Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Okv-keskustelu

Vierailija
17.09.2020 |

Mulle tulee mieleen tuosta alkovin lasiseinistä joku terraario... tai kun jossain museossa tms on joku isompi esine näytillä, niin sen ympärillä voisi olla tuollainen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuskanslerinvirasto?

Vierailija
2/19 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeuskanslerinvirasto?

Joo, sovitaan että puhe on siitä niin pysyy ketju :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin samaa, terraario tosiaan. Vaikka tuo lasiseinäratkaisu onkin nyt niin trendikäs tai juuri siksi - se tulee 5-10 vuoden päästä näyttämään todella aikasidonnaiselta ajattoman sijasta.

Uusi sohva ties kuinka monennetta kertaa ja olohuone ikuinen murheenkryyni. Ongelma on siinä, että ei pysty koskaan elämään pitkään minkään hyvänkään ratkaisun kanssa, vaan pitää ostaa jotain uutta, minkä vuoksi joutuu fiksaamaan onnistunutta järjestystä vähemmän onnistuneeksi ja kierre on taas valmis.

Jos pitäisin itseäni sisustusammattilaisena en kehtaisi edes sanoa etten yhtä omaa olohuonetta pysty sisustamaan siten että ratkaisu pysyisi edes vuoden samana. Miten ne asiakkaat sitten voisi olla tyytyväisiä pitempään kun sisustaja ei pysty tekemään pitkäkestoisesti miellyttäviä ratkaisuja?

Vierailija
4/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan tavoita mikä tuon lasiseinän idea on, muuta kuin olla trendikäs sisustuselementti. Kai sekin sitten riittää? Ei tuo tarjoa näkösuojaa eikä pimennystäkään tuohon alkoviin. Tää suunnitelma on taas näitä sen oman asunnon kopioita.

Vierailija
5/19 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi leggarit... omg. Mä olen itse asiassa tykännyt Miian vaatteista (on ihan samanlainen tylsä pukeutuja kuin itsekin olen) ja kroppansa puolesta voi pitää tyköistuvia vaatteita hyvinkin, mutta noi housut on kyllä iso huti. Paita vielä makkaralla siinä housunkauluksen alla lantion kohdalla, ei ei ei.

Vierailija
6/19 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikistelkööt itse niin paljon kuin huvittaa, kunhan ei tyttöä kuvaa blogiin.

Vierailija
7/19 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapöytä palasi keittiöön lasiseinän eteen, vaikka ei nimen omaan halunnut ruokaryhmää seinän läpi katsella. Toinen ruokaryhmä taitaa myös löytyä olohuoneesta. Outo sisustusmaku.

Vierailija
8/19 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi blogeissa on usein samassa postauksessa monta samannäköistä kuvaa. Esim. tuo Moccamaster postaus.. miksei yksi kuva riitä?

Vierailija
9/19 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo valkoiset koristepallot nyt in?

Vierailija
10/19 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni bambu-lattia on tasan yhtä keltainen sävyltään kuin sen tieltä revitty vanha parketti. Kiinnitin huomiota, kun Ihmettelin sähkötakkaseinäkoristetta. Eikös yksi takka käynyt jo kerran kääntymässä.

Vierailija
11/19 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kylpyhuoneremontti on valmis!

Vierailija
12/19 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tuolle asunnolle on tehty? En ole käynyt blogissa ainakaan vuoteen ja järkytys oli suuri: psykedeelisen valkoista, keltaiset lattiat, makuuhuone lasivitriinissä jota voi ihailla ruokapöydästä ja ulko-ovelta käsin ja puolitiehen jäänyt kylppäriremppa. Kamala tuo takka ja valkoisuus. Mahtaa kaikua tuolla asunnossa. Yksityisyyttä ei missään ja nyt kuvattu jo miehen karvaiset sääretkin vitivalkoisella sohvalla, oh my!

Vierailija
13/19 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, nyt sentään on oikeasti grillannut jotain uudessa grillissä 😂 mihinköhän se yksi parvekkeella ollut grilli hävisi...?

Vierailija
14/19 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut hei, nyt sentään on oikeasti grillannut jotain uudessa grillissä 😂 mihinköhän se yksi parvekkeella ollut grilli hävisi...?

Ja tää bloggari kehtaa vielä puhua ekologisuudestaan ja minimalismistaan.

Vierailija
15/19 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasiseinäisessä huoneessa on nyt tv-huone. :O

Vierailija
16/19 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi blogeissa on usein samassa postauksessa monta samannäköistä kuvaa. Esim. tuo Moccamaster postaus.. miksei yksi kuva riitä?

Olen itse bloggaaja enkä ymmärrä tätä. Laitan itse vain yhden kuvan kustakin jutusta.

Vierailija
17/19 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen vitriiniin on haaveena nyt divaani tai kaksi nojatuolia...

Vierailija
18/19 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuoneeseen laitettiin lasiovi ja nyt sen eteen on viritelty verho, hih hih ;)

Järkevää, eikö totta!

Vierailija
19/19 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuuhuoneeseen laitettiin lasiovi ja nyt sen eteen on viritelty verho, hih hih ;)

Järkevää, eikö totta!

Juu, ajattelin samaa... Eikö siihen ostettu rullaverhokin jossain kohtaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi