Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

anoppi suuttui kun otimme koiran

Vierailija
11.11.2013 |

Hän on koira-allerginen ja asuu meistä kaukana. Puhuu nyt marttyyrimaisesti koko ajan kuinka ei voi enää tulla meille, koska meillä on koira. Itse asiassa oma äitini on samallainen, vaikka käykin harvemmin.

Onko mulla kokemusta miten tässä nyt toimia, että tuo syyllistäminen loppuu? Minun talo minun elämä minun eläimet. Sääli etteivät voi kyläillä, mutten minä asu heidän kanssaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua ajatella, että pitäisi suunnitella elämänsä jonkun 400km päässä asuvan anopin ehdoilla...

Vierailija
22/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 19:14"]

Allergialääkkeet eivät auta, jos on kunnolla allerginen. Ne vaan lievittävät hieman oireita. En voisi kuvitella ottavani koiraa, jos anoppini olisi allerginen ja estää mummoa vierailemasta lastenlasten luona. 

[/quote]

Teidän perheessä taitaa anoppi määrätä kaapin paikan...

[/quote]

Ei määrää, mutta ajattelemme myös läheisiämme/sukulaisiamme perheemme valinnoissa emmekä vaan omaa napaamme. Anoppi on kuitenkin miehen äiti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 19:14"]

Allergialääkkeet eivät auta, jos on kunnolla allerginen. Ne vaan lievittävät hieman oireita. En voisi kuvitella ottavani koiraa, jos anoppini olisi allerginen ja estää mummoa vierailemasta lastenlasten luona. 

[/quote]

Teidän perheessä taitaa anoppi määrätä kaapin paikan...

[/quote]

Ei määrää, mutta ajattelemme myös läheisiämme/sukulaisiamme perheemme valinnoissa emmekä vaan omaa napaamme. Anoppi on kuitenkin miehen äiti. 

[/quote]

taidat itse olla anoppi