vit..ttaa vieläkin miehen eilinen käytös
Olin iltapäivällä tulossa töistä kotiin, avain oli jäänyt kotiin joten soitin ovikelloa.
Kuulin, kun lapsi 6v oli tulossa avaamaan ovea, mies huuteli taustalta että kysy kuka siellä on.
Vastasin pojan huhuiluun, että äiti ja avaa ovi, unohdin avaimet kotiin.
Kuulin miehen huutavan pojalle että älä avaa ja sano, että tulee omilla avaimillaan. Sanoin pojalle, että avaimet kotona ja en pääse ilman niitä sisään.
Mies sitten kielsi poikaa avaamasta ovea...sanoi hänelle, että odottakoon siellä kun ei osaa katsoa, että avaimet mukana kun lähtee kotoa.
Tässä vaiheessa rupesi vituttamaan ja päätin lähteä vanhempaa poikaa treeneihin vastaan toiselle puolelle helsinkiä ja tulla sitten yhtaikaa hänen kanssaan sisään. Mulla ei autoa käytössä, joten jouduin menemään kahdella bussilla. 15min päästä ukko soittaa puhelimeen ja kyselee, että mihin menin. Kotiin kun pääsin vihdoin vanhemman pojan kanssa mies vaan naureskeli ja sanoi, että ei avannut ovea kun olen niin huolimaton avaimien kanssa.
Vieläkin vituttaa.
Kommentit (73)
Puolison kasvattajat ärsyttää, oli sukupuoli mikä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 16:26"]
No voi juma... mää olisin sanonu äijälle jotain todellakin painokelvotonta. Törkee. Ei sillä itsellään sit koskaan unohdu mitään? Mitä jos sulla olis ollu vaikka hirvee ripulipaskahätä, eikä äijä ei päästä sisälle..? Vois tuon kouluttamisen kyllä jättää sikseen, tuskin nyt oot tahallas jättäny avaimia kotiin.
[/quote]koskaan mitään... Se on ihan eri asia jos joku joskus unohtaa jotain, mutta on TODELLA rasittavaa jos jollakin jatkuvasti unohtuu avaimet kotiin. Olen joutunut kouluttamaan yhtä lasta samassa asiassa.
Kuinka vanha sun mies on? 13v? Murrosikäiset tekevät tuollaista kiusaa toisilleen, ei aikuiset.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 16:50"]
Kivan miehen mallin antaa pojalleen siitä miten äitiä/naisia saa kohdella...
[/quote]Ei se mikään miehen malli ole vaan malli siitä miten käy jos ei hoida asioitaan, kuten ota avaimet mukaan kun lähtee kotoa. Jos pää ei tomi, niin sitten toimii jalat.
ap ei siis unohtele usein avaimiaan, nyt vaan jäi avaimet toiseen laukkuun, joka oli edellisenä päivänä käytössä. Mies kyllä kohtelee mua muutenkin kuin kynnysmatto ja valitettavasti olen siihen jo vuosien saatossa tottunut :(
Hienostihan mies toimi.
Mitä sun pitäis nainen muistaa!!!
Muista kotoa lähtiessä ottaa mukaasi pankkikortti, avaimet ja kännykkä.
Kotiin tullessasi tyhjää puhelimen historia, eli opettele salarakkaan numero ulkoa.
Upeaa toimintaa mieheltäsi, (liekö lapsesi isä?).
Lapsikin sai oppia siinä samalle
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 16:35"]
Piilota miehedi avaimet, ja voivottele sitten että hän onvarmaan unohtanu ne jonnekin.
[/quote]Kyllä naiset sitten on lapsellisia sikoja. Oliko se mies joka oli taas unohtanut avaimensa kotiin?
Mulla myös unohtuu toisinaan avaimet, useammin kuin miehelläni. Se vaan johtuu siitä että mulla on muita muistettavia asioita paljon enemmän, mm. lasten tarvitsemat kamppeet, mies ei huolehdi kuin omat tavaransa. Kyllä v'tuttaa ihan törkeesti jos mies huomauttelee mun unohduksesta.
Hyi hel..tti, millainen törkimys. Onko itse täydellinen? Homma menee nyt niin, että mies ei voi nyt tehdä ainuttakaan erehdystä tai unohdusta. Kovat on kaverilla luulot itsestään. Kouluttaa sinua, kuin koiraa.
Ala "unohtaa" myös tehdä ruokaa ja kotitöitä, eiköhän mieli muutu äkkiä vähän ymmärtäväisemmäksi. Kurjinta on lapselle annettu kieroutunut esimerkki!
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 16:59"]ap ei siis unohtele usein avaimiaan, nyt vaan jäi avaimet toiseen laukkuun, joka oli edellisenä päivänä käytössä. Mies kyllä kohtelee mua muutenkin kuin kynnysmatto ja valitettavasti olen siihen jo vuosien saatossa tottunut :( [/quote]No kyllähän sinä suoraan sanottuna oletkin melkoinen kynnysmatto, kun lähdit siitä oveltakin pois. Minä olisi menny sisään kuin Anneli terassinoven ikkunasta, jos kerran ovea ei avata.
En olisi kyllä lähtenyt minnekään tai jos olisin, niin tuhlaamaan rahoja. Saattaisin jossakin vaiheessa kun mies ei osaa arvatakaan tehdä hänelle vielä tylsemmän jutun. Ehkä lapsellista, mutta sellaista sattuu, sitä saa mitä tilaa ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 17:00"]
Piilota miehedi avaimet, ja voivottele sitten että hän onvarmaan unohtanu ne jonnekin.
[/quote]Kyllä naiset sitten on lapsellisia sikoja. Oliko se mies joka oli taas unohtanut avaimensa kotiin?
[/quote]Ei, mutta se oli mies joka unohti miten kohdella muita ntisti.
Jos aikuinen poistuu kotoa ilman avaimia, niin kyllä siitä voi pikkusen vittuilla ja viivytellä oven avaamisen kanssa, saati sitten jos sitä tapahtuu usein.
En minä kyllä olisi siitä oven takaa mihinkään lähtenyt. Kohtuullisen odottelun jälkeen olisin menny ovesta läpi, tai ainakin yrittänyt sitä.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 17:00"]
[/quote]Ei, mutta se oli mies joka unohti miten kohdella muita ntisti.
[/quote]Eiköhän se mies olisi kohta sen oven avannut. Aloituksesta minulle jäi sellainen käsitys että ap unohtelee usein avaimiaan pois matkasta.
Voin kuvitella että meilläkin olisi muutama minuutti odotutettu rangaistuksena avaimen unohtamisesta. En todellakaan olisi lähtenyt mihinkään oven takaa, vaan olisi soittanut ehkä lukkoliikkeeseen ja tilannut oven aukasun, tai jos on kerrostalon rappu, niin nostanu vitunmoisen metelin käytävässä, katotaan riittääkö ukolla pokka huudattaa vaimoa rapussa naapurien kuullen. Omakotitalossa pääsee lapiolla ikkunasta sisälle.
Voiko tuollaista olla olemassa, voi vee mikä sika ukko. Kostasin ja pahasti..
Siis mikä helvetti teitä vaivaa kun inhimillisestä unohduksesta pitää ihan rankaista nöyryyttämällä? Ettekö itse koskaan tee pienintäkään virhettä? Tuo nyt oli aivan törkeää käytöstä mieheltä, varsinkin vetää lapsi siihen mukaan tuolla tavalla nöyryyttämään äitiään. Mieshän kuulostaa ihan narsistilta, ja näköjään kasvattaa lapsistaan samanmoisia. Lopeta kynnysmattona oleminen, kerää itsesi ja lähde.
Heh, tuo oli ihan paras idea, että olisit vaan pokkana rikkonut ikkunan kun kerran ei avannut! Olisi varmasti ollut sen arvoista, sitten olisit vaan tilannut ikkunankorjaajan sanomatta mitään miehellesi. Kostaminen on mielestäni typerää ja siinä alentuu samalle tasolle tai jopa alemmas kuin toinen, mutta puolensa pitää pitää. Mun mies on hyvä tyyppi ja rakastan häntä, mutta pari kertaa on pitänyt pitää puolensa kun mies on esim. kaupan kassalla tiuskinut jostain vääräst
ostoksesta tai unohtuneesta jutusta. Siinä tilanteessa en sanut mitän, mytta heti kassan jälkeen sanoin että mulle ei sitten jatkossa tiuskita! Jos miehellä on nälkä tai muuten huono päivä, niin se ei ole mun vika. Mitäs lähtee nälkäisenä kauppaan.
Voi että, virtuaalihalaus sinulle. Ei se v---tuksen sisälläpitäminen auta mitään, päinvastoin teet sillä itsellesi hallaa, se syö sisältä ja voi tehdä fyysistäkin haittaa. Ihminen on oppivainen, yritäppäs nostaa pääsi pystyyn ja alat pitää puolesi. Pikkuhiljaa hyvää tulee. Tosiaan, jos annat kohdella itseäsi kuin kynnysmattoa, niin se vaikuttaa lastesi kehitykseenkin haitallisesti.
7v.aviossa
Muista, ap, että kosto on parasta kylmänä. Teetä samannäköinen avain kuin teidän kotiavain on, mutta siis erilainen. Joku kerta kun tiedät miehen saapuvan tyhjään kotiin, vaihda väärä avain oikean kotiavaimen tilalle. Nauti ajatuksesta, että siinähän se mulkvisti ihmettelee, kun ovi ei aukea.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 16:24"]
Onko sun miehesi teini-ikäinen vai? Typerää käytöstä! Ja vielä sotkee teidän lapsennekin lapsellisiin peleihin. Tosi törkeä teko. Mä en antaisi tuollaista käytöstä moneen viikkoon anteeksi ja lepytelläkin pitäisi ja kunnolla.
[/quote]No kyllä sekin vituttaa jos aikuinen ihminen ei osaa ottaa avaimia mukaansa kun lähtee ulos.