vit..ttaa vieläkin miehen eilinen käytös
Olin iltapäivällä tulossa töistä kotiin, avain oli jäänyt kotiin joten soitin ovikelloa.
Kuulin, kun lapsi 6v oli tulossa avaamaan ovea, mies huuteli taustalta että kysy kuka siellä on.
Vastasin pojan huhuiluun, että äiti ja avaa ovi, unohdin avaimet kotiin.
Kuulin miehen huutavan pojalle että älä avaa ja sano, että tulee omilla avaimillaan. Sanoin pojalle, että avaimet kotona ja en pääse ilman niitä sisään.
Mies sitten kielsi poikaa avaamasta ovea...sanoi hänelle, että odottakoon siellä kun ei osaa katsoa, että avaimet mukana kun lähtee kotoa.
Tässä vaiheessa rupesi vituttamaan ja päätin lähteä vanhempaa poikaa treeneihin vastaan toiselle puolelle helsinkiä ja tulla sitten yhtaikaa hänen kanssaan sisään. Mulla ei autoa käytössä, joten jouduin menemään kahdella bussilla. 15min päästä ukko soittaa puhelimeen ja kyselee, että mihin menin. Kotiin kun pääsin vihdoin vanhemman pojan kanssa mies vaan naureskeli ja sanoi, että ei avannut ovea kun olen niin huolimaton avaimien kanssa.
Vieläkin vituttaa.
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 17:35"]
Muista, ap, että kosto on parasta kylmänä. Teetä samannäköinen avain kuin teidän kotiavain on, mutta siis erilainen. Joku kerta kun tiedät miehen saapuvan tyhjään kotiin, vaihda väärä avain oikean kotiavaimen tilalle. Nauti ajatuksesta, että siinähän se mulkvisti ihmettelee, kun ovi ei aukea.
[/quote]
Mä vaihtaisin lukot sillä aikaa kun äijä on poissa.
Mikä sitten ap on syynä siihen että annat kohdella itseäsi kuin kynnysmattoa- lapsista se ei johdu, koska lapsille on varmasti haitallisempaa kasvaa perheessä, jossa isä on alistava sadisti ja äiti alistunut marttyyri (karrikoidusti sanottuna) kuin vaikkapa eroperheessä, lapset haluavat ennen kaikkea että vanhemmat rakastavat toisiaan ja jos isä kohtelee äitiä huonosti niin lapsesta se tuntuu siltä kuin itseäkin kohdeltaisi huonosti.
Terveitä parisuhteita kovin monella. Kynnysmattoja jotka hakee neuvoa pällipalstalta ja saa niitä - kostoneuvoja.
En oikein tiedä mitä kirjoittaa; onnitella erikoisemmasta SADUSTA mitä ikinä olen kuullu?, ihmetellä miten SINÄ olet niin tyhmä että tuommoisen kiusaajamiehen kanssa olet vai ihmetellä miten JÄRJETÖN sun miehes on ja onko hän kenties 12v?
Ei todellakaan kukaan kohtele minua tuolla lailla! jotain itsekunnioitusta sentäs nainen!
Ihmeellisten miesten kanssa jotkut tekee lapsia. Onneksi olen ollut fiksumpi ja tajusin vähän tutustua mieheen ennen raskaaksi hankkiutumista :)
Eikohan tuossa tapauksessa voisi soittaa poliisit paikalle jos ei paasteta omaan kotiin.
Mä olen sellainen ihminen, että jos mies (tai siis lapsi...) ei olisi tullut avaamaan ovea, niin olisin mennyt sisälle vaikka ikkunasta tai olisin rämpyttänyt sitä ovikelloa niin kauan että miehellä korvissa soi. Hitto että tekisi käydä mieli "kouluttamassa" tuollaista miestä, vitun idiootti. Pistää vihaksi. Kysypä mieheltäsi, että tälläisenkö esimerkin antaminen on tervettä lapselle?? Tuollainen sika ulos ja äkkiä.
oliko sillä joku nainen siellä? jututtaisin lasta vähän. pimeä mies joka tapauksessa.
Kenenkään ei ihan oikeasti pitäisi sietää tuollaista kohtelua. Olen tosissani. Ihan paha mieli tulee, kun lukee tuollaista tekstiä. Kunnioittakaa itseänne edes sen verran, ettette alennu tuollaiseen kohteluun.
Kun miehesi soitti perääsi, niin sinun olisi tarvinnut keksiä jotain repäisevää. Olisit sanonut lähteneesi kaljalle, uutta miestä etsimään tai omaa asuntoa itsellesi hankkimaan. Sitten lyönyt luurin korvaan. Olisi sillä sitten ollut aikaa miettiä tekosiaan toisenkin kerran.
Onko mies ikinä fyysisesti väkivaltainen?
Ihan sekopäinen mies, siis todella. Ei ollenkaan terveen ihmisen käytöstä.
49. mies ei ikinä ole onneksi ollut fyysisesti väkivaltainen. Lapsille olenkin sanonut, että älkää sitten aikuisena ottako isästä mallia ja kohdelko vaimojanne/tyttöystäviänne samalla tavalla ja kertonut että isän käytös ei ole "normaalin" isän käytöstä. Mies ei siis tee kotona yhtään mitään, kaikki kotityöt mun vastuulla 99,9%. Ainut mitä tekee niin vaihtaa lamput ja sulakkeet :(
Joo ja tiedän että ei todellakaan pitäisi katsella tollaista miestä, mutta oon vaan niiin saatanan saamaton enkä saa lähdettyä suhteesta.
Tule tästä tarinasta väistämättä mieleen edesmennyt exvaimoni.
* Toimittaa lasten vaatteet toiseen (allergikko)kotiinsa, kassi koirankarvoissa peitettynä. Valitan asiasta. Seuraava kerta tulee puhdas kassi, sisällä puhtaat vaatteet, paitsi että ovat koirankarvoissa peitettyinä...
* Kysy lapsilta ovella, että onko avaimet lompakko känny jne. Ei koskaan kyennyt oopettamaan omatoimisuuteen (onko kaikki tarvittavaa?)
* olin aamulla täyttänyt pesukoneen käynnistääkseeni sen kotiin tullessa. Oli käynnissä kun tulin. Ja koneessa olleet kalsarit piilotettuna pesukorin pohjalla, likaisina vielä,
T. nimim. "naisetkin osaavat" & "vaihda mies pois"
Olisit soittanut huollosta oven avaamaan ja maksattanut mokomalla typerällä ukolla laskut.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 16:50"]
Kivan miehen mallin antaa pojalleen siitä miten äitiä/naisia saa kohdella...
[/quote]Ei se mikään miehen malli ole vaan malli siitä miten käy jos ei hoida asioitaan, kuten ota avaimet mukaan kun lähtee kotoa. Jos pää ei tomi, niin sitten toimii jalat.
[/quote]
paskat. Se malli on se, että joutuu soittelemaan ovikelloa ja on pulassa, jos ketään ei ole kotona. Tuo tilanne oli hieno malli siitä, miten pulaan joutunutta ilkutaan ja nolataan sen sijaan, että autettaisiin.
jos tuo on miehen toimintatapa, en jaksaisi katsella enkä pyöriä opettamassa lapsille samaa vittumaisuutta ja empatian puutetta.
Te joiden mielestä miestä varmaan vituttaa aloittajan unohtelut ja koulutus siis tarpeen: eihän tuossa tilanteessa unohduksestä syntynyt miehelle mitään vaivaa, kun hän oli valmiiksi kotona. Silloin ihan ymmärrettävää olla kiukkuinen, jos joutuu tulemaan vaikka kaupungilta kotiin avaamaan oven, mutta terveessä parisuhteessa tällaisessakin tapauksessa sovittaisiin, että unohtanut osapuoli tarjoaa vaikka pullakahvit hyvitykseksi. Ihan sairasta nöyryyttää toista virheestä, josta ei edes ollut mitään haittaa.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 18:35"]
Olisit soittanut huollosta oven avaamaan ja maksattanut mokomalla typerällä ukolla laskut.
[/quote]
Mä tein exälle noin.
Tai siis maksoin talousrahoista ja mies urputti, mutta elämä on...
Ja korostan vielä, että todellakin on exä. Onneksi ei tehty lapsia.
Mä olisin ap:n tilanteessa lähtenyt mitään puhumatta pariksi yöksi hotelliin. Jos mies olisi sinä aikana ottanut yhteyttä, olisin kysynyt muuttuuko tyyli vai lähetetäänkö eropaperit.
Siis anteeksi mitä?! On kyllä kummallista touhua ei voi muuta sanoa. Mikä miehesi on sua "kouluttamaan" muistamaan avaimet tms??? Vähän nyt alkoi vituttamaan sun puolesta täällä. Ja ymmärrän kyllä, että vituttaa. Ja jotenkin toi, että kieltää lasta avaamasta äidille ovea..