
Semmoinen ajatus ketjun miehille, että jos alatte hoitaa kotiaa ja lapsia vähintään fifty-sixty, eiköhän se pihtaus lopu. Jos kodin- ja lastenhoito on lähes vain naisen vastuulla, kyllä se katkeroittaa ja tylsistyttää naista sen verran, ettei tosiaankaan huvita alkaa kotiasioissa vapaamatkustajan panopatjaksi.
[/quote]
Päinvastoin. Tutkimukset todistaa juuri päinvastoin. Suhteissa joissa mies tekee puolet kotitöistä on huomattavasti vähemmän seksiä kuin suhteissa joissa miehet ei tee kotitöitä.
Jostain syystä suhteissa missä nainen ei edes käy töissä ja elää miehen rahoilla nainen pihtaa.
Samanaikaisesti hyvin surullista ja lohdullista luettavaa tämä ketju (ja varmasti myös lukemattomat muut aiheeseen liittyvät ketjut).
Elävästi muistuu mieleen parisuhdeaikaiset ongelmat ja ristiriidat kun ei ymmäretä toista. Tämä on ongelmana muuten melkein kaikissa ihmissuhteissa. Tai jos tarkemmin ajatellaan niin Kaikissa.
On vaikeaa "antaa ja ottaa" niin että molemmat tuntevat elämänsä elämisen arvoiseksi.
Kun elää yksin voi tehdä melkeinpä mitä huvittaa, mutta huvittaako se enää siinä tilanteessa? Ei välttämättä, mutta meitä on niin paljon erilaisia.
Pitäisi löytää itselle se sopivin kumppani. Mutta voi myös opetella tulemaan toimeen olemassa olevan kumppanin kanssa parhaalla mahdollisella tavalla. Tämä vaatii kuitenkin ehdottomasti molempien panostusta.
No jaa vähän sekavia ajatuksia tämä nykyään yksineläjä mies tässä heitteli ilmoille.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 13:52"]
Miksi tosiasioita pitää pyytää anteeksi?
[/quote]
Faktoja ei kannata pyytää anteeksi, jos itsekin sanon vaimoani pihtariksi (silloin kun pihtaa), en todellakaan pyydä anteeksi, sehän on vain tosiasia.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 18:43"]
Faktoja ei kannata pyytää anteeksi, jos itsekin sanon vaimoani pihtariksi (silloin kun pihtaa), en todellakaan pyydä anteeksi, sehän on vain tosiasia.
[/quote]
Musta tässä molemmat ovat niitä pihtareita. Kumpikin kieltää toiselta asian, jota toinen tarvitsee ollakseen tyytyväinen parisuhteessa: mies pihtaa läheisyyttä ja ap seksiä. Tilanne on patti, joka ei raukea, jos kumpikin ei myönnä olevansa tässä se suhteen pihtari ja ryhdy toimiin. En siis usko, että tuo teidän tilanteenne selviää niin kauan kun odotatte molemmat, että omat tarpeet tulevat tyydytetyiksi ennen kuin toiselle voi antaa jotain.
Auttaisiko, jos sopisitte, että esimerkiksi seuraavan kahden viikon aikana teette molemmat tietyn määrän jotain? Panette vaikka kolmesti ja pidätte kolme parisuhdeiltaa, joina mies antaa sulle yllin kyllin seksitöntä läheisyyttä?
Musta mies on siis ap sulle anteeksipyynnön velkaa. Ei siksi, että sanoi sua pihtariksi, koska sitä te molemmat nyt vaan olette, vaan siksi, että pitää jotain naurettavaa mykkäkoulua. Ei aikuisten ihmisten pitäisi tehdä tuollaista. Mutta en kyllä rehellisesti usko, että tilanne menee ohi sillä, että odotat spontaania anteeksipyyntöä.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 09:16"]
Sama homma toisinpäin - ei sitä huvita joka ilta pikapanoihinkaan suostua, kun koskaan ei saa muunlaista kosketusta, aina vaan pelkkää perseen ja tissien kourimista, eikä koskaan mitään kauniita sanoja, aina vain pelkkää seksiehdottelua. Meillä tilanne on samanlainen, kuin ap:lla, lukuunottamatta talonrakennusta. Kahdeksan vuotta tässä on odotettu, että olisi muutakin läheisyyttä, ja kyllä, toisinaan olen pihdannut ja kieltäytynyt seksistä, kun en ole sitä itse halunnut. Olen puhunut, puhunut ja puhunut, on menty pariterapiaan, olen itse koskettanut siten kuin toivoisin minuakin koskettavan (ja mies katsoo jokaisen hipaisunkin olevan aloite seksiin), olen ihan suoraan sanonut, että ei kiinnosta, koska se on aina samaa pikapanoa eikä minua huomioida edes muulla läheisyydellä. Ei mitään vaikutusta. Kaikkein tehokkainta on ilmeisesti ollut se, mitä tein viimeksi, kun mies taas tuli kourimaan ja ehdottelemaan - suutuin niin totaalisesti, etten varmaan ikinä ole niin mistään suuttunut. Ei mies vieläkään anna minkäänlaista läheisyyttä, eikä ole edes puhunut mulle tämän jälkeen, mutta eipä ainakaan ole kourimassa ja ehdottelemassa.
[/quote]Olet ilmeisesti niitä naisia, jotka kertovat miljoonalla tavalla miehelleen mitä eivät halua, mutta ei yhdelläkään sitä mitä mieheltäsi haluat.
Siihen kirjoituksesi ainakin viittasi. Kannattaisiko ees hieman miettiä mitä tekee ja sanoo, ja yrittää myönteistä lähestymistapaa.
Jos ei toimi, niin ota ero ja äkkiä. Toisenlaisia miehiä on sinkkuina vaikka kuinka paljon, eivätkä taatusti halua kolmanneksi pyöräksi vaan ihan oman vaimon!
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 12:41"]Valitettavasti ihmiset muuttuvat. Ja toinen saattaa peitellä asioita pitkään, ennen kuin ne paljastuvat kumppanille.[/quote]
Naiset tekevät niin hyvin yleisesti ihan huomaamattaan, taitaa olla AP juuri niitä.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 09:51"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 10:39"]
Luulis sunkin löytävän muuta seuraa, mee vaikka syömään jonkun miespuolisen kaveris kanssa, kerran viikossa, saa jutella ja flirttailla, eikö?
[/quote]
Tuo on pettämistä. Suhteessa oleva EI flirttaile toisten kanssa
[/quote]Ei ole pettämistä, koska AP ei ole suhteessa, eikä edes halua olla ainakaan miehensä kanssa, koska pihtaa.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 13:42"]
Täällä nyt ollut kylmää, kun jääkausi olisi meneillään. Mies pitää etäisyyttä. Ei ole pyytänyt sanomisiaan vieläkään anteeksi. Ei edes heippa sano, kun töihin lähtee tai halaa, kun töistä tulee. Olen siis ilmaa. Aika raastavaa tämä tämmöinen. Ja ei, en ole menossa itse halailemaan. Minusta se on miehen tehtävä anteeksi sanomisiaan pyytää.
-ap-
[/quote]
Mitä jos sinäkin pyytäisit anteeksi mieheltäsi kun syytit häntä tunteettomaksi seksin kärttäjäksi? Luuletko, ettei se loukannut häntä samalla tavalla kuin pihtariksi kutsuminen?
Näin se vaan menee, miehen mielen laadulla. Minä (tämä on totta) jaksan pitää vaimoani kuin kukkaa kämmenellä (extempore lahjoja, kukkia aina silloin tällöin, toki pidän lapsista ja kodista huolen).
Mutta jos vaimo alkaa pihtaamaan, alkaa tämän miehen mielen laatu vähenemään päivä päivältä. En tiedä, miksi, se on vain tosiasia. En ole mitenkään mahdottoman aktiivinen (olen jo pitkässä suhteessa sopeutunut siihen vaimon noin kerran viidessä päivässä tahtiin, siihenkin tottuu) .
Joka tapauksessa, jos akka pihtaa, pitemmän päälle se alkaa vaikuttamaan suhteeseen, turha enää toivoa läheisyyttä, jos liian pitkää pitää jalkojaan ristissä.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 20:57"]
Näin se vaan menee, miehen mielen laadulla. Minä (tämä on totta) jaksan pitää vaimoani kuin kukkaa kämmenellä (extempore lahjoja, kukkia aina silloin tällöin, toki pidän lapsista ja kodista huolen).
Mutta jos vaimo alkaa pihtaamaan, alkaa tämän miehen mielen laatu vähenemään päivä päivältä. En tiedä, miksi, se on vain tosiasia. En ole mitenkään mahdottoman aktiivinen (olen jo pitkässä suhteessa sopeutunut siihen vaimon noin kerran viidessä päivässä tahtiin, siihenkin tottuu) .
Joka tapauksessa, jos akka pihtaa, pitemmän päälle se alkaa vaikuttamaan suhteeseen, turha enää toivoa läheisyyttä, jos liian pitkää pitää jalkojaan ristissä.
[/quote]
Päteehän tuo toisinkin päin. Jos et jaksaisi pitää vaimoa kuin kukkaa kämmenellä, vaimo alkaisi pitemmän päälle pitää niitä jalkoja ristissä.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 21:03"]
[/quote]
Mutta kun olen sen huomannut, että naiset pikkuhiljaa vaan tahtoo pitää jalkojaan ristissä yhä pidempään ja pidempään, ihan sama kuinka hiuksia silitteleisi, niskoja hieroisi jne. Minun kanssa se ei tule onnistumaan, jos ei saa pimperoa, ei saa läheisyyttäkään.
Juurikin niin: jos minä en saa tarvitsemaani läheisyyttä, ei mies saa seksiä. Ei minua huvita vain "paneskella", koska seksi ei ole koskaan ollut mulle niin tärkeää. Ja meillä mies sen tietää. Olen sanonut suoraan ja rehdisti, mistä kiikastaa. Minulle tulee totaalinen offline-tila päälle, jos mies kohtelee minua, kuin ilmaa ja huomioi vain ja ainoastaan silloin, kun haluaa seksiä. En halua olla vain antava osapuoli, haluan myös itse saada. Ehkä muutamat ymmärtää minua. Me olemme erilaisia ja jokaisella erilaiset tarpeet.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 10:51"]
Minä en 20-vuotisen avioliittoni aikana ole löytänyt tähän ratkaisua. Miehelle vain ei ole olemassa läheisyyttä ilman seksiä, tai ainakin se läheisyys on silloin häneltä uhraus, jonka korvaukseksi hänen kuuluu saada seksiä.
Omaa elämää miettiessäni olen puhunut tästä paljon muiden kanssa ja seurannut monia liittoja vierestä, ja usein kyllä tuntuu, että miehiä ja naisia ei oikeasti ole edes tarkoitettu elämään yhdessä, kun ajatukset, asenteet ja tunteet varsinkin näissä parisuhdeasioissa ovat niin kaukana toisistaan. Aika usein näkee, miten naiset selittelevät, kuinka heidän miehensä on poikkeus ja nauttii läheisyydestä ilman seksiäkin... No joo, muutenkin parisuhdettaan tai jopa ihastuksiaan ruotiessaan naiset tietävät paremmin kuin mies, mitä mies ajattelee ja tuntee.
[/quote]
Naiset ja miehet on erillaisia. Ainoastaan idiootti luulee toisin. Jos mies saa tarpeeksi seksiä ja selaista seksiä kuin haluaa niin nainen saa läheisyyttä ja huomiota. Se on tosiasiallinen fakta. Mies on todella helppo pitää tyytyväisenä. Antaa seksiä paljon eikä vingu. Silloin normaali mies tekee naisen puolesta melkein mitä vaan. Jos seksiä ei saa tai nainen vinkuu niin mies ei yleensä tee mitään. Se on tosiallinen fakta