Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vit..ttaa vieläkin miehen eilinen käytös

Vierailija
11.11.2013 |

Olin iltapäivällä tulossa töistä kotiin, avain oli jäänyt kotiin joten soitin ovikelloa.
Kuulin, kun lapsi 6v oli tulossa avaamaan ovea, mies huuteli taustalta että kysy kuka siellä on.
Vastasin pojan huhuiluun, että äiti ja avaa ovi, unohdin avaimet kotiin.
Kuulin miehen huutavan pojalle että älä avaa ja sano, että tulee omilla avaimillaan. Sanoin pojalle, että avaimet kotona ja en pääse ilman niitä sisään.
Mies sitten kielsi poikaa avaamasta ovea...sanoi hänelle, että odottakoon siellä kun ei osaa katsoa, että avaimet mukana kun lähtee kotoa.
Tässä vaiheessa rupesi vituttamaan ja päätin lähteä vanhempaa poikaa treeneihin vastaan toiselle puolelle helsinkiä ja tulla sitten yhtaikaa hänen kanssaan sisään. Mulla ei autoa käytössä, joten jouduin menemään kahdella bussilla. 15min päästä ukko soittaa puhelimeen ja kyselee, että mihin menin. Kotiin kun pääsin vihdoin vanhemman pojan kanssa mies vaan naureskeli ja sanoi, että ei avannut ovea kun olen niin huolimaton avaimien kanssa.
Vieläkin vituttaa.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä on jotenkin hauska :D En tarkoita pahalla, mutta itse unohtelen avaimia tosi usein sisälle ja ansaitsisin kyllä tuommoisen "opetuksen". Vituttaisi kyllä, mutta oppisin taas vähän aikaa pitämään avaimet mukana, kun ne mulla oikeasti jää noin 3 kuukauden välein.

Vierailija
62/73 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli ap todella paha mieli puolestasi. Miten kurjaa, että lapsesi joutuvat tahtomattaan osallistumaan oman äitinsä simputukseen. 

Minä olen kasvanut perheessä jossa on käytetty samankaltaista henkistä väkivaltaa. Tilanne kärjistyi fyysisen väkivallan puolelle, ja loppujen lopuksi olin 10-vuotias kun äitini ja siskoni kanssa muutimme turvakotiin. 

LÄHDE. Kaiken muun voit pistää laiskuuden piikkiin, mutta et omien lastesi elämän turmelemista. Itse tiedät syvällä sisimmässäsi mikä on oikein - toimi sen mukaan. Muista että sinun tehtäväsi on opettaa lapsillesi miten toisia ihmisiä kohdellaan ja etenkin miten heitä ei kohdella, miten SINUA lastesi äitinä ei kohdella, miten naisia ei kohdella, miten ihmisiä joita rakastetaan ei kohdella, miten perhettä ei kohdella, miten KETÄÄN ei kohdella. 

Toivon sinulle hirveän kasan voimia. 

T. Nykyään onnellinen eroperheen lapsi / erityislastentarhanopettaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies teki miehen teon hyvä hyvä!! tyhmä ämmä sai opetuksen

Vierailija
64/73 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 19:42"]

mies teki miehen teon hyvä hyvä!! tyhmä ämmä sai opetuksen

[/quote]

Tyyppi, joka kommentoi näin, ansaitsee kuolla ypöyksin. Kuten todennäköisesti kuoleekin. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta tällaisia.

Vierailija
65/73 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdin jo ajatella, että olenko ainoa, joka olisi suhtautunut tilanteeseen huumorilla. Minäkin olen aikamoinen unohtelija ja voisin hyvin kuvitella, että oma mieheni olisi tehnyt vastaavaa - tosin hän olisi varmaan tullut avaamaan oven ja vetänyt sen samantien kiinni sanoen "ei osteta mitään"... :)

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 19:03"]

Mun mielestä tämä on jotenkin hauska :D En tarkoita pahalla, mutta itse unohtelen avaimia tosi usein sisälle ja ansaitsisin kyllä tuommoisen "opetuksen". Vituttaisi kyllä, mutta oppisin taas vähän aikaa pitämään avaimet mukana, kun ne mulla oikeasti jää noin 3 kuukauden välein.

[/quote]

Vierailija
66/73 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARGH kiehuu ihan lukiessa. Tommosia juttuja me tehtiin sisarusten kanssa - toisillemme. Peruskoululaisina....

Ehe ehe siis vaan, kivasti lapsenkin ottanut mukaan tuollaiseen pelleilyyn.

Vierailija
67/73 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minä en ole ap sillä olisin kyllä työpäivän jälkeen kilahtanut totaalisesti ja aiheuttanut kotona olevalle lapselle ikuiset traumat kun olisin huutanut postiluukusta sille ukolle että rehaa se rupinen läskipersees heti ovelle ja OVI AUKI NYT HETI! Olisin varmasti myös potkinut ovea ja huutanut niin että naapuritkin olisivat saaneet slaagin eli siis onneksi minulla ei ole noin kusipäistä ukkoa kun muutuisin silloin itsekin täydelliseksi kusipääksi välittömästi.

Vierailija
68/73 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen elämänkokemus vaikuttaa paljon siihen lukeeko tämän tarinan hauskaksi vai ei. Narsistin kanssa eläneet näkevät tämän hieman erilailla, samoin väkivaltaisista taustoista tulevat. Joku ehdotti että ikkunasta sisään, itselleni tuli heti ensimmäiseksi ajatus että ei nyt ainakaan ikkunasta tai tulee turpaan.  Vaikea näin netissä sanoa kuinka vakavasta asiasta on kyse, mutta hyvä olisi teidän naurajienkin oppia että kaikkiea ei voi peilata oman elämänkokemuksen kautta. On aivan eri asia nauraa tasapainoisen poikaystävän kanssa hassuttelua, kuin istua rappukäytävässä kun narsisti-hyväksikäyttäjämies istuu sisällä sohvalla ja käskee pientä poikaa olla avaamatta ovea tyhmälle äidilleen. 

Vierailija
69/73 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää koko ketju on ihan vitsi.

Pakko olla.

Vierailija
70/73 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 20:01"]

Ihmisen elämänkokemus vaikuttaa paljon siihen lukeeko tämän tarinan hauskaksi vai ei. Narsistin kanssa eläneet näkevät tämän hieman erilailla, samoin väkivaltaisista taustoista tulevat. Joku ehdotti että ikkunasta sisään, itselleni tuli heti ensimmäiseksi ajatus että ei nyt ainakaan ikkunasta tai tulee turpaan.  Vaikea näin netissä sanoa kuinka vakavasta asiasta on kyse, mutta hyvä olisi teidän naurajienkin oppia että kaikkiea ei voi peilata oman elämänkokemuksen kautta. On aivan eri asia nauraa tasapainoisen poikaystävän kanssa hassuttelua, kuin istua rappukäytävässä kun narsisti-hyväksikäyttäjämies istuu sisällä sohvalla ja käskee pientä poikaa olla avaamatta ovea tyhmälle äidilleen. 

[/quote]

Olen yksi näistä joita nauratti, koska ajattelin että ansaitsisin tuollaisen opetuksen ITSE kun olen niin hajamielinen ja unohdan avaimet aina.

Niin ja olen kasvanut narsistisessa kodissa, äitini on 100% narsisti ja isäni väkivaltainen. Narsismista on kyllä kokemusta. Erotan mikä on tehty huumorilla ja minkä narsisti tekee pompotellakseen ja nöyryyttääkseen.

Kuvittelin itseni tuohon tilanteeseen ja tuon tilanteen jälkeen nauraisin itselleni ja raivoamisellen ja todellakin muistaisin ne avaimet.

EN nauranut ap:lle, juttu siis vaikutti huvittavalle kun aloin miettiä itseäni kiroilemassa ja matkustamassa kahdella bussilla.

Vierailija
71/73 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ap ehdottaisin että teet sille äijälle selväksi et tää oli viimeinen temppu minkä teki. Jos mun mies jättäisi mut ulos kylmään, niin menisin miehen vanhemmille istumaan iltaa ja todellakin kertoisin tuollaisesta tempusta kaikille. Mikäs siinä miehen sikailla rauhassa kulissien takana. Tee sen sikailusta julkisia, kerro kaikille millaista kohtelua saat osaksesi. Katsotaan, josko ottaisi opikseen kun et salaile noita juttuja. 

Vierailija
72/73 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 18:27"]Joo ja tiedän että ei todellakaan pitäisi katsella tollaista miestä, mutta oon vaan niiin saatanan saamaton enkä saa lähdettyä suhteesta.[/quote]

Ja yrität täältä nyt löytää jotain perusteluja tuolle? Itse olet opettanut (=antanut luvan liian pitkään) sen tuollaiseksi.

Jos suhde on vain asioita ja niiden kostoja, ja neuvot että lapiolla sisään tai poliisit ja lisää kostoa, niin unohda koko homma. Ne vastailijat on ihan samassa sopassa itse. Ainoa mielessä on kosto. Ei oma hyvinvointi saati lasten hyvinvointi.

Vierailija
73/73 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano että näin on, mutta tuo ei kuulosta normaalin ihmisen toiminnalta. Kun ihminen on sairas, narsisti, hyväksikäyttäjä, alistaja - mitä näitä nyt on - on hauskuus tilanteesta aika kaukana. Jos toisen ihmisen alistaminen on edennyt jo tuolle tasolle, ei siellä todellakaan mennä mistään ikkunoista sisään tai soiteta huoltomiehiä avaamaan ovea. Pikemminkin hyssytellään miestä ja pyydetään anteeksi että unohdettiin avaimet kotiin ja häirittiin miestä turhaan.