Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pamela Tolan juhlamekko

Vierailija
06.12.2013 |

Oli mauton hiluineen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se oli valittu Ylen äänestyksessä hienoimmaksi mekoksi.

Ei ole av-raati tainut äänestää..Tai sitten täällä olevien mielipide ei olekaan koko suomen..

Vierailija
2/32 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 21:05"]

Ei kiinnosta. Mamma saa 3 vuoden aikana 2 lasta, jonka jälkeen käytännössä hylkää lapsensa ja lähtee teinipojan luo. Asuvat keittiökomeron kokoisessa asunnossa, tuskin pojat edes öitä äidin uudessa kodissa viettää.

Naisen tekemiset eivät kiinnosta yhtään.

[/quote]

Kun nuorena aloittaa niin paljon vielä ehtii. Ja kun Pamelalla on ulkonäköä niin on enemmän kiusauksia. Enkä sano tätä hyvällä enkä pahalla vaan, että noin mullekin kävi nuorena äitinä.

[/quote]

Jätitkö myös lapsesi ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekon idea on tosi kaunis, noissa kuvissa vaan jokin yksityiskohta vähän mättää. Ehkä jos tuo paljettiosuus olisi laskostettu pikkuisen eri tavalla? Mutta ihan kiva näinkin.

Vierailija
4/32 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 22:20"]

Olenko ainut, jota häiritsee tollanen miehen kuolaaminen pelkän ulkonäön takia? Mielestäni vähän etovaa, varsinkin kun on selvästi varattu mies. Joo kauempaa saa katsella ja ihailla, mutta jotenkin menee vaan niin ulkonäkökeskeiseksi. Ja kun naiset aina haukkuvat miehiä tästä samasta. Miten rumat miehet teillä oikein on kun pitää kuolata jotain tuntematonta? :)

[/quote]

Eiköhän hyvännäköisiä näyttelijöitä ole iät ja ajat ihailtu. Onko se tosiaan niin vakavaa?

Vierailija
5/32 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilkanen on niinku mallimies, seksikkyys nousisi vielä kympillä jos olisi joku 190 pitkä :)

olen salaa pikkuisen kateellinen pamelalle:(

Vierailija
6/32 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 21:05"]

Ei kiinnosta. Mamma saa 3 vuoden aikana 2 lasta, jonka jälkeen käytännössä hylkää lapsensa ja lähtee teinipojan luo. Asuvat keittiökomeron kokoisessa asunnossa, tuskin pojat edes öitä äidin uudessa kodissa viettää.

Naisen tekemiset eivät kiinnosta yhtään.

[/quote]

Kun nuorena aloittaa niin paljon vielä ehtii. Ja kun Pamelalla on ulkonäköä niin on enemmän kiusauksia. Enkä sano tätä hyvällä enkä pahalla vaan, että noin mullekin kävi nuorena äitinä.

[/quote]

Alapeukuttajat lukivat kuin piru raamattua? Näin joskus kuvan Pamelasta ja ex-miehestään ja ajattelin, että onpa kaunis nainen ottanut vaatimattoman näköisen miehen. Pamela oli nuori nätti ja oli vientiä ja kun eteen tulee Lauri Tilkanen on se menoa. Vanhempana ja viisaampana olisi ehkä tehnyt toisenlaisen valinnan. Minä olisin ainakin nyt valinnut eri tavalla kuin nuorempana valitsin. Olen tehnyt virheitä ja saan niistä kärsiä. Tunneihminen menee täysillä mutta ikä tuo sitten viisautta. Nuorena kun mies sai housut kastumaan ei millään muulla ollut väliä.

Vierailija
7/32 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekevät noin kaiken aikaa, eikä kukaan ihmettele. Rohkea nainen!

Vierailija
8/32 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolasin Tilkasta jo silloin, kun se oli Skavabölen pojissa. Te ette tienneet siitä silloin vielä mitään, lälllätilää!

Vierailija
9/32 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta googletin Pamelan exän kuvan, niin kyllähän se oli paljon komeampi kuin tuo Lauri. Hyvännäköinenhän Laurikin toki on, mutta vielä aika teininaama.

Vierailija
10/32 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamela on Suomen kaunein naisnäyttelijä! Eilisen asuvalinta oli ehkä hiukan hilumainen ja kampaus liian pystyssä, mutta silti ihan kaunis.

Vierailija
11/32 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jos tykkää teinipojan näköisistä.

Vierailija
12/32 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan raskaus on ihana asia (jos näin on), mutta silloin Pamela ei liene mukana uusissa Kimmo-jaksoissa :(

Vierailija
13/32 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 14:10"]

Mä kuolasin Tilkasta jo silloin, kun se oli Skavabölen pojissa. Te ette tienneet siitä silloin vielä mitään, lälllätilää!

[/quote]

Minä muistan, että luin vuonna 2006 tämän jutun Turun Sanomista. Lällislää ;)

Vierailija
14/32 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 14:10"]

[/quote]

Minä muistan, että luin vuonna 2006 tämän jutun Turun Sanomista. Lällislää ;)

[/quote]

Mä bongasinkin Laten jo lempisarjastani Hovimäestä vuonna 2002, lällätilää  x 10 :D

Ei mutta, ihan syntisen kaunis mies.

Nyt on kai Pamelalla pulla uunissa?

Vierailija
15/32 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan lisää Pamelan raskaushuhuista? :o

Vierailija
16/32 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti linkittäkää kuvat näihin ketjuihinne!

Vierailija
17/32 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa pohdittiin sitä onko Tola pyöristynyt ja puku ei istu kovin hyvin.. raskaanako?

Vierailija
18/32 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/32 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/32 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut potentiaalia paljon parempaankin.