HELMI PALASI ÄKILLISESTI DANNYN LUO!
Kommentit (369)
Vierailija kirjoitti:
Jotain sen täytyy antaa...? Rahaa, makkaraa, lupauksia...?
Tai sitten se on vaan parikymppisten misujen unelmamies.
Huh huh! Jotenkin ällöä.
Onhan näitä. Toivottavasti ei perusta haaremia kuten Baltzar!
Rakkautta se on, ihan selvästi. Mä en tajua, miksi täällä ollaan aina niin kyynisiä ja katkeria.
Eihän siinä ole kuin puoli vuosisataa ikäeroa, ihan normaalia.
Olen 51v ja isäni on Dannya nuorempi. Yögh. Helmi on pikkulapsi ja Danny kohta 80v.
Eikös joku aiemmassa ketjussa sanonut, miten isoDeen silmät vilkkuivat Rauman seudulla nuorten tyttöjen perään jo silloin, kun oli juuri alkanut olla Erikan kanssa...? Mihinkäs tiikeri raidoistaan pääsee...?
Vierailija kirjoitti:
Capricorn kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Capricorn kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99 % miehistä vaihtaisi vaimonsa heti Helmeen.
Sinulla on miehistä kovin negatiivinen mielikuva. Itse haluaisin uskoa, että vielä normaalilla tunne-elämälläkin varustettuja miehiä on olemassa.
Kyllä asia on niin, että nuoren naisen ulkonäkö kiinnosta kaikkia miehiä, sanovatpa he mitä tahansa. Se että vaihtaisiko omansa nuoreen on sitten aivan eri juttu.
mies52v
No juuri siihen, että 99% miehistä jättäisi vaimonsa ja hylkäisi perheensä vain saadakseen kauniin kaksikymppisen tytön vällyjensä väliin, minä tuossa puutuinkin. Tottakai kaunis ulkonäkö viehättää sekä miehiä että naisia, mutta normaalilla tunne-elämällä varustetut ihmiset näkevät toki elämänkumppanissaan muitakin avuja kuin ulkoisen viehättävyyden ja nuoren iän. Normaali ihminen ei jätä ihmistä jota rakastaa sen takia, että joku kauniimpi ja nuorempi vähän vikittelee.
Täysin samaa mieltä. Saako kuitenkin jätetty sinkku mies katsoa nuorempiakin?
mies52v
Kunhan laillisuuden rajoja tekemisissään noudattaa, niin ei minulla ole mitään intressejä alkaa muiden ihmisten tekemisiä alkaa sanelemaan. En minä ole kiinnostunut määrittelemään mitä kukakin saa ja ei saa tehdä. Otin kantaa vain ja ainoastaan siihen väitteeseen, että 99% miehistä jättäisi vaimonsa jonkun Helmin kaltaisen tytön takia.
Danny hyvä jätkä! Vai pitäisikö sanoa ukko. No, hän ymmärtää blondien perään ja varakkaana miehenä saa kyllä haluamansa. Ei voi kuin hattua nostaa..
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että tuo Danny tykkää nuorista blondeista. Aikansa käyttää ja sitten vaihtaa. Listalla ovat olleet kaikki aina nuoresta Katri Helenasta Armi Aavikkoon ja muihin saakka. Kun on käyttänyt tarpeeksi, hylkää julmasti ja poimii seuraavan.
Ja Danny vaan nauroi..
Mutta ajatella, vuosikymmenet vaihtuvat vaan naiset pysyvat samanikäisinä. Siihen ei moni pysty, tai ehkä ei edes halua.
Mulla ei olisi mitään ongelmaa eikä ole suurta ongelmaa nytkään mutta tämä Helmi on kyllä aivan lapsen näköinen vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei olisi mitään ongelmaa eikä ole suurta ongelmaa nytkään mutta tämä Helmi on kyllä aivan lapsen näköinen vielä.
Niin, ja varsinkin kun mies on 77 vuotias luulisi hänenkin ajattelevan samoin 19 vuotiaasta.
Olis tää Helmi edes muutaman vuoden vanhempi, mutta kun 19v on ihan keskeneräinen lapsi vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vikman alkoi ollakin liian vanha ja rupsahtanut Dannyboylle
On tuo Danny sillä tavalla aika härski, että kun Erika yritti irtaantua hänestä joku aika sitten, ei lupaa tippunut. Erika joutui palaamaan Dannyn valtaan. Nyt kun Danny sitten löysi nuoremman ja kauniimman, Erika saa mennä.. :/ Danny merkkailee noita nuoria blondeja julkealla, isäntämäisellä tavalla..
Taisi Danny sanoa haastattelussa, että Erika jäi kiinni pettämisestä? Se Dannyn sanomana tuntui kummalta, kun Danny on tehnyt pitkin elämäänsä syrjähyppyjä. Oli Armi A:n kanssa suhteessa vuosia, vaikka oli aviossa Liisa S:n kanssa. Mutta miehen kunnialle kävi, kun joutui maistamaan omaa lääkettään.
Vierailija kirjoitti:
Olis tää Helmi edes muutaman vuoden vanhempi, mutta kun 19v on ihan keskeneräinen lapsi vielä.
Pääsikö nyt keväällä ylioppilaaksi vai edellisvuonna? Asunut siis näihin päiviin asti vielä vanhempiensa kanssa?
Pimu yrittää päästä artistiksi kun se kuuli että D on avittanut paria sataa muutakin. Ihmettelen kyllä että D kehtaa työntää itseään lehtiin tuollaisella nuoren tytön kaveerauksella ja hymyssä suin poseeraa, hius hahtuvat hapsottaen.
Danny manipuloi ja hyväksikäyttää nuoria naisia, aina vaan uudestaan.
No, olihan sillä Hugh Hefnerilläkin nuori nainen mutta sillä nyt oli tietysti muutakin ja se kartano kun Dannyllä on vaan huvila ja mersu. Ne on suomen tytötki alkanu kehtaamaan.
Vierailija kirjoitti:
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Kyllä 60v ikäero on hieman liikaa. Vaikea ymmärtää nuoren naisen palvomista tätä vaaria kohtaan.
Työskentelen Helmin ikäisten koululaisten kanssa ja minua todella säälittää tuo tyttö. Tämän ikäiset ovat ihan lapsia vielä. Danny häpeisit!
Onks Danny siis varattu? ☹ nyyh
Joku per vo kirjoittelee tänne.
Jotain sen täytyy antaa...? Rahaa, makkaraa, lupauksia...?
Tai sitten se on vaan parikymppisten misujen unelmamies.
Huh huh! Jotenkin ällöä.
Onhan näitä. Toivottavasti ei perusta haaremia kuten Baltzar!