Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihän minä en tajua designlaukkujen hienoutta?

Vierailija
11.11.2013 |

Täälläkin olen nähnyt ketjuja, joissa vertaillaan designlaukkuja. Kun olen googlettanut niitten kuvia, eivät ne minusta kovin ihmeellisen hienoja ole olleet. Esim. tuo Celine on minusta tosi ruma laukku. Louis Vuittonin muovilaukut ovat hirveitä. Ja monet tuntuvat oikeasti kuolaavan niitä. Ehkä en vaan ymmärrä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaveri on hyvin varakas, tekee edustustyötä jossa pääsee käyttämään niitä siistejä vaatteita ja arvokkaita asusteita.

Ne hänen arvokkaat asusteet kuten laukut eivät tee hänestä mitenkään huonoa ihmistä vaan päinvastoin, sillä aina jos ostaa jonkun uuden erikoisen merkkilaukun sanotaanko vaikka parilla tonnilla, niin lahjoittaa vähintään saman verran hyväntekeväisyyteen. Esimerkiksi moniko bloggaaja tekee niin?

(Sen voin hänen puolestaan sanoa että häntä ei voisi vähempää kiinnostaa blogin pitäminen ja asunsa ym esittely toisille koska pitää sitä tietynlaisena julkibrassailuna).

Vierailija
22/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan vaikka tonnin laukusta jos se on todella kestävää nahkaa ja säilyy hyvänä vuosikaudet, eikä mainosta itseään isoin logokirjaimin (huom: miksi minä maksaisin siitä että mainostan jonkun muun tuotetta heidän puolestaan julkisilla paikoilla?) mutta kun suurin osa noista suosituista merkkilaukuista on sellaisia että niiden kanssa saa olla varovainen kun niihin jää helposti pysyviä vesitahroja ja roiskejälkiä (vaaleat vachettanahkaiset) tai pinta halkeilee pakkasella (kiiltonahka).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 15:36"]

Miksi teitä, merkkilaukusta täysin kiinnostumattomia Jaloja Ihmisiä, häiritsee toisten laukut? Nimittelette täällä niitä ostavia ihmisiä ties miksi lehmälaumoiksi? Itselläni ei ole merkkilaukkuja mutta ei tulisi mieleenikään haukkua niitä, jotka laukkuja arvostavat. Samoin en hauku autoista tai aseista keuhkoavia miehiäkään.

[/quote]

Samaa ihmettelen. Aitojen merkkilaukkujen kantajat kun ovat ainakin tyylikkäitä, fiksuja ja koulutettuja ihmisiä etteivät haukkuisi edes anonyyminä ketään muita nettikirjoittajia lehmiksi yms!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi